Me 2.. Gister op GAMMO de nieuwe ace combat in actie gezien... Dat ziet er echt zwaar mooi uit! Kingdom hearts 2 zal ook wel een keer uitkomen dus die moet ik ook zeker hebben!quote:Op zondag 26 december 2004 12:55 schreef Gamedemon het volgende:
Ace combat en metal gear 3 ga ik zeker halen...lijken me beide erg goede games...
en leuk om te zien dat er eindelijk een vast OP is
quote:Op zondag 26 december 2004 13:03 schreef Tain het volgende:
Ik heb van de op een source bestandje gemaakt en er in gezet
Onder-kant?!? Hoezo dàt nou weer?! Ik kan je wel een omschrijving geven... Het is een egaal rechthoekig zwart vlak. Dit geldt zowel voor de oude (behalve de zilveren en de aque) als de nieuwe.quote:Op zondag 26 december 2004 13:41 schreef YottaBrain het volgende:
Kan iemand pics van de onderkant van nieuwe ps2 laten zien?
Ik wil hem gewoon op de muur hangen. Misschien zitten er gaatjes in.quote:Op zondag 26 december 2004 13:44 schreef P-Style het volgende:
[..]
Onder-kant?!? Hoezo dàt nou weer?! Ik kan je wel een omschrijving geven... Het is een egaal rechthoekig zwart vlak. Dit geldt zowel voor de oude (behalve de zilveren en de aque) als de nieuwe.
Maar als je dan echt een plaatje wilt hebben... hier
Is het de officiële? Die horen in ieder geval niet te piepen, lijkt me.quote:Op zondag 26 december 2004 16:52 schreef Gamedemon het volgende:
kheb sinds gister een nieuwe joystick aleen de linker pook piept als ik er mee speel...het word volgens mij wel minder maar gaat het helemaal weg? anders breng ik em morgen terug
ja gewoon officiële...ik dacht mischien is het nieuwigheid...maar na 3 uur gamen is het nieuwe er ook wel af opzich...mischien dat er meer mensen zijn die dit gehad hebbenquote:Op zondag 26 december 2004 16:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is het de officiële? Die horen in ieder geval niet te piepen, lijkt me.
Ik niet in ieder geval. Ik heb nu in totaal 3 Dual Shock 2's gehad (en 2 Dual Shock 1's), maar geen van allen heeft ooit gepiept.quote:Op zondag 26 december 2004 16:59 schreef Gamedemon het volgende:
ja gewoon officiële...ik dacht mischien is het nieuwigheid...maar na 3 uur gamen is het nieuwe er ook wel af opzich...mischien dat er meer mensen zijn die dit gehad hebben
Ik zou gewoon zo'n nieuwe platte halen. Veel mooier dan die oude modellen en echt duur zijn ze nu ook weer niet.quote:Op maandag 27 december 2004 12:10 schreef TAR het volgende:
Zit er over te denken om misschien een ps 2 aan te schaffen met wat huisgesnoten. Kan een van jullie wat tips geven over waar dat goedkoop kan? of is tweedehands misschien een betere optie?
...en binnenkort komt er een pakket uit met een extra controller, dvd-afstandsbediening èn memory card, voor maar ¤30,- meer.quote:Op maandag 27 december 2004 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
Ik zou gewoon zo'n nieuwe platte halen. Veel mooier dan die oude modellen en echt duur zijn ze nu ook weer niet.![]()
In wat voor dorp woon jij?! Nou, ja... je kunt misschien de Free Record Shop proberen en anders kun je d'r altijd eentje bestellen natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2004 18:25 schreef Hakkert het volgende:
Ze hebben bij de intertoys en dixons geen RGB kabels
Ikzelf heb de originele van Sony. Een grijze. Die heb ik voor m'n Playstation 1 gekocht en past gelukkig ook gewoon in m'n PS2. Ik heb er destijds fl.105,- voor betaald! Best duur, tegenwoordig kun je de officiële krijgen voor ¤35,- Ik heb 'm althans voor die prijs ooit bij de dixons gezien. Maar je kunt ook een goedkopere third party kabel kopen. De Blaze-kabel is wel een populaire geloof ik. De bedrading is hetzelfde, dus de kwaliteit zou niet minder moeten zijn.quote:Op maandag 27 december 2004 19:33 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Daar kwam ik vandaag in Leiden ook achter ja.. Nergens zijn die RGB kabels te krijgen! Wilde eens gaan kijken wat nou het verschil in kwaliteit is tussen de standaard en de RGB, want voordat ik 35 euro uitgeef wil ik toch wel ff overtuigd worden
Kan me namelijk niet voorstellen dat een kabeltje zoveel verschil zou maken..
Maarre even @ P-Style: welke kabel heb jij zelf? Een originele van Sony of kun jij ook een ander (goedkoper) merk aanbevelen? In het geval van een ander merk; waar kun je die dan kopen?
Ondanks dat vrijwel àlle Europese tv's van de afgelopen 15 jaar RGB-scart ondersteuning hebben, vinden ze het toch nodig om de RGB-kabel als apparte accesoire te verkopen vanwege 1 simpele reden... ze kunnen er extra geld mee verdienen!quote:Op maandag 27 december 2004 19:47 schreef HomerJ het volgende:
Waarom doen ze RGB kabel gewoon niet standaard?(geld voor alle consoles)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |