Ik zal ridge racer maar weer eens gaan spelenquote:Op woensdag 4 mei 2005 17:28 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben nu bij Ridge Racer bezig met de Max Tour maar die is moeilijk zeg![]()
Ja doe dat eensquote:Op woensdag 4 mei 2005 20:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zal ridge racer maar weer eens gaan spelen
In je settings USB Connection selecterenquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:57 schreef kalli het volgende:
1 dooie pixel helaas, maar ik heb hem net binnen via canada, in een Colgate doosje :-)
Beetje aan het klooien en die dual kabel (opladen/data transfer) die werkt wel handig (kan ik hem in ieder geval opladen want met die US stekker daar heb ik niks aan). maar dat uploaden dat lukt me nog niet. Maar snel weer verder en zo wat extra games bestellen!!
Da's niet eens zo groot! En da's maar goed ook, want anders moet de UMD-drive te veel draaien en dat gaat ten koste van de accu.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:39 schreef matthijst het volgende:
Ai, de eerste UMD discs zijn "gekraakt". je kan er niks mee overigens.
Wel geinig om te zien hoe groot de spellen zijn:
Vampire Chronicle: The Chaos Tower -JAP- 435 MB
Ridge Racers -JAP- 525 MB
Wipeout: Pure -USA- 150 MB
Downloadbare demo's wellicht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:21 schreef jpg97 het volgende:
wauw, zou je nu in de toekomst spellen via je memorystick kunnen spelen?
Games kunnen dus alleen maar mooier en beter worden. Er is nog ruimte zat voor textures etc op de UMD'squote:Op donderdag 5 mei 2005 00:39 schreef matthijst het volgende:
Ai, de eerste UMD discs zijn "gekraakt". je kan er niks mee overigens.
Wel geinig om te zien hoe groot de spellen zijn:
Vampire Chronicle: The Chaos Tower -JAP- 435 MB
Ridge Racers -JAP- 525 MB
Wipeout: Pure -USA- 150 MB
Dat is 99% zeker. Kijk maar naar de xbox. Dankzij de ingebouwde hardeschijf kun je alle games downen en spelen zonder moeite. Memorysticks werken alsware hetzelfde.quote:Op donderdag 5 mei 2005 01:21 schreef jpg97 het volgende:
wauw, zou je nu in de toekomst spellen via je memorystick kunnen spelen?
Zit ook geen adapter bij of zo hoor,quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat als ze aan het opladen zijn.![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:29 schreef MrX1982 het volgende:
Goede ontwikkeling dat de UMD's zijn gekraakt. Nu nog ff zorgen dat je ze kunt spelen vanaf je memorystick![]()
Nou.... laat Sony eerst maar geld verdienen aan dat ding.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:29 schreef MrX1982 het volgende:
Goede ontwikkeling dat de UMD's zijn gekraakt. Nu nog ff zorgen dat je ze kunt spelen vanaf je memorystick![]()
Sony heeft geld zatquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou.... laat Sony eerst maar geld verdienen aan dat ding.
Sony heeft 400 miljoen verlies moeten incasseren het laatste kwartaal.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sony heeft geld zat
Ik daarentegen niet
Hoewel een legale game is natuurlijk wel leuker maar opzich wel makkelijk als je ze vanaf memorystick kunt spelen. Kan je toch de games spelen die je normaal niet zou kopen
Yup.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Sony heeft 400 miljoen verlies moeten incasseren het laatste kwartaal.
Sony's reserves zijn niet onbeperkt.
Zonder PSP geen games... ook niet gratis.
Hmm maar ze hebben een nieuwe topmanager aangenomen. Komt vast goedquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Sony heeft 400 miljoen verlies moeten incasseren het laatste kwartaal.
Sony's reserves zijn niet onbeperkt.
Zonder PSP geen games... ook niet gratis.
De PSP is 1 van de produkten welke het tij mede moet keren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:41 schreef MrX1982 het volgende:
Maar ik neem aan dat Sony niet afhankelijk is van de PSP.
Ik dacht dat Sony altijd wel een goed lopend bedrijf was. Maar dat valt dus wel tegen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:57 schreef Swetsenegger het volgende:
De PSP is 1 van de produkten welke het tij mede moet keren.
Uiteraard zal aan de hardware niet veel verdient worden, slechte software resultaten (door illegale kopieën) kunnen uiteindelijk wel degelijk enorme gevolgen hebben voor Sony.
De consumentenelectronica is de laatste jaren niet echt wild geweest natuurlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:01 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sony altijd wel een goed lopend bedrijf was. Maar dat valt dus wel tegen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:04 schreef Swetsenegger het volgende:
De consumentenelectronica is de laatste jaren niet echt wild geweest natuurlijk.
Op zich gaat het Sony best aardig af, maar je kan simpelweg als bedrijf niet vaak een half miljard verlies draaien.
NBA Street is cool!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:32 schreef HAL9000S het volgende:
Denk dat ik op kort termijn NBA street maar eens ga halen
Zover als ik weet zit er een brief bij van de douane wanneer hij onderschept isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb hem nét binnen. 40 minuutjes. Wifi staat aan! Nu alleen nog een game![]()
Het liefst WipeOut want dan kan ik nog een beetje news browsen op het vliegveld enzo![]()
Hij is dus net bezorgd, met UPS. Iemand enig idee of ik direct aan UPS had moeten betalen indien er invoerbelasting op moest? Of krijg ik later nog een rekening? Ik kan me bij Fedex herinneren dat je later een factuur kreeg.
Oh..hij is lief!(mijn PSP dan)
Mooi, dan istie van mij zonder belasting! (OF LikSang draagt dat af want voorlopig heb ik hem voor de 'normale winkelprijs' zoals ik 'm vermeld zie bij FRS e.d.)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zover als ik weet zit er een brief bij van de douane wanneer hij onderschept is
Heb je al een game bestelt?
Hij heerscht!!!quote:
Kan er niets over vinden mbt RRquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:32 schreef kalli het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat je via RR ook kunt browsen op het almachtige internet? Wat is de truc en kan dat niet met ieder spel met MP optie dan?
(' deze functie is om onderhoudsredenen uitgeschakeld', kreeg ik te lezen toen ik Zoeken aanklikte, want ik dacht dat ik er wel eens iets van opgepikt had, maar niet genoeg blijkbaar!)
Nee Wipe-outquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:32 schreef kalli het volgende:
Heb ik nou goed begrepen dat je via RR ook kunt browsen op het almachtige internet? Wat is de truc en kan dat niet met ieder spel met MP optie dan?
(' deze functie is om onderhoudsredenen uitgeschakeld', kreeg ik te lezen toen ik Zoeken aanklikte, want ik dacht dat ik er wel eens iets van opgepikt had, maar niet genoeg blijkbaar!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |