NFSU, Ratchet & Clank 2 en Tiger Woods
NFSU: Supersnelle actie, erg mooi, snel, cool!
R&C2: Meer van hetzelfde, ga voor deel 1, dies nu goedkoop.
Tiger Woods: Om de een of andere reden is het best cool
Create a Golfer is erg uitgebreid, zelfs in de demo kan je veel aanpassen. Het golfen zelf is niet super moeilijk, makkelijk om te spelen, moeilijk om te masteren zeg maar
Filmpjes van DBZ Budokai, mjah, iets voor de fans
De rest komt nog. Ook de demo van PoP moet ik nog spelen
quote:Zeiden we toch!
Op vrijdag 7 november 2003 03:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tiger Woods: Om de een of andere reden is het best cool![]()
Create a Golfer is erg uitgebreid, zelfs in de demo kan je veel aanpassen. Het golfen zelf is niet super moeilijk, makkelijk om te spelen, moeilijk om te masteren zeg maar
Ennuh Hardware Online Arena is alleen als pakket te koop, niet los.. wat is dat nou weer voor onzin ???
Ik hoop hem zelf samen met JAKII morgen binnen te krijgen, lijkt me echt tof, lekker online met tanks schieten Vooral team deathmatch lijkt me leuk.
quote:Wat een pimp apparaat zeg. Als je te intensief speelt plakt er een gouden laagje aan je zweethandjes (kan ook positief zijn natuurlijk).
Op vrijdag 7 november 2003 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
quote:Heb je die prijzen gezien? Vind het belachelijk, net als TMB:Online.... dikke cash vragen en als je 10 euro meer neerlegt heb je nog een extra adapter ! Hmmm misschien wel makkelijk als ik een PS2 bij m'n vriendin zou neerzetten, maar daar staat nu m'n superkleine PSOne al
Op zaterdag 8 november 2003 00:52 schreef Kremers het volgende:
Hardware Online is ook los te koop hoorkijke maar eens op de sites van dimensionplus, frs en dixons.
En een 2e pS2 heb ik niet... misschien dat ze nog daarmee aanbieden bij gsm abonnementen, die moet ik namelijk toch nog nemen een dezer dagen..
Dat je die adapter er dan voor slecht ¤10 bij krijgt is wel klote ja, ik heb er ¤32,95 voor betaald... ik heb H:OA bij amazon.co.uk besteld voor 23pond incl, das iets van ¤35, dus dan scheelt het ¤12,95 met het complete pack.
Ik heb namelijk nog een US PS2 nodig, dus laten ze dat nou tegelijk met een prijsverlaging doen
quote:DC is hartstikke cool. Jij bent er niet eens echt aan begonnen geloof ik
Op vrijdag 7 november 2003 15:40 schreef Hakkert het volgende:
Kmoet binnenkort maar eens bezig met DCVeel te lang niet meer gedaan
quote:Bevalt dat True Crime nou een beetje? De demo zag er leuk uit, maar kan je dus ook zonder missies gewoon een beetje rondkarren en mensen neerknallen ? Of kan dat bijv. pas nadat je het spel hebt uitgespeeld ?
Op maandag 10 november 2003 11:29 schreef DaMSWer het volgende:
Druk met Jak II idd, afgewisseld met fifa2004 en true crime
Bij bepaalde missies heb je wel een tijdslimiet, maar verder kun je gewoon wat rond crossen.
Auto's in elkaar trappen [altijd leuk] beetje schieten hehe, kan allemaal.
Vind het verhaal verder op zich ook wel geinig, maar je moet denk ik wel van dit genre spellen houden.
quote:Zou dus perfect geschikt moeten zijn voor mij....
Op maandag 10 november 2003 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
A Dog's Life is een bizarre titel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |