23-Feb-2005 volgens tothegamequote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:38 schreef lurf_doctor het volgende:
Is er eik al een release-datum van Ace Combat 5?
Ik hoop zooooooo op een PAL release van DQ8,.... dan ben ik echt klaar met de machinequote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog 2 PS2 games die ik wil gamen: DQ8 en FF12.
Yup, daarna magtie mooi terug in de doos en bovenop de kastquote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik hoop zooooooo op een PAL release van DQ8,.... dan ben ik echt klaar met de machineIk wil dat zo graag spelen. FFXII komt opzekers PAL,... maar ik twijfel nog over DQ !
Aangezien het vrijwel zeker is dat FFXII in 2006 verschijnt, is de PS2 volgend jaar nog niet helemaal klaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yup, daarna magtie mooi terug in de doos en bovenop de kastHeerlijk genoten van de console, maar volgend jaar issie klaar denk ik
![]()
(Ik ga er even vanuit de FFXII nog in 2005 verschijnt en ALS DQVIII komt hij ook nog in 2005 het daglicht ziet)
Beter schieten ze gewoon opquote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Aangezien het vrijwel zeker is dat FFXII in 2006 verschijnt, is de PS2 volgend jaar nog niet helemaal klaar.
Ik geloof dat je al third-party versies hebt vanaf ¤10,-quote:Op dinsdag 1 februari 2005 14:56 schreef Chokeme het volgende:
Wat kost zo'n RGB-kabel?
Zeker weten!quote:Is dit verschil in kwaliteit zo groot dat het echt het geld waard is ?
Randapparatuur aansluiten, zoals:quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:57 schreef ZigoSOS het volgende:
Wat kan je eigenlijk met die USB-ingangen doen?
Ah 10 euro is het geld niet, toch maar eens zo'n ding ophalen dan.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 15:54 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik geloof dat je al third-party versies hebt vanaf ¤10,-
[..]
Zeker weten!
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 16:01 schreef P-Style het volgende:
[..]
Randapparatuur aansluiten, zoals:Eyetoy camera Headset Singstar microfoons Logitech Driving Force Pro stuurtje Namco's lightgun USB-stick Muis Toetsenbord Printer En in de toekomst zeer waarschijnlijk de PSP.
Het enige spel dat tot nu toe gebruik kan maken van USB-sticks is Gran Turismo 4 (voor "foto's" die je maakt in photo mode). En er zijn een aantal First Person Shooters die met USB-muis & toetsenbord werken. Niet allemaal, ze moeten het wel ondersteunen. Central Station (netwerk-programmaatje voor de PS2) kan ook gebruik maken van muis & toetsenbord.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:53 schreef ZigoSOS het volgende:
![]()
En met die USB-stick, kan je daar savegames op bewaren ofzo?![]()
En met die muis, kan je daar bij schietspellen mee richten?![]()
[TK] Hdloader cd voor ps2quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:06 schreef Shade1981 het volgende:
ik wil misschien harde schijf in mijn ps2 laten zetten. iemand ervaring mee?
()
Het zal je PS2 niet beschadigen. Maargoed... eigenlijk wordt HDloader (en soortgelijke programma's) niet besproken hier op Fok! omdat het niet ondersteund wordt door Sony en het de mogelijkheid bied tot illegale praktijken.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:22 schreef Shade1981 het volgende:
niet tegenstrijdig, heb twee van die cd`s gehaald om harde schijf te installeren. een cd was voor een maat, maar die ziet er vanaf. harde schijf moet ik er nog in laten zetten, maar mijn maat maakt me nu ook aan het twijfelen of het de ps2 niet schaadt.
Quote van mezelf uit het vorige topic:quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:19 schreef The_Substitute het volgende:
Zoiets bedoel je ? Alessandro (goed geschreven?) had dit probleem ook. Je bent dus niet de enige.quote:Mijn PS2 doet het niet meer
Bij San Andreas gaf hij steeds 'error reading the disc blablabla', maar af en toe als ik hem opnieuw opstartte deed hij het weer wel. Hij klinkt alsof er iets aanloopt ofzo.
Later heb ik heb met GT3 geprobeerd en hij maakte weer het geluid en ik kon geen endurance races doen
Als je gloednieuwe PS2 hetzelfde gedrag vertoons bij het bekijken van dvd's als je oude, dan mag je gerust de conclusie trekken dat het aan je dvd's ligt ja.quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:19 schreef The_Substitute het volgende:
Ik heb 4 jaar geleden een PS2 gekocht. Ik probeerde er toen een paar dvd's ermee te kijken, alleen bij elke dvd kreeg ik na ongeveer een half uur steeds het zwarte scherm "Kan Disc niet Lezen"!
Ik heb het toen gelaten voor wat het was, zoveel gebruikte ik die dvd optie niet!
Een paar maanden geleden begon ook bij de spellen de PS2 een beetje raar te doen (vastlopen, rare geluiden, die ik nooit eerder gehoord had). Bij de computerzaak zeiden ze dat een reparatie meer zou kosten dan gewoon een nieuwe PS2 halen, dus ik heb een nieuwe (versie) gehaald!
DVD kijken ging weer gelukkig, want dat doe ik de laatste tijd vaker, alleen gisteren kreeg ik weer een aantal keer een zwart scherm (zie boven), midden in de film! Mijn vraag dus, hebben meerdere mensen hier last van, of kan het aan de dvd's liggen?
Ja, ik had precies hetzelfde bij GTA:SA! Hoop niet dat het alleen aan de CD ervan ligt, want ik heb nu m'n oude PS2 weggegooidquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:43 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Quote van mezelf uit het vorige topic:
[..]
Zoiets bedoel je ? Alessandro (goed geschreven?) had dit probleem ook. Je bent dus niet de enige.
Weg-ge-gooid?!quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:48 schreef The_Substitute het volgende:
Ja, ik had precies hetzelfde bij GTA:SA! Hoop niet dat het alleen aan de CD ervan ligt, want ik heb nu m'n oude PS2 weggegooid
Op de dvd-speler op m'n pc doen ze het gewoon goedquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:47 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je gloednieuwe PS2 hetzelfde gedrag vertoons bij het bekijken van dvd's als je oude, dan mag je gerust de conclusie trekken dat het aan je dvd's ligt ja.
Vreemd...quote:Op woensdag 2 februari 2005 16:35 schreef The_Substitute het volgende:
Op de dvd-speler op m'n pc doen ze het gewoon goed
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:48 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ja, ik had precies hetzelfde bij GTA:SA! Hoop niet dat het alleen aan de CD ervan ligt, want ik heb nu m'n oude PS2 weggegooid
Onbekend,...... ergens 2005quote:Op woensdag 2 februari 2005 14:33 schreef Hakkert het volgende:
Wanneer is de release van kingdom hearts 2??
Die mensen moeten eens opschieten! Ik wil weer met donald goofy en sora spelenquote:
Zoek een gamewinkel bij jou in de buurt op. Die kunnen je verder helpen. Een gamewinkel is dus niet de bart smit of de intertoysquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:45 schreef Chokeme het volgende:
Oproep aan Alessandro
Waar heb jij je psx laten repareren ? Sorry begin erg desperate te worden![]()
Mijn 8 bit Nintendo ging langer mee, die doet het nog steedsVanmiddag Duckhunt gespeeld met zon gun erbij lol
![]()
Ik heb ook zin in KH2quote:Op woensdag 2 februari 2005 23:15 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Die mensen moeten eens opschieten! Ik wil weer met donald goofy en sora spelen![]()
Moeilijkste spel ooit? Moeilijker dan Metal Gear Solid 2/3 op European Extreme?quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:25 schreef Jebus het volgende:
Hier een nieuwe zeer coole (wel een beetje donker) trailer van wat HET actiespel van 2005 wordt: DMC3 http://babildo.brinkster.net/Videos/DMC.wmv
Het schijnt dat het ook het moeilijkste spel ooit wordt, op de hoogste moeilijkheidsgraad natuurlijk.
Niks persoonlijks hoor... maar volgens mij ben je verkeerd geïnformeerd, want wat je hier beweert slaat werkelijk nergens op.quote:Op donderdag 3 februari 2005 11:48 schreef Jebus het volgende:
Owja wat ook vet wordt aan 3 is "on the fly weapon switching" waardoor je hele vette combo's kan maken. Nu lijkt het niet zo speciaal, maar Ninja Gaiden op de xbox moest het laten schieten omdat de xbox het niet aankan. Er is echter een een of andere ram-glitch in de ps2 waardoor het ze op de ps2 wel is gelukt.
Hij heeft wel gelijk hoor wijsneusquote:Op donderdag 3 februari 2005 12:03 schreef P-Style het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor... maar volgens mij ben je verkeerd geïnformeerd, want wat je hier beweert slaat werkelijk nergens op.
En dáár doelde ik op. Dat technische verhaal slaat natuurlijk helemaal nergens op!quote:Op donderdag 3 februari 2005 12:07 schreef Chocobo het volgende:
Of dat technische verhaal klopt weet ik niet. Kwestie van programmeren !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |