Mij ook.quote:Op maandag 31 januari 2005 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar deze leek me de verstandigste
de eerste is wel het leukstequote:Op maandag 31 januari 2005 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat te twijfelen over de titel:
"Deel 7: Misplaatste knoppen zijn niet erg"
"Deel 7: Outselling de DS in Japan"
"Deel 7: Nog 2 maanden"
Maar deze leek me de verstandigste
Voorlopig niet...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:18 schreef kepler het volgende:
maar er is nog steeds geen duidelijkheid over de launch in de EU dus
Ik ben geen PSP bezitter maar voor zover ik ben geļnformeerd, is de laag transparant plastic die de hele bovenkant van de PSP (en dus ook het schermpje) bedekt enórm krasvast. Dit heeft natuurlijk wel tot gevolg dat het erg glad is en je de vingerafdrukken extra goed ziet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:44 schreef Internationalist het volgende:
Hey PSP-bezitters, nog last van vingervlekken en krassen gehad op het o-zo kwetsbare scherm?
En zelfs dat valt meequote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ben geen PSP bezitter maar voor zover ik ben geļnformeerd, is de laag transparant plastic die de hele bovenkant van de PSP (en dus ook het schermpje) bedekt enórm krasvast. Dit heeft natuurlijk wel tot gevolg dat het erg glad is en je de vingerafdrukken extra goed ziet.
Aren´t we all=quote:Op dinsdag 1 februari 2005 10:21 schreef Thomper het volgende:
De walkman van de 21ste eeuw... ik ben benieuwd hoe hij het in Europa en Amerika gaat doen.
als geopperd werd in vroege previews..quote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:53 schreef A.l.e.x het volgende:
het scherm is niet zo kwetsbaar als jij denkt
okquote:Op dinsdag 1 februari 2005 00:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik ben geen PSP bezitter maar voor zover ik ben geļnformeerd, is de laag transparant plastic die de hele bovenkant van de PSP (en dus ook het schermpje) bedekt enórm krasvast. Dit heeft natuurlijk wel tot gevolg dat het erg glad is en je de vingerafdrukken extra goed ziet.
Argumentatie?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou wachten... Hell, ik wacht zelfs tot de zomer
Erg veel geld betalen, het risico lopen dat je nņg meer geld moet betalen, opgescheept zitten met een Japans spel, opgescheept zitten met een Japans apparaat wat lastig kan zijn bij het eventuele aanspraak maken op garantie... ņf 2 maandjes wachten. Ik zou het wel weten.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:55 schreef Swetsenegger het volgende:
*hevig twijfelt*
Laat ik een PSP via de taiwan route komen voor +/- 300 euro inc. Ridge Racer....
Met het risico dat de douna het pakket onderschept en ik invoerrechten moet betalen, plus de garantieperikelen eventueel.... (Maar WEL binnen een week gamen)
Of wacht ik op de Europese launch....
Eerlijk gezegd verwacht ik een launchprijs van rond de 200 euro in Europa. Games zullen ook tussen de 30 en 50 euro kosten, ben je alles bij elkaar niet gek veel meer kwijt.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:08 schreef P-Style het volgende:
[..]
Erg veel geld betalen, het risico lopen dat je nņg meer geld moet betalen, opgescheept zitten met een Japans spel, opgescheept zitten met een Japans apparaat wat lastig kan zijn bij het eventuele aanspraak maken op garantie... ņf 2 maandjes wachten. Ik zou het wel weten.
Prijs en risico.quote:
Lezen... ik koop 'm niet bij lik-sang, maar via een ander route. De kans op invoerrechten is redelijk klein.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:18 schreef Thomper het volgende:
Jazeker wel. Koop je een pakketje bij Lik-Sang voor 250 euro, en dan loop je de kans dat je import belasting moet betalen. Hoppa, nog meer geld erbij.
En vooral dąt is ook een goed argument.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
...en zijn er meer games beschikbaar.
is die kans niet even groot gewoon? Tenminste als je hem met de post laat versturen dan. Want Lik-Sang verstuurt volgens mij ook als giftsquote:Op dinsdag 1 februari 2005 13:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Lezen... ik koop 'm niet bij lik-sang, maar via een ander route. De kans op invoerrechten is redelijk klein.
Maar er zit natuurlijk een zeker risico aan. Ik twijfel nog even verder
Er komt hier dagelijks ongeveer een pakje of 10 aan uit taiwan, welke NOOIT door de doune gecontroleerd worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:19 schreef kepler het volgende:
[..]
is die kans niet even groot gewoon? Tenminste als je hem met de post laat versturen dan. Want Lik-Sang verstuurt volgens mij ook als gifts
aha, dan is de kans wel klein natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er komt hier dagelijks ongeveer een pakje of 10 aan uit taiwan, welke NOOIT door de doune gecontroleerd worden.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:34 schreef knater het volgende:
ik wacht zelfs ook nog op de euro release of usa release en koop er dan nog een
...
maar ik draaf door
Ik ben wel een gadgetfreak, zelfs 1 met een behoorlijk inkomen, maar ik heb ook en huis, een vrouw met een fotogadget verslaving, een kind. Daarnaast heb ik naast mijn gadget verslaving nog meerdere verslavingenquote:Op dinsdag 1 februari 2005 19:34 schreef knater het volgende:
Ik denk dat als je het echt niet meer houden kunt je em wel kan bestellen, ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van, ik wacht zelfs ook nog op de euro release of usa release en koop er dan nog een, het liefst een witte, qua games heb je niet mega veel keuze nu en het is allemaal japans, ik heb nog wel veel plezier met ridge racers, maar ik wil toch meer games, vooral rpg'sook qua films kijken wil ik graag goede ondersteuning zien, als mp3 speler lijkt het me nutteloos imho, tegenwoordig zit er al meer geheugen op je telefoon dan die lousy 32 mb die je bij het value pack krijgt.
maar ik draaf door, als je ook maar iets twijfelt zou ik in ieder geval wachten, als je een gadget freak bent en je kan niet wachten zul je er geen spijt van hebben
ps: aankomende week ga ik naar brazilie, neem de psp en de ds mee en ga naar dezelfde winkel waar ik een paar maanden geleden een 1-up nintendo dobbelsteen setje voor aan je auto spiegel wilde kopen maar de verkoper van die gamezaak zei dattie niet te koop was, even toch de ogen uitsteken
![]()
Ghehe, dat klinkt misschien gek, maar er is wel over nagedachtquote:Op woensdag 2 februari 2005 01:21 schreef kiddyl het volgende:
Niet importeren zou je volgens mij nu eventueel alleen nog maar uitstellen vanwege de garantie. De prijzen zijn al zo dat het vergelijkbaar is met de launchprijs denk ik. Hierboven had iemand het over risico en prijs en dan gaat hij hem kopen in New York :S. Prijs zal wel goed zijn, maar voor garantie moet je dan nog steeds in de VS zijn.
Het grootste voordeel is imho dat je al NU van je PSP kan genieten
garantie is bij mij wel de grootste factor, zeker nu ik lees over die gare knopjes enzo. Dat soort dingen overkomen mij altijdquote:Op woensdag 2 februari 2005 01:21 schreef kiddyl het volgende:
Niet importeren zou je volgens mij nu eventueel alleen nog maar uitstellen vanwege de garantie. De prijzen zijn al zo dat het vergelijkbaar is met de launchprijs denk ik. Hierboven had iemand het over risico en prijs en dan gaat hij hem kopen in New York :S. Prijs zal wel goed zijn, maar voor garantie moet je dan nog steeds in de VS zijn.
Het grootste voordeel is imho dat je al NU van je PSP kan genieten
Na een videokaart met ratelende ventilator, een kapotte voeding, 2! tv's in een maand tijd met dode pixels, een DS met een dode pixel en een laptop die al zeven keer ter reparatie is opgestuurd begin ik ook te geloven in slecht karmaquote:Op woensdag 2 februari 2005 13:02 schreef kepler het volgende:
[..]
garantie is bij mij wel de grootste factor, zeker nu ik lees over die gare knopjes enzo. Dat soort dingen overkomen mij altijd
Dit is wat Jeux-France zegt, maar van Sony heb ik nog niks gehoord.quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:50 schreef Robhimself het volgende:
Heren, begin maar met importeren!!
Release PSP pas halverwege April....
het ergste dat die 15 april geeneens een releasedatum schijnt te zijn. Sony heeft gezegd dat de PSP iig niet voor die datum in europa uitkomtquote:Op woensdag 2 februari 2005 14:50 schreef Robhimself het volgende:
Heren, begin maar met importeren!!
Release PSP pas halverwege April....
Sony heeft dus nog helemaal niks gezegd.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:45 schreef kepler het volgende:
Sony heeft gezegd...
...maar het blijft nog wel een gerucht
Als je hier een sony apparaat koopt, krijg je een Europees garantiebewijs en samen met je aankoopbon heb je dan een jaar garantie. Als je een PSP importeert heb je dit niet en hier zouden ze een probleem van kunnen maken. Maar als het jou met je MD-speler wel is gelukt, dan zie ik niet waarom het met de PSP niet zou kunnen.quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:05 schreef matthijst het volgende:
Ik geloof die gekke Fransen niet
Heb geen ervaring met import PS/PS2/PSP, maar een import MD-speler heeft Sony een keer of 3-4 gratis gerepareerd... Vraag me dus af of ze moelijk zullen doen over een PSP met slijmbrief erbij.
... kun jij nou NOOIT een fantsoenlijke vraag stellen hier? 't is echt ongelooflijk met je, ik loop me al tijden aan je te ergeren echt! En ik denk dat ik niet de enige ben! dus aub.. indien je wat te vertellen hebt, denk dan eens 765 keer na voordat je op de knop "invoeren" drukt. vraag het desnoods aan iemand anders, er moeten toch meer mensen zijn die vinden dat je echt alleen maar irritant bent..quote:Op woensdag 2 februari 2005 21:41 schreef rijkv het volgende:
Is dat ding al vol?!
quote:Op woensdag 2 februari 2005 22:04 schreef rammes het volgende:
[..]
... kun jij nou NOOIT een fantsoenlijke vraag stellen hier? 't is echt ongelooflijk met je, ik loop me al tijden aan je te ergeren echt! En ik denk dat ik niet de enige ben! dus aub.. indien je wat te vertellen hebt, denk dan eens 765 keer na voordat je op de knop "invoeren" drukt. vraag het desnoods aan iemand anders, er moeten toch meer mensen zijn die vinden dat je echt alleen maar irritant bent..
![]()
laat ik het zo zeggen: Jeux-France heeft gezegd dat Sony heeft gezegdquote:Op woensdag 2 februari 2005 16:32 schreef P-Style het volgende:
[..]
Sony heeft dus nog helemaal niks gezegd.
Je stelt een vraag en geeft vervolgens zelf het antwoord.quote:Op donderdag 3 februari 2005 08:31 schreef matthijst het volgende:
Kunnen we hier ook niet efkes de laagst gevonden importprijzen (+ verzendkosten, ex tax) vermelden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |