Jazeker,... zelf game ik liever op een normale tv aangezien die wat groter zijnquote:Op maandag 12 juli 2004 16:43 schreef Elegy het volgende:
Fipo
Ik had dus een vraag: Mijn PS2 aansluiten op een monitor (Iiyama 19" CRT) geeft zo'n vga box een beetje een mooi beeld?
Heb geen tv kaart trouwens.
/edit: Mooie OP![]()
Die ga ik er vanavond voor het eerst in doen. Kocht hem afgelopen zaterdag.... een van de laatste in het land volgens de verkoper... Klopt ook wel want ik kon hem echt niet vinden.... bijna nergensquote:Op maandag 12 juli 2004 17:00 schreef Jebus het volgende:
Ik heb Digaea ook gekocht. Ik zit er nu drie uur in en ik ben al helemaal verslaafd. Op het begin is het een beetje overwhelming, maar als je het eenmaal doorhebtDie supermoves zijn gewoon zo cool. Het verhaal is een stuk luchtiger dan bv FF en met meer (typisch japanse) humor. Maar dat dig ik wel.
dat word idd genietenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:38 schreef Blik het volgende:
heb vanaf woensdag ook een PS2, met spellen als Final Fantasy X, Gran Tourismo 3 A-spec, Tekken Tag Tournament, GTA 3, GTA: VC, MGS:2
De rest is wel goed
Okeequote:Op maandag 12 juli 2004 17:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jazeker,... zelf game ik liever op een normale tv aangezien die wat groter zijnmaar je beeld gaat er zeer zeker op vooruit.... Vooral qua resolutie en helderheid.... kan een tv niet tegenop
[afbeelding]
Features !
- compatible with all models and games
- auto switching between TV game or PC connection (you can connect your PC and console at the same time)
- Automatic PAL/NTSC detection
- output: Speaker, VGA, AV Multi Out (optie)
- input: VGA, AV Multi, Sound card
Vind hem niet zo,..denk dat ik na deel 1 al genoeg hem van Sam's avonturen.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:29 schreef paultje- het volgende:
waarom doe je hem weg...?
Ik vond hem niet zo spannend als deel 1 en het verhaal is echt amper te volgen....quote:Op maandag 12 juli 2004 18:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vind hem niet zo,..denk dat ik na deel 1 al genoeg hem van Sam's avonturen.
ik vraag me dan af of het beeld net zo mooi uit zal zien als de Hi-res plaatjes in de OPquote:Op maandag 12 juli 2004 17:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jazeker,... zelf game ik liever op een normale tv aangezien die wat groter zijnmaar je beeld gaat er zeer zeker op vooruit.... Vooral qua resolutie en helderheid.... kan een tv niet tegenop
[afbeelding]
Features !
- compatible with all models and games
- auto switching between TV game or PC connection (you can connect your PC and console at the same time)
- Automatic PAL/NTSC detection
- output: Speaker, VGA, AV Multi Out (optie)
- input: VGA, AV Multi, Sound card
owh ik dacht dat je Soul Calibur 2 bedoeldequote:Op maandag 12 juli 2004 18:30 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Vind hem niet zo,..denk dat ik na deel 1 al genoeg hem van Sam's avonturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |