Final Fantasy 12
NFSU
Manhunt
SSX3
Beyond Good and Evil.
R&C II
Prince of Persia SOT
Socom II
PES3
Killzone
Jak II : looking at something friend?
MGS3 : I smell fire somewhere.
GT4 : pak die bocht niet te ruim.
Final Fantasy X-2 : Karaoke.
Vorige topic Deel 22 : Het Grote PS2 Topic ( 22 )
Game On, met excuses voor de modem-inbellers.
[Dit bericht is gewijzigd door Firmamenten op 22-11-2003 05:57]
Op deze 2 kan ik echt niet wachten, jammer dat Killzone nog zo lang duurt Maar geeft aan de andere kant weer de tijd om de huidige toppers uit te spelen
Vond Mission Impossible video op de dvd wel mooi, lijkt me een leuk spel.
R&C 2
Of JAK 2
Wil graag 1 van deze game kopen, maar ben er nog niet achter welke leuke is wat ik graag wil:
Humor, en een klein beetje actie.., en zorgen dat mijn zus het leuk vind ze zit altijd te zeuren dat ik verslaafd aan mijn ps2 ben, nu wil ik haar laten zien dat de ps2
is!
of weten jullie een andere leuke game in de trant van spring, schiet, humor enz!! welke?
R&CII demo van gespeeld, maar vond het niet echt wat, JAKII heeft hele goede humor en is erg leuk om te spelen, vooral dat hele stad idee is leuk uitgewerkt
(in walkthrough staat dat je gewoon je best moet doen.. )
Na de demo op de Demo CD van OPM was ik niet zo enthousiast, maar dit was erg mooi!
Ik heb nu 3 verschillende dingen gespeeld in BG&E: Een schiet en vaar level, een sluip level en een Zelda achtig level.
Erg gevarieerde gameplay dus
quote:Maakt geen cunt uit
Op zondag 23 november 2003 01:45 schreef Kondros het volgende:
maakt het uit of je PAL uk mem cards of games voor je PS2 koopt op play.com of draait dat niet op je belgische ps2 en leveren die eigenlijk wel in belgie ?
quote:Nee, het maakt niet uit, en nee, ze leveren inderdaad niet naar België, met dank aan diens douane dienst
Op zondag 23 november 2003 01:45 schreef Kondros het volgende:
maakt het uit of je PAL uk mem cards of games voor je PS2 koopt op play.com of draait dat niet op je belgische ps2 en leveren die eigenlijk wel in belgie ?
quote:Neeeeeee,... daar had IGN het ook al over,.. schijnt prachtig te zijn
Op zondag 23 november 2003 16:57 schreef chibibo het volgende:
Zojuist een deel van de soundtrack van Castlevania: Lament of Innocence beluisterd.
quote:Sorry, flauw
Op zondag 23 november 2003 22:32 schreef Hakkert het volgende:
tommorrow
quote:hehehe tomorrow dan
Op zondag 23 november 2003 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Sorry, flauw
quote:cunt.. maar hij was wel grappig.. Zie op ign dat er nog geen previews van zijn alleen wat screens, maar voor de modemgebruikers zal ik deze maar niet plaatsen
Op zondag 23 november 2003 22:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat bedoelde ik nietIk bedoelde dat ie morgen uitkwam
Maar dat weet ik niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |