Inderdaad! En Tombraider is al helemáál niet perfect!quote:In de vorige topic schreef Chocobo het volgende:
Niemand is perfect !
Deel 1 en 2 waren briljant..... heb je niet meegekregen denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad! En Tombraider is al helemáál niet perfect!
Deel 1 en 2 waren idd best goed, heb er ook nog eentje op mijn dreamcast en die was zeg maar teleurstellendquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 waren briljant..... heb je niet meegekregen denk ik![]()
dichtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Deze kan dicht ! Het grote PS2 topic,... deel 39
"P-Style - dinsdag 3 mei 2005 @ 09:38"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Deze kan dicht ! Het grote PS2 topic,... deel 39
Hier ook eigenlijk, maar P-Style is ook snel met topics openenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Thanks TainIk dacht dat ik een topic moest aanmaken omdat ik de vorige gesloten had
maar volgens mij is dat alleen een Gijsjes regel !
1 kwam zomaar opeens uit.... niemand had het door... ineens was ze daar. Heerlijke gameplay en coole graphs,.... deel 2 was ook cool. Venetie enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 waren idd best goed, heb er ook nog eentje op mijn dreamcast en die was zeg maar teleurstellend
[..]
dicht
Tja... ik wilde even reageren op z'n post, maar toen zat 'ie dicht, dus toen dacht ik... laat ik maar even een nieuwe openen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:43 schreef Tain het volgende:
Hier ook eigenlijk, maar P-Style is ook snel met topics openen
Dat dacht ik al, mij maakt het niet zoveel uit wie het topic opentquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... ik wilde even reageren op z'n post, maar toen zat 'ie dicht, dus toen dacht ik... laat ik maar even een nieuwe openen.
Wat een heerlijke lijst Gijs !!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even mijn TVP in een "Wat wil Roy nog hebben op de PS2 in plaatjes" post
Op alfabetische volgorde:
Ik ben nog wel ff zoet met de PS2 dus
Over FFX-2 zijn verschillende meningen....... ik vond hem niet zo cool. Helemaal als je net FFX heb gegamed is het misschien niet wat je zoekt of net teveel van het goedequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef jpg97 het volgende:
net eindelijk FFX uitgespeeld
is FFX-2 leuk?
Of zal ik eerst aan kingdom hearts beginnen?
Iemand tips?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef jpg97 het volgende:
En wtf is een gijs?
27 mei 2005 wordt 'ie verwacht! Bijna dus!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef TopStyle het volgende:
Komt er trouwens een PAL release van Alien Hominid?
[afbeelding]
De meeste winkels die games verkopen verkopen ook RGB-kabels.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:59 schreef WebForce het volgende:
Die RGB kabel, waar is die te halen?
Wicked!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
27 mei 2005 wordt 'ie verwacht! Bijna dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |