Komt ratchet 4 alweer?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
klopt , titels als ratchet 4 en andere worden niet besproken omdat het vaak alleen om rpgs gaat hier
Ja, Ratchet Gladiator is alweer deel 4 in de serie.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Komt ratchet 4 alweer?
Is daar al iets over bekend?
Van na het slotje.
Was dat niet een heel ander soort spel?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:46 schreef Smots het volgende:
[..]
Ja, Ratchet Gladiator is alweer deel 4 in de serie.
(In de VS heet 'ie Ratchet: Deadlocked geloof ik)
Ik heb zelf niet het idee dat ik ergens over klaag.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
En als mensen wat anders willen zien dan RPG's moeten ze dat gewoon zeggen. Tis gewoon wat raar om te gaan klagen over anderen als je er zelf geen flikker aan doet.
Nee, Ratchet: Deadlocked = Ratchet Gladiator.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Was dat niet een heel ander soort spel?
tis meer schiet gericht en clank zit niet meer op je rug maar praat met je in de cutscenes enzo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Was dat niet een heel ander soort spel?
Ik heb het ook niet over jou gekquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:50 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet het idee dat ik ergens over klaag.
Ik bedoelde meer het spel zelf, is die niet heel anders dan de vorige drie delen? Dacht ooit zoiets meegekregen te hebben, maar kan ook wel in de war zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:51 schreef Smots het volgende:
[..]
Nee, Ratchet: Deadlocked = Ratchet Gladiator.
Waarom ze ze die naam veranderd hebben is mij ook een raadsel.
Ja, volgens mij heb ik hem wel zien liggen eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tis meer schiet gericht en clank zit niet meer op je rug maar praat met je in de cutscenes enzo.
en ligt al weer een maand in de nederlandse winkels
ehm... welk icoontje moet ik nou neerzetten?quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou gekJij bent juist een van de weinige die gewoon nog post zonder zeuren
Komische humor om te lachenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef Smots het volgende:
Ik heb Ratchet Deadlocked gespeeld èn gemonteerd en het is een superlistige game. (Met vooral heel erg komische humor om te lachen)
Ja, 't is wel veel meer knallen dan de eerdere delen.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heb ik hem wel zien liggen eigenlijk.
Maar al dat schieten vond ik juist niet stoer in R&C.
Komische humor om te lachen, dat vind ik dan weer wel leuk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:53 schreef Smots het volgende:
Ik heb Ratchet Deadlocked gespeeld èn gemonteerd en het is een superlistige game. (Met vooral heel erg komische humor om te lachen)
Mijn Theo & Thea-roots verloochenen zich niet!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Komische humor om te lachen
ik zie dubbel
De graphics vallen inderdaad zwaar tegen, de auto's zien er nog wel aardig leuk glimmend uit, maar de omgevingen zijn echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef MIster911 het volgende:
Als je nfsu: mw eerst op de pc speelt en daarna op de ps2 merk je eigenlijk pas hoe bout de grapichs zijn op de ps2![]()
gast ik ben 19, dat is van voor mijn tijdquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:55 schreef Smots het volgende:
[..]
Mijn Theo & Thea-roots verloochenen zich niet!
(die uitdrukking is afkomstig van de T&T elpee)
Eén moment vond ik erg leuk in de game. De verslaggever die dus ehm... verslag doet van jouw capriolen reageert op een bepaald moment alsof er iets HEUL spannends gaat gebeuren als je achter één of ander gebouwtje loopt om extra ammo te pakken.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Komische humor om te lachen, dat vind ik dan weer wel leuk.
Maar ja, die 360 moet er ooit ook nog komen.
Klopt....quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:54 schreef MIster911 het volgende:
Als je nfsu: mw eerst op de pc speelt en daarna op de ps2 merk je eigenlijk pas hoe bout de grapichs zijn op de ps2![]()
Hahaha! Ja, dat was uit ehm.... eind jaren 80.quote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
gast ik ben 19, dat is van voor mijn tijd
ik kijk heel dat gammo niet meer sinds het naar de vrijdag verhuist isquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:00 schreef Smots het volgende:
[..]
Eén moment vond ik erg leuk in de game. De verslaggever die dus ehm... verslag doet van jouw capriolen reageert op een bepaald moment alsof er iets HEUL spannends gaat gebeuren als je achter één of ander gebouwtje loopt om extra ammo te pakken.
Dan doet 'ie net alsof er van alles gaat gebeuren en roept 'ie : "This could be....nothing! It's nothing, he's getting ammo."
Dat stukje vond ik zo leuk dat ik dat ook heb gebruikt.
ik kijk het eerlijk gezegd zelf ook zelden op tvquote:Op zaterdag 17 december 2005 01:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik kijk heel dat gammo niet meer sinds het naar de vrijdag verhuist is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |