Ik zal ridge racer maar weer eens gaan spelenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:28 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben nu bij Ridge Racer bezig met de Max Tour maar die is moeilijk zeg![]()
Ja doe dat eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal ridge racer maar weer eens gaan spelen
In je settings USB Connection selecterenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef kalli het volgende:
1 dooie pixel helaas, maar ik heb hem net binnen via canada, in een Colgate doosje :-)
Beetje aan het klooien en die dual kabel (opladen/data transfer) die werkt wel handig (kan ik hem in ieder geval opladen want met die US stekker daar heb ik niks aan). maar dat uploaden dat lukt me nog niet. Maar snel weer verder en zo wat extra games bestellen!!
Da's niet eens zo groot! En da's maar goed ook, want anders moet de UMD-drive te veel draaien en dat gaat ten koste van de accu.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:39 schreef matthijst het volgende:
Ai, de eerste UMD discs zijn "gekraakt". je kan er niks mee overigens.
Wel geinig om te zien hoe groot de spellen zijn:
Vampire Chronicle: The Chaos Tower -JAP- 435 MB
Ridge Racers -JAP- 525 MB
Wipeout: Pure -USA- 150 MB
Downloadbare demo's wellicht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:21 schreef jpg97 het volgende:
wauw, zou je nu in de toekomst spellen via je memorystick kunnen spelen?
Games kunnen dus alleen maar mooier en beter worden. Er is nog ruimte zat voor textures etc op de UMD'squote:Op donderdag 5 mei 2005 00:39 schreef matthijst het volgende:
Ai, de eerste UMD discs zijn "gekraakt". je kan er niks mee overigens.
Wel geinig om te zien hoe groot de spellen zijn:
Vampire Chronicle: The Chaos Tower -JAP- 435 MB
Ridge Racers -JAP- 525 MB
Wipeout: Pure -USA- 150 MB
Dat is 99% zeker. Kijk maar naar de xbox. Dankzij de ingebouwde hardeschijf kun je alle games downen en spelen zonder moeite. Memorysticks werken alsware hetzelfde.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:21 schreef jpg97 het volgende:
wauw, zou je nu in de toekomst spellen via je memorystick kunnen spelen?
Zit ook geen adapter bij of zo hoor,quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat als ze aan het opladen zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |