Jazeker,... zelf game ik liever op een normale tv aangezien die wat groter zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 16:43 schreef Elegy het volgende:
Fipoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had dus een vraag: Mijn PS2 aansluiten op een monitor (Iiyama 19" CRT) geeft zo'n vga box een beetje een mooi beeld?
Heb geen tv kaart trouwens.
/edit: Mooie OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die ga ik er vanavond voor het eerst in doen. Kocht hem afgelopen zaterdag.... een van de laatste in het land volgens de verkoper... Klopt ook wel want ik kon hem echt niet vinden.... bijna nergensquote:Op maandag 12 juli 2004 17:00 schreef Jebus het volgende:
Ik heb Digaea ook gekocht. Ik zit er nu drie uur in en ik ben al helemaal verslaafd. Op het begin is het een beetje overwhelming, maar als je het eenmaal doorhebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Die supermoves zijn gewoon zo cool. Het verhaal is een stuk luchtiger dan bv FF en met meer (typisch japanse) humor. Maar dat dig ik wel.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat word idd genietenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:38 schreef Blik het volgende:
heb vanaf woensdag ook een PS2, met spellen als Final Fantasy X, Gran Tourismo 3 A-spec, Tekken Tag Tournament, GTA 3, GTA: VC, MGS:2
De rest is wel goed
Okeequote:Op maandag 12 juli 2004 17:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jazeker,... zelf game ik liever op een normale tv aangezien die wat groter zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar je beeld gaat er zeer zeker op vooruit.... Vooral qua resolutie en helderheid.... kan een tv niet tegenopJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Features !
- compatible with all models and games
- auto switching between TV game or PC connection (you can connect your PC and console at the same time)
- Automatic PAL/NTSC detection
- output: Speaker, VGA, AV Multi Out (optie)
- input: VGA, AV Multi, Sound card
Vind hem niet zo,..denk dat ik na deel 1 al genoeg hem van Sam's avonturen.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:29 schreef paultje- het volgende:
waarom doe je hem weg...?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vond hem niet zo spannend als deel 1 en het verhaal is echt amper te volgen....quote:Op maandag 12 juli 2004 18:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vind hem niet zo,..denk dat ik na deel 1 al genoeg hem van Sam's avonturen.
ik vraag me dan af of het beeld net zo mooi uit zal zien als de Hi-res plaatjes in de OPquote:Op maandag 12 juli 2004 17:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jazeker,... zelf game ik liever op een normale tv aangezien die wat groter zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.maar je beeld gaat er zeer zeker op vooruit.... Vooral qua resolutie en helderheid.... kan een tv niet tegenopJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Features !
- compatible with all models and games
- auto switching between TV game or PC connection (you can connect your PC and console at the same time)
- Automatic PAL/NTSC detection
- output: Speaker, VGA, AV Multi Out (optie)
- input: VGA, AV Multi, Sound card
owh ik dacht dat je Soul Calibur 2 bedoeldequote:Op maandag 12 juli 2004 18:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vind hem niet zo,..denk dat ik na deel 1 al genoeg hem van Sam's avonturen.
Star Ocean 3quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:20 schreef Flat-Eric het volgende:
Wordt een mooi najaar met Burnout 3, GTA: SA, Gran Turismo 4 en Killzone!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop