quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 19:42 schreef Chocobo het volgende:
Bij deze het nieuwe topic. R&C 2 screens voor de liefhebbers.
quote:OVER EEN MAAND HEB IK HEM
Op donderdag 7 augustus 2003 19:59 schreef Chocobo het volgende:
Blijft extreemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:GIJS
Op donderdag 7 augustus 2003 22:16 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
OVER EEN MAAND HEB IK HEM
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Jullie respect voor mij is al hoog maar nu zal die groter zijn
Op donderdag 7 augustus 2003 22:47 schreef Chocobo het volgende:[..]
GIJS
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:hahaha... je heerst wel een klein beetje
Op donderdag 7 augustus 2003 23:04 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Jullie respect voor mij is al hoog maar nu zal die groter zijn
ik accepteer de cookies.
Ik heersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Maar de blauwe blijft mooier
Blijft extreemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Mee eens
Op vrijdag 8 augustus 2003 09:33 schreef Manfredje het volgende:[..]
Maar de blauwe blijft mooier
ik accepteer de cookies.
quote:Ik heb hem in het echt gezien en het kwijl liep toch wel langs me mond
ik accepteer de cookies.
Heb ik wat te doen totdat FFX-2 er is.
Ben vooral benieuwd naar Jade Cocoon 2, van Kingdom Hearts hab ik al genoeg gelezen in PS2 topics.
Wat screenshots
quote:Dacht ik er net even neit aan....
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:01 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik wacht met smart op screens van FFXII --> maar ik denk da ik dan nog lang kan wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Zwaar leven huh?!
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:07 schreef Fathom het volgende:[..]
Dacht ik er net even neit aan....
quote:Nee hoor,........ Square heeft al een speelbare demo voor op de TGS in Tokio die in november plaatvind. Screens en movies dan
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:01 schreef CosmoKramer het volgende:
Ik wacht met smart op screens van FFXII --> maar ik denk da ik dan nog lang kan wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Spannund!!!
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee hoor,........ Square heeft al een speelbare demo voor op de TGS in Tokio die in november plaatvind. Screens en movies dan
ik accepteer de cookies.
quote:Maar daar is nog niks van uitgelekt?
Op vrijdag 8 augustus 2003 10:15 schreef Chocobo het volgende:[..]
Nee hoor,........ Square heeft al een speelbare demo voor op de TGS in Tokio die in november plaatvind. Screens en movies dan
ik accepteer de cookies.
quote:En ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:08 schreef Hakkert het volgende:
*Ratchet and clank in handen heeft*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Geweldig spel, ben er ook mee bezig!
Op vrijdag 8 augustus 2003 13:08 schreef Hakkert het volgende:
*Ratchet and clank in handen heeft*om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zelden een spel gezien dat qua leveldesign en gameplay zo goed in elkaar steekt.
quote:Net zoiets als J&D ? Net teveel op het Science Fiction achtige berust. Daar was ik bang voor namelijk. Afwisseling in levels ? Kopen ?
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:41 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Geweldig spel, ben er ook mee bezig!
Zelden een spel gezien dat qua leveldesign en gameplay zo goed in elkaar steekt.
quote:Het lijkt erg op J&D, zelfde engine.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:42 schreef Chocobo het volgende:
Net zoiets als J&D ? Net teveel op het Science Fiction achtige berust. Daar was ik bang voor namelijk. Afwisseling in levels ? Kopen ?
Leveldesign is heel goed, zo hoef je nooit te backtracken of iets dergelijks. En de toevoeging van wapens is ook wel leuk.
Als je J&D leuk vond vind je deze ook wel goed. Review op IGN dekt de lading wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop