Inderdaad! En Tombraider is al helemáál niet perfect!quote:In de vorige topic schreef Chocobo het volgende:
Niemand is perfect !
Deel 1 en 2 waren briljant..... heb je niet meegekregen denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:39 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad! En Tombraider is al helemáál niet perfect!
Deel 1 en 2 waren idd best goed, heb er ook nog eentje op mijn dreamcast en die was zeg maar teleurstellendquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:40 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 waren briljant..... heb je niet meegekregen denk ik![]()
dichtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Deze kan dicht ! Het grote PS2 topic,... deel 39
"P-Style - dinsdag 3 mei 2005 @ 09:38"quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:41 schreef Chocobo het volgende:
Deze kan dicht ! Het grote PS2 topic,... deel 39
Hier ook eigenlijk, maar P-Style is ook snel met topics openenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:42 schreef Chocobo het volgende:
Thanks TainIk dacht dat ik een topic moest aanmaken omdat ik de vorige gesloten had
maar volgens mij is dat alleen een Gijsjes regel !
1 kwam zomaar opeens uit.... niemand had het door... ineens was ze daar. Heerlijke gameplay en coole graphs,.... deel 2 was ook cool. Venetie enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Deel 1 en 2 waren idd best goed, heb er ook nog eentje op mijn dreamcast en die was zeg maar teleurstellend
[..]
dicht
Tja... ik wilde even reageren op z'n post, maar toen zat 'ie dicht, dus toen dacht ik... laat ik maar even een nieuwe openen.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 09:43 schreef Tain het volgende:
Hier ook eigenlijk, maar P-Style is ook snel met topics openen
Dat dacht ik al, mij maakt het niet zoveel uit wie het topic opentquote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Tja... ik wilde even reageren op z'n post, maar toen zat 'ie dicht, dus toen dacht ik... laat ik maar even een nieuwe openen.
Wat een heerlijke lijst Gijs !!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Even mijn TVP in een "Wat wil Roy nog hebben op de PS2 in plaatjes" post
Op alfabetische volgorde:
Ik ben nog wel ff zoet met de PS2 dus
Over FFX-2 zijn verschillende meningen....... ik vond hem niet zo cool. Helemaal als je net FFX heb gegamed is het misschien niet wat je zoekt of net teveel van het goedequote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:42 schreef jpg97 het volgende:
net eindelijk FFX uitgespeeld
is FFX-2 leuk?
Of zal ik eerst aan kingdom hearts beginnen?
Iemand tips?
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 10:44 schreef jpg97 het volgende:
En wtf is een gijs?
27 mei 2005 wordt 'ie verwacht! Bijna dus!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:56 schreef TopStyle het volgende:
Komt er trouwens een PAL release van Alien Hominid?
[afbeelding]
De meeste winkels die games verkopen verkopen ook RGB-kabels.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:59 schreef WebForce het volgende:
Die RGB kabel, waar is die te halen?
Wicked!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:14 schreef P-Style het volgende:
[..]
27 mei 2005 wordt 'ie verwacht! Bijna dus!
Hij levert alleen een extra controller en een memory card en hij durft er tussen de 100 en 130 voor te vragen?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Goed ik heb dus een advertentie op marktplaats gezet voor een tweede hands PS2 en heb respons gekregen. Ik zou nu van jullie willen weten of dit een goede deal (voor mij) is:een dikke PS2 (haast nooit gebruikt) 2 controllers. memorycard (8MB) volgens hem heeft ie serienummer y 1 1 9 3 6 2 1 (kans op disc read errors weet iemand dat?) hij vraagt er tussen de 100 en de 130 voor.
Wat denken jullie?
Dat vond ik ook al maar hoe zit het met het serie nummer? Welke serie is dat, ik heb namelijk gehoord dat je bij bepaalde series veel Disc read errors krijgtquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hij levert alleen een extra controller en een memory card en hij durft er tussen de 100 en 130 voor te vragen?Hmmm... ¤80,- is het misschien waard.
Oh... da's onzin. Zolang je maar normaal met je PS2 om blijft gaan zal 'ie geen disc-read errors krijgen. Tenzij je gewoon te maken hebt met een productiefout... Maar als je ècht zekerheid wilt, dan moet je gewoon een nieuwe kopen. Is niet eens zo heel veel duurder dan wat die kerel ervoor vraagt en dan heb je zo'n mooie kleine!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Dat vond ik ook al maar hoe zit het met het serie nummer? Welke serie is dat, ik heb namelijk gehoord dat je bij bepaalde series veel Disc read errors krijgt
Daar heb ik het geld niet (meer) voor over vooral gezien de PS2 al langer uit is en de PS3 toch over iets meer dan een jaartje komt. Ik denk dat ik hem gewoon terug ga mailen dat ik er 85 euro voor geef en dat ik hem natuurlijk werkend wil zien.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:29 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oh... da's onzin. Zolang je maar normaal met je PS2 om blijft gaan zal 'ie geen disc-read errors krijgen. Tenzij je gewoon te maken hebt met een productiefout... Maar als je ècht zekerheid wilt, dan moet je gewoon een nieuwe kopen. Is niet eens zo heel veel duurder dan wat die kerel ervoor vraagt en dan heb je zo'n mooie kleine!(de zilveren is verkrijgbaar vanaf 13 mei).
Goed plan!quote:Ik denk dat ik hem gewoon terug ga mailen dat ik er 85 euro voor geef en dat ik hem natuurlijk werkend wil zien.
P-Style is kort van geheugenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:53 schreef P-Style het volgende:
[..]
Goed plan!
(ik zie nu ineens dat ik jou in de MGS3-topic ookal de tip heb gegeven de zilveren PS2 te gaan halen en niet te wachten op de PS3)
Oké... da's duidelijk! Dat spel moet ik hebben!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:29 schreef Chocobo het volgende:
Shadow of the Colossus gaat over een man die zijn vrouw terug uit de dood wilt halen. Volgens legendes moet de man hiervoor een aantal reuzen verslaan die als eindbazen voldoen. Een enkele eindbaas kan een dikke 2 uur duren,.... ze zijn zo groot dat je ze moet belopen (level like) ofzo.... briljant![]()
Het is overigens van de makers van ICO.... en geen vervolg op ICO !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat vond ik dus ookquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:34 schreef P-Style het volgende:
[..]
Oké... da's duidelijk! Dat spel moet ik hebben!
Kiddy niet,.......... maar het is idd geen RPG nee.... een leuke adventurequote:Op dinsdag 3 mei 2005 18:54 schreef jpg97 het volgende:
en KH lijkt me meer kiddy dan een hardcore RPG.. of zit ik nu fout?
Hier een echte Disgaea addictquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
TopStyle:
Ja, Alien Hominid komt voor de PS2 en Xbox naar Europa. En inderdaad ook Stella Deus lijkt me wel interessant, maar ik heb Disgaea nog liggen en dat is van hetzelfde kaliber.
La Pucelle tactics is dan ook wat voor jouquote:Op woensdag 4 mei 2005 00:01 schreef TopStyle het volgende:
[..]
Hier een echte Disgaea addict.
Phantom Brave kan me om de een of andere reden wat minder boeien, maar is ook niet gek.
Bijzonder jammer overigens dat arcade ports als "Mushihimesama" niet naar de pal gebieden geconverteerd worden....
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
S-Video is een mooi compromis tussen het standaard composite kabeltje en de RGB-kabel. Je tv moet dan natuurlijk wel een S-Video ingang hebben. Je hebt ook ook RGB-kabels met een schakelaartje waarmee je'm kunt schakelen tussen RGB voor games en composite voor DVD, maar met S-Video krijg je beter beeld bij DVD's. En in het uiterste geval kun je nog component nemen, wat qua kwaliteit gelijk staat aan RGB, maar de kans dat je een component ingang op je tv hebt is nihil! (overigens stuurt je PS2 ook een component signaal over je RGB-kabel wanneer je dvd's kijkt, vandaar dat groene beeld)quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:43 schreef Markster het volgende:
Is er geen kabel die mijn beeld verbetert zoals RGB, maar waar ik wel DVD mee kan kijken? Dan kan ik mijn dvdspeler me kamer uitgooien, en een AB kopen voor me ps2
quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:03 schreef Markster het volgende:
Ow en P-style, ik kan misschien een doek van gran turismo 4 krijgen, die dingen die over de veiligheidspoortjes van onze winkel hangen. (zijn vervangen door die van forza!!)
Als je intresse hebt, laat het me dan weten.
Ik vond die van gran turismo mooier, al is het alleen al door het playstation2 logo ipv van Xbox (quote:Op woensdag 4 mei 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gamespy quoteMicrosoft's first simulation racer is, to put it simply, the comprehensive ride Gran Turismo 4 should have been
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |