abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24215949

Sony's Playstation®2
's Werelds populairste gameconsole! Er zijn al ruim 75 miljoen exemplaren van verkocht en dit aantal blijft maar toenemen! Met alweer 4 jaren op de Nederlandse markt en een recente cosmetische update, blijft de PS2 een topconsole!

Potentiële toppers:
  • Ace Combat 5
  • Devil May Cry 3
  • Dragon Quest VII
  • Final Fantasy XII
  • Gran Turismo 4
  • God of War
  • MGS3: Snake Eater

Voorgaande PS2-Topics:
    [PS2 01] - [PS2 02] - [PS2 03] - [PS2 04] - [PS2 05] - [PS2 06] - [PS2 07] - [PS2 08] - [PS2 09] - [PS2 10]
    [PS2 11] - [PS2 12] - [PS2 13] - [PS2 14] - [PS2 15] - [PS2 16] - [PS2 17] - [PS2 18] - [PS2 19] - [PS2 20]
    [PS2 21] - [PS2 22] - [PS2 23] - [PS2 24] - [PS2 25] - [PS2 26] - [PS2 27] - [PS2 28] - [PS2 29] - [PS2 30]
    [PS2 31] - [PS2 32] - [PS2 33] - [PS2 34] - [PS2 35]

PSP-Topics:
    [PSP 01] - [PSP 02] - [PSP 03] - [PSP 04]

Links:
  • Officiële Playstation Site (NL)
  • Sony Computer Entertainment Inc.
  • Fok!games
  • IGN
  • Gamespot
  • Eurogamer
  • DGS-Online

Online Gamewinkels:
  • Dimension Plus (NL)
  • GCshop (NL)
  • Nedgame (NL)
  • CD-Wow
  • Play.com

De bron van deze op vind je hier

[ Bericht 3% gewijzigd door Tain op 26-12-2004 13:03:08 (op source bestand erbij gezet) ]
  • pi_24216097
    Ace combat en metal gear 3 ga ik zeker halen...lijken me beide erg goede games...
    en leuk om te zien dat er eindelijk een vast OP is
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 26 december 2004 @ 13:00:56 #3
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_24216229
    Heb me ingeschrreven voor zo'n pakketje van 180 euro...

half januari
    pi_24216282
    Ik heb van de op een source bestandje gemaakt en er in gezet
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_24216414
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
    Ace combat en metal gear 3 ga ik zeker halen...lijken me beide erg goede games...
    en leuk om te zien dat er eindelijk een vast OP is
    Me 2.. Gister op GAMMO de nieuwe ace combat in actie gezien... Dat ziet er echt zwaar mooi uit! Kingdom hearts 2 zal ook wel een keer uitkomen dus die moet ik ook zeker hebben!
    Mijn games
    He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
    pi_24216547
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 13:03 schreef Tain het volgende:
    Ik heb van de op een source bestandje gemaakt en er in gezet
    Ik had de source eigenlijk ook wel online kunnen gooien ergens, niet aan gedacht.
    pi_24216905
    Kan iemand pics van de onderkant van nieuwe ps2 laten zien?
    pi_24216973
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 13:41 schreef YottaBrain het volgende:
    Kan iemand pics van de onderkant van nieuwe ps2 laten zien?
    Onder-kant?!? Hoezo dàt nou weer?! Ik kan je wel een omschrijving geven... Het is een egaal rechthoekig zwart vlak. Dit geldt zowel voor de oude (behalve de zilveren en de aque) als de nieuwe.

Maar als je dan echt een plaatje wilt hebben... hier
    pi_24217010
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 13:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Onder-kant?!? Hoezo dàt nou weer?! Ik kan je wel een omschrijving geven... Het is een egaal rechthoekig zwart vlak. Dit geldt zowel voor de oude (behalve de zilveren en de aque) als de nieuwe.

Maar als je dan echt een plaatje wilt hebben... hier
    Ik wil hem gewoon op de muur hangen. Misschien zitten er gaatjes in.

BTW: ik kan die link niet openen. 360 zonder extensie.

Edit: ik kan hem openen met Irfanview.. Helaas geen gaatjes.

[ Bericht 5% gewijzigd door YottaBrain op 26-12-2004 14:08:13 (na wat gepreuts kon ik die link openen) ]
    pi_24219792
    kheb sinds gister een nieuwe joystick aleen de linker pook piept als ik er mee speel...het word volgens mij wel minder maar gaat het helemaal weg? anders breng ik em morgen terug
    pi_24219834
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 16:52 schreef Gamedemon het volgende:
    kheb sinds gister een nieuwe joystick aleen de linker pook piept als ik er mee speel...het word volgens mij wel minder maar gaat het helemaal weg? anders breng ik em morgen terug
    Is het de officiële? Die horen in ieder geval niet te piepen, lijkt me.
    pi_24219894
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 16:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

Is het de officiële? Die horen in ieder geval niet te piepen, lijkt me.
    ja gewoon officiële...ik dacht mischien is het nieuwigheid...maar na 3 uur gamen is het nieuwe er ook wel af opzich...mischien dat er meer mensen zijn die dit gehad hebben
    pi_24219956
    quote:
    Op zondag 26 december 2004 16:59 schreef Gamedemon het volgende:
    ja gewoon officiële...ik dacht mischien is het nieuwigheid...maar na 3 uur gamen is het nieuwe er ook wel af opzich...mischien dat er meer mensen zijn die dit gehad hebben
    Ik niet in ieder geval. Ik heb nu in totaal 3 Dual Shock 2's gehad (en 2 Dual Shock 1's), maar geen van allen heeft ooit gepiept. Verder weet ik ook niet of ze in de winkel het feit dat 'ie piept reden genoeg vinden om 'm om te ruilen.
    pi_24220000
    tis flink irritant...hij piept bij elke beweging die ik maak met me linker pook...de rest doet het gewoon goed zonder problemen....als ik die link pook indruk en er dan mee beweeg dan gebeurt er niks
    pi_24224342
    Star Ocean bij play.com voor 15.99 GBP... ik blijf maar bestellen
      maandag 27 december 2004 @ 08:20:04 #16
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_24230780
    Mooi plaatje in de OP
    A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
    pi_24233087
    Zit er over te denken om misschien een ps 2 aan te schaffen met wat huisgesnoten. Kan een van jullie wat tips geven over waar dat goedkoop kan? of is tweedehands misschien een betere optie?
    pi_24233149
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 12:10 schreef TAR het volgende:
    Zit er over te denken om misschien een ps 2 aan te schaffen met wat huisgesnoten. Kan een van jullie wat tips geven over waar dat goedkoop kan? of is tweedehands misschien een betere optie?
    Ik zou gewoon zo'n nieuwe platte halen. Veel mooier dan die oude modellen en echt duur zijn ze nu ook weer niet.
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_24233583
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
    Ik zou gewoon zo'n nieuwe platte halen. Veel mooier dan die oude modellen en echt duur zijn ze nu ook weer niet.
    ...en binnenkort komt er een pakket uit met een extra controller, dvd-afstandsbediening èn memory card, voor maar ¤30,- meer.
    pi_24239221
    Ze hebben bij de intertoys en dixons geen RGB kabels
    Mijn games
    He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
    pi_24240491
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 18:25 schreef Hakkert het volgende:
    Ze hebben bij de intertoys en dixons geen RGB kabels
    In wat voor dorp woon jij?! Nou, ja... je kunt misschien de Free Record Shop proberen en anders kun je d'r altijd eentje bestellen natuurlijk.
    pi_24240503
    Daar kwam ik vandaag in Leiden ook achter ja.. Nergens zijn die RGB kabels te krijgen! Wilde eens gaan kijken wat nou het verschil in kwaliteit is tussen de standaard en de RGB, want voordat ik 35 euro uitgeef wil ik toch wel ff overtuigd worden

Kan me namelijk niet voorstellen dat een kabeltje zoveel verschil zou maken..

Maarre even @ P-Style: welke kabel heb jij zelf? Een originele van Sony of kun jij ook een ander (goedkoper) merk aanbevelen? In het geval van een ander merk; waar kun je die dan kopen?
    Dell XPS M1530 | Nokia N81 | Sony PlayStation 3 | xbox 360 HDMI | Sony Bravia 32S3000
    pi_24240684
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 19:33 schreef eChOeS_2003 het volgende:
    Daar kwam ik vandaag in Leiden ook achter ja.. Nergens zijn die RGB kabels te krijgen! Wilde eens gaan kijken wat nou het verschil in kwaliteit is tussen de standaard en de RGB, want voordat ik 35 euro uitgeef wil ik toch wel ff overtuigd worden

Kan me namelijk niet voorstellen dat een kabeltje zoveel verschil zou maken..

Maarre even @ P-Style: welke kabel heb jij zelf? Een originele van Sony of kun jij ook een ander (goedkoper) merk aanbevelen? In het geval van een ander merk; waar kun je die dan kopen?
    Ikzelf heb de originele van Sony. Een grijze. Die heb ik voor m'n Playstation 1 gekocht en past gelukkig ook gewoon in m'n PS2. Ik heb er destijds fl.105,- voor betaald! Best duur, tegenwoordig kun je de officiële krijgen voor ¤35,- Ik heb 'm althans voor die prijs ooit bij de dixons gezien. Maar je kunt ook een goedkopere third party kabel kopen. De Blaze-kabel is wel een populaire geloof ik. De bedrading is hetzelfde, dus de kwaliteit zou niet minder moeten zijn.

Maar geloof mij. Het kwaliteitsverschil tussen RGB en het standaard compositekabel (gele tulpje) is ENORM. Welke RGB kabel je ook koopt, het is de aankoop dubbel en dwars waard. Met de RGB-kabel komt de PS2 pas echt tot z'n recht.
      maandag 27 december 2004 @ 19:47:33 #24
    53268 HomerJ
    Your talking to me?
    pi_24240749
    Waarom doen ze RGB kabel gewoon niet standaard?(geld voor alle consoles)
    "the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
    pi_24240840
    quote:
    Op maandag 27 december 2004 19:47 schreef HomerJ het volgende:
    Waarom doen ze RGB kabel gewoon niet standaard?(geld voor alle consoles)
    Ondanks dat vrijwel àlle Europese tv's van de afgelopen 15 jaar RGB-scart ondersteuning hebben, vinden ze het toch nodig om de RGB-kabel als apparte accesoire te verkopen vanwege 1 simpele reden... ze kunnen er extra geld mee verdienen!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')