Vorige delen:
Huidige en komende toppers:
Splinter Cell
Metal Gear Solid Substance
Tenchu: The Wrath of Heaven
The Mark of Kri
Sillent Hill 3
Jak and Daxter 2
Resident Evil online
Gran Turismo 4
Er komt steeds meer info over deze game vrij, 2000 autos, een schademodel, online mogelijkheden. Hopelijk meer info tijdens de E3.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 17-04-2003 10:19]
quote:
Op donderdag 17 april 2003 10:18 schreef Pichu het volgende:
Jak and Daxter
quote:^^ Wat hij schrijft ^^
Op donderdag 17 april 2003 11:14 schreef Bastard het volgende:
Wat een openingspost
Racen met een Lupo, wat wil je nog meer
Misschien dat ik meer PS 2 games ga kopen ipv alleen de FF serie
quote:Hier heb je gelijk inderdaad
Op donderdag 17 april 2003 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:Racen met een Lupo, wat wil je nog meer
![]()
(Niet te koop)
quote:Ik doe dan wel meteen deel 4
Op donderdag 17 april 2003 12:23 schreef Bastard het volgende:[..]
Hier heb je gelijk inderdaad
[afbeelding]
(Niet te koop)
quote:Lupo-racen kan ook al goed met GT3 hoor. Deze screenie is ook helemaal niet van GT4, maar van de Lupo-race variant die gebaseerd is op de GT4 engine. Ik vind deze pic zelf erg low-res en flets gefotografeerd, dus niet echt reclame voor dit ongetwijfeld zwaar roelerende game. Graphics zullen misschien niet veel beter zijn dan GT3 (hoeft ook niet, die waren bijna perfect) maar ook zeker niet slechter, en dat vind ik hier wel het geval.
Op donderdag 17 april 2003 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:Racen met een Lupo, wat wil je nog meer
![]()
Die 2000 auto's lijkt me wat overdreven, maar het zou kunnen als je BMW 3.16, 3.18, 3.20 , 3.23 achtig tewerk gaat. Ik zou al tevreden zijn met 500 stuks, en dit maal hopelijk wel het italiaanse Ferrari/Lambo's erin. Allerbelangrijkste blijft damage voor mij, samen met onlineopties en nog meer tune/pits/upgrade opties. En natuurlijk meer variatie in de circuits, maar 100 unieke exemplaren is weer het andere uiterste. Dat is indrukwekkend.
Maar ook al blijft het bij alleen wat alleen wat meer auto's en circuits, zolang ze de GT3-style aanhouden kan dit bijna nooit falen. Ik heb nog even Racing Evoluzione gespeeld maar er is gewoon geen enkel spel op welk platform dan ook dan de voeten van GT3 mag kussen, vind ik dan. Dit race-spel heeft bijna alles.
quote:Zo terecht
Op donderdag 17 april 2003 12:27 schreef michelos het volgende:[..]
er is gewoon geen enkel spel op welk platform dan ook dan de voeten van GT3 mag kussen, vind ik dan. Dit race-spel heeft bijna alles.
Tis trouwens nog veels te vroeg om aan Gt4 te gaan denken ook vind ik... die komt echt pas over een jaar, er kan nog van alles gebeuren.
quote:Weet je dat zeker? Ik meen toch dat ie op de E3 in mei (april?)geshowed gaat worden en dan toch wel in de herfst of het laatste kwartaal uit moet komen. Het zal misschien een Xmas toppertje worden. Kan me vergissen. De vraag is wel hoe lang het duurt voordat ie hier weer uit is op PAL.
Op donderdag 17 april 2003 12:31 schreef Bastard het volgende:Tis trouwens nog veels te vroeg om aan Gt4 te gaan denken ook vind ik... die komt echt pas over een jaar, er kan nog van alles gebeuren.
Maar het is toch ook alweer 2-3 jaar geleden sinds GT3 en die cyclus houden ze bij P.D. wel aan meen ik. Dus ik gok toch wel op dit jaar.
quote:Ik ben misschien wat zwartgallig geworden door de altijd maar verlate uitgave van games. Daarom denk ik dat hij niet eerder te koop zal zijn dan volgend jaar Januari/Februari ofzo..
Op donderdag 17 april 2003 12:36 schreef michelos het volgende:[..]
Dus ik gok toch wel op dit jaar.
quote:Is een foto van een TV-scherm, vandaar dat de graphics wat minder lijken.
Op donderdag 17 april 2003 12:27 schreef michelos het volgende:
Ik vind deze pic zelf erg low-res en flets gefotografeerd, dus niet echt reclame voor dit ongetwijfeld zwaar roelerende game. Graphics zullen misschien niet veel beter zijn dan GT3 (hoeft ook niet, die waren bijna perfect) maar ook zeker niet slechter, en dat vind ik hier wel het geval.
quote:Ja er is vaak veel afstel, al zie je dat wat meer rondom de PC-scene, mede door het vele compatibiliteits-testwerk van verschillende configuraties.
Op donderdag 17 april 2003 12:51 schreef Bastard het volgende:Ik ben misschien wat zwartgallig geworden door de altijd maar verlate uitgave van games. Daarom denk ik dat hij niet eerder te koop zal zijn dan volgend jaar Januari/Februari ofzo..
Eerder is altijd welkom natuurlijk
Door de regel komen volgens mij de meeste E3-games ook binnen afzienbare tijd uit datzelfde jaar. Het zijn toch de voorproefjes op dit jaar. Op een enkeling na, zoals het jaarlijkse Duke Nukem gezeur en Doom 3 die vorig jaar al te zien was. Maar dat komt vooral omdat men die engine moet verkopen denk ik. Afwachten en duimen, want ik heb wel weer zin in een ultieme racer.
quote:Dacht ik al te zien ja. Maar goed, toch een teken dat er leven in de brouwerij zit daar. En eigenlijk is die engine allang klaar. Lijkt me een ietwat geoptimaliseerde versie van GT3, die was al supergoed. Wat toen vooral veel werk kostte was de auto-models renderen onder tijdsdruk, want GT3 moest en zou snel uitkomen aangezien vele toen nog zaten te zaniken dat er geen toppers op de PS2 waren. GT3 moest het lokkertje worden.
Op donderdag 17 april 2003 12:53 schreef Strolie75 het volgende:Is een foto van een TV-scherm, vandaar dat de graphics wat minder lijken.
Van de andere kant, ik heb wel eens ooit een interview online gelezen van de grote man achter P.D. en die zei dat met zijn GT3 de PS2 op 40% van de power zat, dus wie weet wattie nog allemaal klaarspeelt.
Breng dit dan ook nog eens multiconsole uit zodat iedereen ervan kan genieten en je bent idd helemaal klaar
quote:Beter dat je weer een PS2 gaat aanschaffen en de serie compleet maakt van GT.
Op donderdag 17 april 2003 15:29 schreef Bastard het volgende:
En nogmaals... laat in godsnaam een trackrecord meedraaien
Ik heb gisteren een stuk gespeeld van 'Between Good & Evil', van de maker van Rayman 1 en 2....
Ik ben overtuigd: dit gaat één van de tien belangrijkste en mooiste games worden van 2003.
SU-PER-VET!
quote:Daar heb ik ooit eens iets over gelezen, ik kan me herinneren dat het me toen ook vet leek
Op donderdag 17 april 2003 16:08 schreef Smots het volgende:
Ik heb gisteren een stuk gespeeld van 'Between Good & Evil', van de maker van Rayman 1 en 2....
Ik ben overtuigd: dit gaat één van de tien belangrijkste en mooiste games worden van 2003.
SU-PER-VET!
quote:
Op donderdag 17 april 2003 17:28 schreef Smots het volgende:
Right-click en 'save target as' kiezen....
3.6 MB/s
Ik ga nu kijken
quote:
Op donderdag 17 april 2003 17:43 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
3.6 MB/s
Ik ga nu kijken
Dat ziet er erg stoer uit! Een kruising tussen actie/adventure en arcade met puzzel-elementen en fighting
Ik ben benieuwd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |