Ben benieuwd! Welk(e) spel(len) ga je erbij halen?quote:Op woensdag 8 december 2004 22:26 schreef c0nd0r het volgende:
Ik kan best de humor van heel veel dingen inzien maar vin deze nogal heel erg flauw.. maar goed laten we het alsjeblieft weer gewoon over het dinge zelf hebben?
Zodra die bij lik-sang weer te krijgen is gaat mn bestelling erheen en w8 ik met smart tot ie in mijn handen valt!
Degene die ik ook in de "Nintendo Ds vs. Sony PSP"-topics tegenkom.quote:Op woensdag 8 december 2004 23:53 schreef knater het volgende:
gelukkig ben ik geen van beide, maar wie bedoel je dan wel P-Style?
Ik zie ook geen fanboys hier hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 23:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Degene die ik ook in de "Nintendo Ds vs. Sony PSP"-topics tegenkom.
Zo denk ik er net zo overquote:Op donderdag 9 december 2004 00:15 schreef IndoGuyver het volgende:
Hoewel ik het gevoel van Roy's sig deel, ben ik best wel geïnteresseerd in dit onding van een PSP. Ga er maar vanuit dat ik goed baal dat de meeste PS2 ontwikkelaars hun RPG's ook alleen op de PSP zullen uitbrengenMaar zolang die nog niet zijn aangekondigd kan ik met een goede rust slapen
Gelukkig boeit het mij helemaal niet, zolang ik maar goede en leuke games kan spelen en of die nu van Nintendo of Bioware of Square af komen, maakt mij niet uitquote:Op donderdag 9 december 2004 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo denk ik er net zo overNintendo is en zal altijd mijn favoriet blijven, maar dat wil niet zeggen dat ik niet buiten de deur mag snoepen
quote:Films kijken mogelijk op PSP
Het wordt mogelijk om op de nieuwe handheld van Sony, de Playstation Portable (PSP) films te kijken. Sony heeft op haar Japanstalige website bevestigd dat de PSP het populaire MPEG4-formaat zal ondersteunen.
Het gerucht ging al langer dat PSP-gebruikers MPEG-4 video van een memorystick zouden kunnen afspelen op de draagbare spelcomputer, en dat blijkt dus waar te zijn. Eerder werd al bekend dat PSP de muziekformaten MP3 en ATRAC ondersteunt.
Op de website staat eveneens te lezen dat een trial-versie van het programma Image Converter 2 zal worden meegeleverd bij de aankoop van een PSP. Met dat programma kunnen gebruikers hun videobestanden omzetten naar MPEG4. Sommige camcorders van Sony maken ook gebruik van MPEG4.
Eerder meldde Plugged al dat de grootste concurrent voor de Nintendo DS vanaf voorjaar 2005 in Nederland te koop zal zijn. De PSP komt uit met 22 spellen.
Nou, de PSP is bijna net zo krachtig als de PS2. Dus echt beperkt zou ik het niet willen noemen.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het plezier van al die mobile-gaming ontgaat mij enigzins... De mogelijkheden van z'n ding zijn toch vrij beperkt als je het vergelijkt met de grote machines.
als ik ridge racer psp zie dan zie ik geen beperkingen eigenlijkquote:Op donderdag 9 december 2004 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het plezier van al die mobile-gaming ontgaat mij enigzins... De mogelijkheden van z'n ding zijn toch vrij beperkt als je het vergelijkt met de grote machines.
Zelfs als je kijkt naar de mogelijkheden van de oude GBA kan je er hetzelfde mee als een PS2: GAMEN. En daar gaat het om.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja. Dat wireless gebeuren is erg netjes (van zowel Sony als Nintendo). Sony had bij z'n nieuwe kleine PS2 met ingebouwde netwerkadapter eigenlijk ook wel gelijk een WiFi-adapter mogen plaatsen!quote:Op donderdag 9 december 2004 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Overigens gaat multiplayen met de nieuwe generatie handhelds ook prima via wireless.
Bovendien ken ik geen enkele grote console waar je 2 monitoren (die verschillend beeld geven) op aan kan sluiten!quote:Op donderdag 9 december 2004 12:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs als je kijkt naar de mogelijkheden van de oude GBA kan je er hetzelfde mee als een PS2: GAMEN. En daar gaat het om.
Hell Yeahquote:Op donderdag 9 december 2004 12:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Bovendien ken ik geen enkele grote console waar je 2 monitoren (die verschillend beeld geven) op aan kan sluiten!
Dit geldt eigenlijk ook voor mij. Daarbij zal ik 'm vooral gebruiken als ik lange treinreizen moet maken, denk ik.quote:Op donderdag 9 december 2004 12:54 schreef pmponer het volgende:
Als ik hem ga halen is het eigenlijk alleen om Gran Turismo.
Verder vind ik er weinig aansprekende titels tussenstaan (tot nog toe)
Dat vooral! Koop er een grote Memory Stick Duo bij (die nu nog vrij prijzig zijn, maar die prijs zal de komende jaren wel dalen ) van 512MB en je hebt een leuke MP3 walkman.quote:Maar ik vind de PSP een erg groot gadget gehalte hebben dus zal ie er wel komen
quote:Maar ik ben vooral geïnteresseerd (en dat heb ik ook al in vorige PSP-topics gezegd) in de linkmogelijkheden met de PS2 en (later zeer waarschijnlijk) de PS3. Sony heeft al opmerkingen gemaakt over savegames van PS2 spellen, die je vervolgens verder kunt spelen op je PSP. Nou, vind ik dàt nog niet zo vreselijk interessant (je moet dan immers 2x hetzelfde spel hebben... 1x op de PS2 en 1x op je PSP). Maar als je de PSP nou eens als High-tech controller zou kunnen gebruiken.
Kloptquote:
De PSP-knoppenlayout is vrijwel hetzelfde als die van de Dual Shock 2, je mist alleen 2 schoudenknoppen en een (rechter) analoge stick.quote:Tis leuk, maar het werkt niet echt. De 3 games op de Cube die het goed gebruiken (Four Swords, Pacman en Crystal Chronicles) zijn wel leuk maar een gewone controller is gewoon nog wel handiger.
Mooie analyse... laten we het hopen!quote:Het heeft op zich wel potentie hoor, maar op dit moment waren de gamers er nog niet klaar voor. Misschien over een tijdje als Sony het goed aanpakt wat marketing betreft dat het goed uitgewerkt gaat worden door developers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |