quote:Status: Uitzondering
Er staat geen eens een reden vermeldquote:Uitzondering: Als het pakket vertraagd is of niet kan worden afgeleverd, wordt de reden daarvan vermeld.
Dus jouw pakketje is niet door de douane onderschept?quote:Op donderdag 17 februari 2005 19:45 schreef Mister_T het volgende:
Mijn PSP ligt momenteel in Utrecht dus hij moet al voorbij de douane zijn gekomen...maarja zal hem morgen denk wel krijgen
Ik zou als ik jou was alvast wat geld klaarleggen, want UPS en DHL berekenen volgens mij altijd douane kostenquote:Op vrijdag 18 februari 2005 07:44 schreef Mister_T het volgende:
Ik zou het niet weten, hij is zojuist vrijgelaten vanuit Utrecht en wordt vandaag afgeleverd......hopelijk zonder douane gezeur
Niksquote:Op vrijdag 18 februari 2005 13:03 schreef NutKees het volgende:
Wat kan ik doen als ik straks zelf teveel invoer-belasting moet betalen?
quote:Douane-inklaringsservices
Welke serviceoptie u ook hebt gekozen, UPS Douane-inklaringsservices zijn voor routinematige inklaringsprocedures geheel gratis. Door vooraf al bericht te sturen via het UPS-netwerk kan de douaneafhandeling al beginnen terwijl uw zending nog onderweg is. We stellen ons ten doel een naadloos, ononderbroken proces met snelle douane-inklaring te realiseren, zodat alle pakketten in dezelfde zending gelijktijdig kunnen worden afgeleverd. Overheidswetgeving vereist specifieke documentatie voor internationale zendingen en UPS verleent deskundige services voor het gereedmaken van volledige en juiste exportdocumentatie. Daarnaast verleent UPS zonder bijkomende kosten douaneservices voor routinematige douane-inklaring. En om onverwachte vertraging van uw zendingen te voorkomen, bieden we aanvullende douaneservices aan waarvoor wel kosten in rekening worden gebracht. De kosten van deze services kunt u vinden in de tabel met bijkomende kosten.
Er kunnen bijkomende kosten in rekening worden gebracht voor douaneprocedures zoals:
* Douane-aangiften die bij een routinematige in- en -uitklaring niet nodig zijn
* Douane-aangiften van meer dan vijf tariefcodes
* In- en uitklaringsprocedures waarbij een andere overheidsinstantie is betrokken dan de douane
* Customs bonds (douanevergunningen)
* Opslag
Opzich wel... je hebt er alleen geen hol aan, omdat het hier gaat om een "niet-duo" memory stick. Een grote dus... deze past niet in je PSP!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:10 schreef Crashcat het volgende:
Zag in de pricewatch een memorystick pro staan met 4gb.
Zal dat genoeg zijn![]()
Leuk, screens. Zet er dan tenminste bij om welke games het gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |