Okquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef buurvrouw4 het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat jullie me niet aan het uitlachen waren, maar aan het toelachen.....
Ik kan er niets aan doen, ik ben helemaal verslaafd aan puzzelen![]()
We hebben sinds kort ook een playstation 2, we hebben alleen nog maar een racespel, zo'n oorlogsspel, boksen en voetballen en daar geef ik nou eenmaal niet zoveel om....
Geef mij maar leuke quest-games, met zoveel mogelijk puzzles om op te lossen![]()
Ben alleen nog niet zo thuis in PS2, wie heeft er goede tips voor me![]()
Adventures (quest games) voor de PS2quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef buurvrouw4 het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat jullie me niet aan het uitlachen waren, maar aan het toelachen.....
We hebben sinds kort ook een playstation 2, we hebben alleen nog maar een racespel, zo'n oorlogsspel, boksen en voetballen en daar geef ik nou eenmaal niet zoveel om....
Geef mij maar leuke quest-games, met zoveel mogelijk puzzles om op te lossen![]()
Oké! Zet 'm d'r wel bij voor de volgende keer!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:57 schreef Ruzbeh het volgende:
Even het spel Okami in Potentiële Toppers zetten a.u.b.
Natuurlijk!quote:Ik word steeds meer en meer aangetrokken tot de PS2, als ik zo de games zie...
Vind ik wel meevallen. En bij de juiste online shops zit je meestal wel onder de ¤60,- voor games.quote:150 euro en dan nog eens 60 euro is trouwens best duur.
MGS3 + de volledige originele MSX2-versies van Metal Gear en Metal Gear 2 + 3D-draaibare camera in het spel zelf + online gameplay mode + alle extra's die eerst exclusief waren in de PAL-versie.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:59 schreef Markster het volgende:
wat houdt die mgs3 substitance in? Uitbreiding ofzo ?
En dat zijn joúw woorden?!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:07 schreef Markster het volgende:
Overigens mag het "Sony is de beste" gehalte in de OP wel wat minder.
Jawel!quote:De controllers zijn overduidelijk niet de beste.
Goed... voor mensen met hele grote handen, neem een logitech controller.quote:Dat zijn die van logitech.
Zeker weten van wel!quote:Daarbij weet ik ook niet zo zeker of de memorycards beter te vetrouwen zijn dan andere.
Ik denk eerlijk gezegd dat de Final Fantasy reeks ook wel wat voor jou is! Mijn zus is bijv. Playstation-verslaafde geworden dankzij Final Fantasy (en door mijn invloed natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:26 schreef buurvrouw4 het volgende:
Geen idee!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
Waar haal ik het goedkoopste een platte NTSC PS2?
Toen ik 7 jaar geleden m'n PS1 kocht, kocht ik er ook een onofficiële memory card bij... ook na een week kapot.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:49 schreef ZigoSOS het volgende:
Vroeger had ik een onofficiële memorycard, na een week kapot![]()
Gijs ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
Nu nog niet, maar ik zit eraan te denken om mijn PS2 te vervangen als alle Square toppers uitkomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:58 schreef Chocobo het volgende:
Gijs ?
Ik haal hem bij Toys 'r Us, Time Squarequote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
Wat de hel?!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:28 schreef Strolie75 het volgende:
In elk geval wil ik een DQVIII controller.
[afbeelding]
Vast niet, maar ik vind hem wel cool!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:17 schreef P-Style het volgende:
Wat de hel?!Is dat ding ook een beetje handzaam?
Mooie handenquote:Op woensdag 25 mei 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik vind hem wel cool!
[afbeelding]
Gijs hij heerstquote:Op woensdag 25 mei 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Vast niet, maar ik vind hem wel cool!
[afbeelding]
Ik was een tijdje geleden ook op zoek naar een Amerikaanse PS2 (ik heb er inmiddels één ja) en ik kwam toen uit bij http://www.replay.nl/ die ze destijds verkochte voor 180e.- Bij dimensionplus.nl kan je ook kijken, maar dan ben je wel wat meer geld kwijt.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:47 schreef Strolie75 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |