Final Fantasy X-2
GT4
GTA double pack
Kingdom Hearts 2
Metal Gear Solid 3
quote:Ja wie niet
Op dinsdag 23 december 2003 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Kingdom Hearts thuis liggen!
quote:Die moet ik hebben, en Driver 3 natuurlijk ook
Op dinsdag 23 december 2003 11:25 schreef Chocobo het volgende:GT4
Metal Gear Solid 3
Heel erg verleidelijk
FFx-2 international + last mission (een mond vol) komt trouwens alleen in Japan uit, he? Of zijn ze misschien zo soepel om de extra features ook meteen even in de europese release te proppen? Kan het me eigelijk niet voorstellen....
quote:SH2 is de beste van de reeks en het coolst,.... Natuurlijk moet je die kopen,... er zitten stukken tussen waar ik kippenvel van kreeg. Het ziekenhuis,.. de gevangenis etc etc
Op dinsdag 23 december 2003 15:42 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ben nu bezig met SH2ff geleend van een vriend.
Als het wat is koop ik hem over.
Heb goede herinneringen aan deel 1 (verder iemand die deze heeft uitgespeeld?)
Vechten is niet bijzonder maar de sfeer enzo is
quote:2 was qua verhaal wel intenser als 3 maar 3 daarintegen was weer zieker.
Op dinsdag 23 december 2003 15:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
SH2 is de beste van de reeks en het coolst,.... Natuurlijk moet je die kopen,... er zitten stukken tussen waar ik kippenvel van kreeg. Het ziekenhuis,.. de gevangenis etc etc
Op de PSX vond ik Silent Hill wel leuk, maar het had niet de spectaculaire graphics als Resident Evil omdat het real-time omgevingen waren dus moest je het hebben van de zieke sfeer. Die mist die ze gebruikte op de PSX was natuurlijk door de beperkte graphics capaciteit, maar dat ze op de PS2 nog steeds die mist in overvloed gebruiken vind ik wat goedkoop.
Ook qua battles en puzzles is het niet veel bijzonders. Vaak een eeuw lopen en door monsters heen rossen om een sleuteltje te krijgen voor een deur. De sfeer blijft angstaanjagend, maar een spel moet meer dan sfeer hebben voor mij.
quote:Waarom beginnen jullie steeds over KH2
Op dinsdag 23 december 2003 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb Kingdom Hearts thuis liggen!
Iemand RotK gespeeld? Krijgt goede cijfers van IGN....
quote:Helemaal mee eens,... zeer ziek is 3
Op dinsdag 23 december 2003 18:20 schreef nikanoru het volgende:[..]
2 was qua verhaal wel intenser als 3 maar 3 daarintegen was weer zieker.
Dus voor mij zijn beide even goed.
quote:ik niet
Op dinsdag 23 december 2003 11:34 schreef Chocobo het volgende:[..]
Ja wie niet
![]()
Mooi spelletje Jak & Daxter, moet je gewoon in je collectie hebben. Ben benieuwd of deel 2 net zo makkelijk is.
quote:Nope. Maar wel super leuk om te spelen. Ga je geen spijt van hebben.
Op dinsdag 23 december 2003 20:50 schreef JK het volgende:
YES! Zojuist eindelijk Jak & Daxter uitgespeeld. Nu mag ik van mezelf deel 2 pas kopenDat was de deal met mezelf een tijdje terug
Mooi spelletje Jak & Daxter, moet je gewoon in je collectie hebben. Ben benieuwd of deel 2 net zo makkelijk is.
Eigenlijk is het een doodzonde.
quote:Ik herken het wel een beetje....jammer
Op dinsdag 23 december 2003 21:17 schreef Zooi het volgende:
Ik ben overigens een beetje. aan het worden bij de gedachte hoeveel toppers ik hier in huis heb liggen en hoeveel ik werkelijk meer dan een paar uur heb gespeeld.
quote:Same here
Ik ben overigens een beetje. aan het worden bij de gedachte hoeveel toppers ik hier in huis heb liggen en hoeveel ik werkelijk meer dan een paar uur heb gespeeld.
quote:Goed punt..... Ben nu alles aan het uitspelen voordat de eerste nieuwe lading games weer gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |