Dan lijkt me de kans héél groot dat SCEI inderdaad Opera gaat gebruiken als webbrowser voor de PSP!quote:In het vorige PSP-Topic schreef A.l.e.x het volgende:
denk het wel, er zijn iig al 3 Sony Ericsson telefoons die het gebruiken: http://www.opera.com/download/?platform=symbian&man=Sony%20Ericsson
De vraag is alleen of deze browser dan standaard in de firmware van de PSP komt, los op UMD-schijfje of te downloaden zal zijn als executable voor op je memory stick duo? Maargoed... we zien wel. Ik word zowaar steeds enthausiaster over die browser!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:04 schreef A.l.e.x het volgende:
Als ze slim zijn, en dat zijn ze, wel ja
Dat denk ik eerlijk gezegd ook ja!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:13 schreef A.l.e.x het volgende:
Die +/- 1 MB zal wel op de Memory Stick moeten, is ook wel het makkelijkst
Ieder z'n mening over de DS, maar het is eigenlijk niet de bedoeling dat de DS besproken wordt in deze topic-reeks.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 21:34 schreef MrUber het volgende:
Ik snap niet dat mensen nu nog een DS willen...
Dit ding is toch uber leet en dominant tegenover dat plasticen mario kiddie games ding :S
En daar koop je de PSP tenslotte voor! Maar extra functies kunnen af en toe best leuk zijn!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
...maar gamen is veel leuker eigenlijk.
Juh, dan koop je toch lekker een N-gage als je zo graag wilt bellen, ik hoop niet dat dit een soort rage word onder de handhelds.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:15 schreef P-Style het volgende:
[..]
En daar koop je de PSP tenslotte voor! Maar extra functies kunnen af en toe best leuk zijn!(hoewel ik nog stééds geen heil zie in een GSM-functie!
)
Mail sturen naar LikSang. LikSang is echt een prima sitequote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef rijkv het volgende:
Waar hebben jullie je PSP's gekocht?
Ik heb namelijk Lik-Sang grondig bekeken, maar ik ben nogal skeptisch als het gaat om dingen kopen op het Internet enzo. Ik heb bijv. geen idee waar ik terecht zou moeten als ik een PSP opgestuurd krijg die het niet doet.
Ik heb een tip voor je... Wacht tot de PSP in Europa verschijnt! Dat zal echt niet lang meer duren. Sony mikt nog steeds op eind maart (en hoewel Sony z'n software deadlines niet altijd haalt, zitten ze met hardware vrijwel altijd op schema). 't scheelt je veel rompslomp en het scheelt je ook nog poen!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:21 schreef rijkv het volgende:
Waar hebben jullie je PSP's gekocht?
Ik heb namelijk Lik-Sang grondig bekeken, maar ik ben nogal skeptisch als het gaat om dingen kopen op het Internet enzo. Ik heb bijv. geen idee waar ik terecht zou moeten als ik een PSP opgestuurd krijg die het niet doet.
Moet... moet? Je moet helemaal niks!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo jaAnders moet ik Ridge Racers maar kopen bij de launch
Edit:quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mail sturen naar LikSang. LikSang is echt een prima site
@ de anderen. Zeker draait het om de games, maar er zijn nog niet zo HEEL veel interessante titels. En van de titels die ik het interessants vindt is niet veel bekendMercury, Tales of Eternia en Core Crisis. Als ze DAAR nou eens wat meer info over geven
Wordt Mercury bijvoorbeeld een launchtitel? Zo ja
Anders moet ik Ridge Racers maar kopen bij de launch
Waar denk je 'm anders te kunnen halen dan internet import shops? Misschien in een import winkel maar denk je nou echt dat de bart smit al japanse PSP's verkoopt ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:28 schreef rijkv het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik zal het eens onderzoeken. Weet jij anders nog waar ik hem gewoon in Nederland kan halen? Ik heb net een half uurtje op Google gezocht, maar ik kwam steeds weer bij Internetkoopsites uit.
Nee, maar ik woon in Amsterdam, niet in Schubbekutteveen. Er zal vast wel iets te vinden zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:30 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Waar denk je 'm anders te kunnen halen dan internet import shops? Misschien in een import winkel maar denk je nou echt dat de bart smit al japanse PSP's verkoopt ofzo?
Ik poep van grote hoogte op GTAquote:Op zaterdag 22 januari 2005 23:28 schreef Max_Dark het volgende:
Roy, ik hoop het niet man. Misschien GTA als launch, sowieso Ridge Racers...ToE, Ys...
WAAR moet ik het geld vandaan halen om al die pareltjes op het grote pareltje te kunnen spelen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |