23-Feb-2005 volgens tothegamequote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:38 schreef lurf_doctor het volgende:
Is er eik al een release-datum van Ace Combat 5?
Ik hoop zooooooo op een PAL release van DQ8,.... dan ben ik echt klaar met de machinequote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog 2 PS2 games die ik wil gamen: DQ8 en FF12.
Yup, daarna magtie mooi terug in de doos en bovenop de kastquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop zooooooo op een PAL release van DQ8,.... dan ben ik echt klaar met de machineIk wil dat zo graag spelen. FFXII komt opzekers PAL,... maar ik twijfel nog over DQ !
Aangezien het vrijwel zeker is dat FFXII in 2006 verschijnt, is de PS2 volgend jaar nog niet helemaal klaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, daarna magtie mooi terug in de doos en bovenop de kastHeerlijk genoten van de console, maar volgend jaar issie klaar denk ik
![]()
(Ik ga er even vanuit de FFXII nog in 2005 verschijnt en ALS DQVIII komt hij ook nog in 2005 het daglicht ziet)
Beter schieten ze gewoon opquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Aangezien het vrijwel zeker is dat FFXII in 2006 verschijnt, is de PS2 volgend jaar nog niet helemaal klaar.
Ik geloof dat je al third-party versies hebt vanaf ¤10,-quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:56 schreef Chokeme het volgende:
Wat kost zo'n RGB-kabel?
Zeker weten!quote:Is dit verschil in kwaliteit zo groot dat het echt het geld waard is ?
Randapparatuur aansluiten, zoals:quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:57 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat kan je eigenlijk met die USB-ingangen doen?
Ah 10 euro is het geld niet, toch maar eens zo'n ding ophalen dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik geloof dat je al third-party versies hebt vanaf ¤10,-
[..]
Zeker weten!
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Randapparatuur aansluiten, zoals:Eyetoy camera Headset Singstar microfoons Logitech Driving Force Pro stuurtje Namco's lightgun USB-stick Muis Toetsenbord Printer En in de toekomst zeer waarschijnlijk de PSP.
Het enige spel dat tot nu toe gebruik kan maken van USB-sticks is Gran Turismo 4 (voor "foto's" die je maakt in photo mode). En er zijn een aantal First Person Shooters die met USB-muis & toetsenbord werken. Niet allemaal, ze moeten het wel ondersteunen. Central Station (netwerk-programmaatje voor de PS2) kan ook gebruik maken van muis & toetsenbord.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:53 schreef ZigoSOS het volgende:
![]()
En met die USB-stick, kan je daar savegames op bewaren ofzo?![]()
En met die muis, kan je daar bij schietspellen mee richten?![]()
[TK] Hdloader cd voor ps2quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:06 schreef Shade1981 het volgende:
ik wil misschien harde schijf in mijn ps2 laten zetten. iemand ervaring mee?
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |