Dan laadt je gewoon MSN...quote:Op maandag 4 april 2005 18:54 schreef Kontiki het volgende:
Wat kan je nou standaard doen met de PSP? Dus als er geen UMD inzit? Kan je ook programma's laden van de memorystick? Of blijft dat bij mp3 en jpg?
Heb jij er lol in om zo fel mogelijk te reageren of zo? Een normale vraag, zie ook dit bericht:quote:Op maandag 4 april 2005 19:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan laadt je gewoon MSN...
Wat denk je nou? tis een handheldhet is al mooi dat je films en mp3's vanaf de memorystick kan afspelen
Zijn jullie allemaal snel op je pik getrapt ofzo?quote:Op maandag 4 april 2005 19:20 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Heb jij er lol in om zo fel mogelijk te reageren of zo?
Precies, daar staat dus ook dat dit allemaal HACKS zijn. Dus wat zal je er in de regel mee kunnen doen... inderdaad niet veel meer dan films en mp3's afspelen.... en dat is al redelijk bijzonder.quote:
Ja hoor, de wereld is gek, en jij niet. Mensen afkraken onder het mom "cynisme". Ga je mij straks ook de kanker toewensen? Rare definitie van cynisme gebruik jij.quote:Op maandag 4 april 2005 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn jullie allemaal snel op je pik getrapt ofzo?
Herken je geen cynisme.
Mijn god, wat een stel eo'ers post er hier zeg.
Ik vroeg dus of je programma's van de memory stick kan laden. Wat is daar nou zo vreemd aan? Het zal me een zorg zijn of het hacks zijn of niet, als het maar kan.quote:Precies, daar staat dus ook dat dit allemaal HACKS zijn. Dus wat zal je er in de regel mee kunnen doen... inderdaad niet veel meer dan films en mp3's afspelen.... en dat is al redelijk bijzonder.
Goh 1 post. Jij beoordeeld mensen altijd op 1 post? Als je mensen zo snel voor gek verklaard zal je vast veel vrienden hebbenquote:Op maandag 4 april 2005 19:50 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ja hoor, de wereld is gek, en jij niet. Mensen afkraken onder het mom "cynisme". Ga je mij straks ook de kanker toewensen? Rare definitie van cynisme gebruik jij.
Je had het allemaal al gelezen, dus dan weet je toch dat dat mogelijk is?quote:Ik vroeg dus of je programma's van de memory stick kan laden. Wat is daar nou zo vreemd aan? Het zal me een zorg zijn of het hacks zijn of niet, als het maar kan.
Firmware laden kan ook bijv., dat soort dingen vind ik nuttig.
Ja je kan programma's starten vanaf MS.quote:Op maandag 4 april 2005 18:54 schreef Kontiki het volgende:
Wat kan je nou standaard doen met de PSP?
met shipping cost van 62.99 CDNquote:Op maandag 4 april 2005 18:58 schreef MrX1982 het volgende:
De PSP bundle is weer terug bij VGP
*Twijfelt
Lees je dan gewoon in piemelquote:Op maandag 4 april 2005 19:50 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ja hoor, de wereld is gek, en jij niet. Mensen afkraken onder het mom "cynisme". Ga je mij straks ook de kanker toewensen? Rare definitie van cynisme gebruik jij.
[..]
Ik vroeg dus of je programma's van de memory stick kan laden. Wat is daar nou zo vreemd aan? Het zal me een zorg zijn of het hacks zijn of niet, als het maar kan.
Firmware laden kan ook bijv., dat soort dingen vind ik nuttig.
Maar zonder invoerkosten als ik het goed begrijp uit reacties uit de vorige thread en een ander forum.quote:
Aan de adapter zit een los snoer Kan je vervangen.quote:Op maandag 4 april 2005 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar zonder invoerkosten als ik het goed begrijp uit reacties uit de vorige thread en een ander forum.
{/quote]
Dat weet je nooit helemaal zeker, maar VG+ geeft geloof ik een lagere 'belastingvrije' waarde op op de papieren. Maken ze het pakketje open ben je natuurlijk gewoon de lul.
[quote]
Hoe zit het trouwens met de adapter bij een PSP, ik neem aan dat die niet past op het Nederlandse spanningsnet. Moet je een omvormer kopen ofzo?
Ik ken die twijfelquote:Op maandag 4 april 2005 23:24 schreef Thetallguy het volgende:
Poe zo'n Gretzky pack met Ridge Racers erbij komt met verzendkosten op 335 euro ongeveer *twijfel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |