dan moet ik er weer 2 spellen of accessoires bij kopenquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedkoopst is bij nedgame.nl, 139 euro.
Als je prijsjerijk.nl bonnen heb kan je 5 euro korting krijgen bij de FRS. Dat is gewoon afhalen in de winkel (dus 144,99).quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan moet ik er weer 2 spellen of accessoires bij kopen![]()
ok bedankt, misschien doe ik dat wel.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Als je prijsjerijk.nl bonnen heb kan je 5 euro korting krijgen bij de FRS. Dat is gewoon afhalen in de winkel (dus 144,99).
dat word inderdaad een fijne winterquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:14 schreef Kremers het volgende:
Zo, heb net ff een bestelling bij play.com gedumpt
Star Wars:Battlefront
Shellshock: Nam '67
Burnout 3
Killzone
PES 4
GTA:SA
GT4
Van de winter zal ik mij iig niet vervelen
quote:Philipp Lenssen writes "According to German Spiegel Online, the Gametrak controller by In2Games just won the "Best of GC" award at the Games Convention in Leipzig, Germany. Cyber-glove Gametrak is announced to launch across Europe next month for the Playstation 2. Once the right software is released (fighting game DarkWind comes first) you should be able to punch opponents, use golf clubs, dance around, and bounce virtual basketballs. A demo video is available."
Niemand wilt een OP makenquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:59 schreef jimjim1983 het volgende:
hier deeltje 32, ik open 'm maar omdat het zo lang duurde![]()
weet iemand waar ik het goedkoopst een nieuwe ps2 kan krijgen? mijn oude heeft het namelijk begeven.
ik zag een zilvere bij de bart smit voor 150.
22 oktoberquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:07 schreef CaptainMiller het volgende:
Grote OP's hoeft niet altijd
Wanneer moet trouwens GTA:SA utikomen? Zoveelste game die ik wil en geen tijd voor heb
Denk dat ik hem wat later koop. Star Ocean 3 komt ook die maand uit en ben nog bezig met Xenosaga. Tevens moet ik ook nog VC uitspelen!quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
22 oktober
I want them all.. aaaaaaalllllquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:39 schreef CaptainMiller het volgende:
[..]
Denk dat ik hem wat later koop. Star Ocean 3 komt ook die maand uit en ben nog bezig met Xenosaga. Tevens moet ik ook nog VC uitspelen!
Wat grooooooooooootquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:49 schreef Chocobo het volgende:
Neeeeeee,.... de fullmap van GTA ?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |