Mij ook.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar deze leek me de verstandigste
de eerste is wel het leukstequote:Op maandag 31 januari 2005 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat te twijfelen over de titel:
"Deel 7: Misplaatste knoppen zijn niet erg"
"Deel 7: Outselling de DS in Japan"
"Deel 7: Nog 2 maanden"
Maar deze leek me de verstandigste
Voorlopig niet...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:18 schreef kepler het volgende:
maar er is nog steeds geen duidelijkheid over de launch in de EU dus
Ik ben geen PSP bezitter maar voor zover ik ben geïnformeerd, is de laag transparant plastic die de hele bovenkant van de PSP (en dus ook het schermpje) bedekt enórm krasvast. Dit heeft natuurlijk wel tot gevolg dat het erg glad is en je de vingerafdrukken extra goed ziet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:44 schreef Internationalist het volgende:
Hey PSP-bezitters, nog last van vingervlekken en krassen gehad op het o-zo kwetsbare scherm?
En zelfs dat valt meequote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ben geen PSP bezitter maar voor zover ik ben geïnformeerd, is de laag transparant plastic die de hele bovenkant van de PSP (en dus ook het schermpje) bedekt enórm krasvast. Dit heeft natuurlijk wel tot gevolg dat het erg glad is en je de vingerafdrukken extra goed ziet.
Aren´t we all=quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:21 schreef Thomper het volgende:
De walkman van de 21ste eeuw... ik ben benieuwd hoe hij het in Europa en Amerika gaat doen.
als geopperd werd in vroege previews..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:53 schreef A.l.e.x het volgende:
het scherm is niet zo kwetsbaar als jij denkt
okquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ben geen PSP bezitter maar voor zover ik ben geïnformeerd, is de laag transparant plastic die de hele bovenkant van de PSP (en dus ook het schermpje) bedekt enórm krasvast. Dit heeft natuurlijk wel tot gevolg dat het erg glad is en je de vingerafdrukken extra goed ziet.
Argumentatie?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou wachten... Hell, ik wacht zelfs tot de zomer
Erg veel geld betalen, het risico lopen dat je nòg meer geld moet betalen, opgescheept zitten met een Japans spel, opgescheept zitten met een Japans apparaat wat lastig kan zijn bij het eventuele aanspraak maken op garantie... òf 2 maandjes wachten. Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
*hevig twijfelt*
Laat ik een PSP via de taiwan route komen voor +/- 300 euro inc. Ridge Racer....
Met het risico dat de douna het pakket onderschept en ik invoerrechten moet betalen, plus de garantieperikelen eventueel.... (Maar WEL binnen een week gamen)
Of wacht ik op de Europese launch....
Eerlijk gezegd verwacht ik een launchprijs van rond de 200 euro in Europa. Games zullen ook tussen de 30 en 50 euro kosten, ben je alles bij elkaar niet gek veel meer kwijt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Erg veel geld betalen, het risico lopen dat je nòg meer geld moet betalen, opgescheept zitten met een Japans spel, opgescheept zitten met een Japans apparaat wat lastig kan zijn bij het eventuele aanspraak maken op garantie... òf 2 maandjes wachten. Ik zou het wel weten.
Prijs en risico.quote:
Lezen... ik koop 'm niet bij lik-sang, maar via een ander route. De kans op invoerrechten is redelijk klein.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:18 schreef Thomper het volgende:
Jazeker wel. Koop je een pakketje bij Lik-Sang voor 250 euro, en dan loop je de kans dat je import belasting moet betalen. Hoppa, nog meer geld erbij.
En vooral dàt is ook een goed argument.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
...en zijn er meer games beschikbaar.
is die kans niet even groot gewoon? Tenminste als je hem met de post laat versturen dan. Want Lik-Sang verstuurt volgens mij ook als giftsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lezen... ik koop 'm niet bij lik-sang, maar via een ander route. De kans op invoerrechten is redelijk klein.
Maar er zit natuurlijk een zeker risico aan. Ik twijfel nog even verder
Er komt hier dagelijks ongeveer een pakje of 10 aan uit taiwan, welke NOOIT door de doune gecontroleerd worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
is die kans niet even groot gewoon? Tenminste als je hem met de post laat versturen dan. Want Lik-Sang verstuurt volgens mij ook als gifts
aha, dan is de kans wel klein natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er komt hier dagelijks ongeveer een pakje of 10 aan uit taiwan, welke NOOIT door de doune gecontroleerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |