quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:24 schreef Impry het volgende:
Dus zit er nog verschil tussen de PS1 en PS2?
Qua DVD's afspelen...kzou niet weten of de PS1 dat kon.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:52 schreef P-Style het volgende:
[..]Bedoel je deze vraag serieus?!
Oké... Nee, de PS1 is nog van vóór het DVD-tijdperk. Die kan er dus niks mee. Geen DVD-R, geen DVD+R, geen DVD-Video. Helemaal niks!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 16:49 schreef Impry het volgende:
Qua DVD's afspelen...kzou niet weten of de PS1 dat kon.
Ik geef helemaal niets om consoles en heb dus ook geen idee wat de ene wel kan en de andere niet...![]()
voor ehh 70 euro aan mijquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:49 schreef WebForce het volgende:
Voor hoeveel kan ik mijn PS2 verkopen? Goede status, met netwerkadapter? Ik wil die nieuwe
Ik werd hierheen gestuurdquote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oké... Nee, de PS1 is nog van vóór het DVD-tijdperk. Die kan er dus niks mee. Geen DVD-R, geen DVD+R, geen DVD-Video. Helemaal niks!
Maareh.. als je helemaal niks om consoles geeft, wat doe je dan in dit topic?Of ben je juist van plan om je meer te verdiepen in de consolewereld?
Ah kijk, nu snap ik het!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 19:34 schreef Impry het volgende:
En nu de PS1 geen DVD's af kan spelen is mijn uiteindelijke vraag of een PS2 alleen DVD-R, DVD+R of allebei kan afspelen.
Het is niet vaak dat ik 2x dequote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS2GTA
![]()
Jajaquote:Op zaterdag 30 oktober 2004 00:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is niet vaak dat ik 2x de-smiley met betrekking op de term "PS2" in één van jou zinnen zie staan!
Heb hem laatst verkocht zonder spel voor ¤125,-quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 17:49 schreef WebForce het volgende:
Voor hoeveel kan ik mijn PS2 verkopen? Goede status, met netwerkadapter? Ik wil die nieuwe
Dus als ik een DVD+R pak kan hij hem eigenlijk altijd afspelen?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 21:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ah kijk, nu snap ik het!Het antwoord op je vraag is ja.
De PS2 kan DVD-R, DVD+R, DVD-RW èn DVD+RW afspelen. Maar let op! Alleen de nieuwere modellen Playstations 2's kunnen deze formaten gegarandeerd afspelen! Met nieuwere modellen bedoel ik PS2's uit de 50000-serie en 70000-serie. In Nederland 50004 en 70004. De 50004 is sinds ongeveer 1,5 jaar uit en is o.a. te herekennen aan de ingebouwde infraroodonvanger tussen de standby en ejectknop (anders moet je gewoon aan de achterkant van de PS2 kijken). Ook alle zilverkleurige en aqua PS2's zijn 50004-versies. De 70004 is sinds een paar dagen uit en is de kleine versie van de PS2. (bovenaan de pagina).
Oudere PS2's (30004 en 39004) zoùden DVD-R, DVD+R, DVD-RW en DVD+RW kunnen afspelen, maar deze feature is niet gegarandeerd. Ikzelf heb echter al probleemloos een DVD+RW en DVD+R kunnen afspelen op mijn (oude) 30004 PS2. (DVD-R en -RW heb ik nog niet geprobeerd)
Maargoed, de kans is groot dat die kerel je rally-dvd gewoon kan afspelen!![]()
Serieus?! Dat heb je goed gedaan dan!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 07:42 schreef gijsje79 het volgende:
Heb hem laatst verkocht zonder spel voor ¤125,-![]()
En toch al dik 3 jaar oud.
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:24 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb de nieuwe PS2Fantastisch klein ding man. Ik hoor hem ook niet. Speel er nu GTA SA op !
![]()
quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 13:28 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!
volgens mij is de xbox zeker wel krachtiger dan de ps2 hoor.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 15:23 schreef Chillbeer het volgende:
BTW... PS2 is enige gameconsole dat krachtig genoeg is om GT4 te spelen
PC kan m niet aan qua grafische en berekenings shit, dus XBOX (2) al helemaal niet:+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |