Ja, Ruzbeh... Zoals Chocobo al zei, de PSOne wordt nog steeds verkocht. Kost nog maar iets van ¤30,- De games worden ook nog steeds verkocht. Maareh... waarom vraag je dat eigenlijk?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Tot wanneer werd de PSOne doorverkocht toen de PS2 uitkwam?
...en nog steeds geen PAL-release.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shadow of the Colossus
Nog steeds niet verzonden
Dan weet ik tot hoe lang de PS2 wordt doorverkocht.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja, Ruzbeh... Zoals Chocobo al zei, de PSOne wordt nog steeds verkocht. Kost nog maar iets van ¤30,- De games worden ook nog steeds verkocht. Maareh... waarom vraag je dat eigenlijk?
Grapjas.quote:
Tot 2010?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan weet ik tot hoe lang de PS2 wordt doorverkocht.
Ik denk het wel. Een kinder en familie console... maar dat zie je nu eigenlijk al gebeuren met de PS2, met de eyetoy reeks, singstar, buzz, enz.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:31 schreef H.Flick het volgende:
De PSone is na de komst van de PS2 een soort kiddy-console geworden, toch? Misschien gebeurt hetzelfde met de PS2.
Nee?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:31 schreef H.Flick het volgende:
De PSone is na de komst van de PS2 een soort kiddy-console geworden, toch? Misschien gebeurt hetzelfde met de PS2.
Op de PSOne zijn alleen nog maar disney games en zo uitgekomen toen de PS2 er was.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee?De eerste Playstation was een hardstikke boutconsole en de PSOne was echt superlelijk en had een kiddy uiterlijk, maar de games die je had voor de Playstation waren niet echt bepaald kiddy ofzo (als ik dan naar het hele beeld kijk van beschikbare games). Dat zal ik waarschijnlijk niet zien gebeuren met de PSTwo.
Ik had het over de games die verschenen nadat de PS2 al uit was. Dat waren hoofdzakelijk games gericht op kinderen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee?De eerste Playstation was een hardstikke boutconsole en de PSOne was echt superlelijk en had een kiddy uiterlijk, maar de games die je had voor de Playstation waren niet echt bepaald kiddy ofzo (als ik dan naar het hele beeld kijk van beschikbare games). Dat zal ik waarschijnlijk niet zien gebeuren met de PSTwo.
Èn Fifa's!quote:Op donderdag 10 november 2005 19:00 schreef H.Flick het volgende:
Ik had het over de games die verschenen nadat de PS2 al uit was. Dat waren hoofdzakelijk games gericht op kinderen.
en tony hawks!quote:
Èn Final Fantasy remakes! (I, II, IV, V & VI)... en Final Fantasy IX ook nog.quote:
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
...2006 !
Het boeit me niet zo wanneer die komtquote:
Zelda ook?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het boeit me niet zo wanneer die komtIk speel hem toch wel en alles wijkt ervoor.
Als ik moet kiezen? Ja.quote:
En dat is het enige juiste antwoord!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik moet kiezen? Ja.
Volgens mij waren de remakes van IV, V en VI (en Chrono Trigger natuurlijk) er al voordat de PS2 er was.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:03 schreef P-Style het volgende:
Èn Final Fantasy remakes! (I, II, IV, V & VI)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |