Numurieke volgorde in ieder geval!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef peristilius het volgende:
Toevallig komen delen van series ook achter elkaar in alfabetische volgorde.
Games van eenzelfde developer horen uiteraard ook bij elkaar!quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:52 schreef H.Flick het volgende:
Niet altijd... want ik zou bijvoorbeeld altijd ICO en SotC bij elkaar zetten.
Ssst, verpest zn systeem nou nietquote:Op zaterdag 5 november 2005 22:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Toevallig komen delen van series ook achter elkaar in alfabetische volgorde.
Gelukkig maar dat universele DVD-hoesjes zijn uitgevonden!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ssst, verpest zn systeem nou niet
Ik ga nog wel een nieuw systeem bedenken hoor. DS, PSP en GBA games vormen een probleemTevens moet ik klaar zijn voor de volgende generatie natuurlijk
Uhhuh, op zich welquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:33 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat universele DVD-hoesjes zijn uitgevonden!
Dat dacht ik ook wel!quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Daarom vormen de DS, PSP en GBA ook zo'n probleem![]()
Zo inderdaad, cd-hoesjes zijn de slechtste uitvinding OOIT! Kan je beter kartonnen SNES doosjes hebben, mits je er normaal mee omgaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 23:38 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook wel!Het liefst gooi ik al m'n Playstation 1 games ook in een DVD hoesje, want dat vind ik ècht verschrikkelijke doosjes (en de helft daarvan is ook kapot!
)
Mij boeit ook al die Dolby shit niet.....quote:
Je weet niet wat je mist.quote:Op zondag 6 november 2005 08:44 schreef Chocobo het volgende:
Mij boeit ook al die Dolby shit niet.....
Dat weet ik wel.... collega van me heeft een vreselijke goede thuisbioscoop met alles er op en er aanquote:
Winnie de Pooh in DTS is ook leuk, hoorquote:Op zondag 6 november 2005 19:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat weet ik wel.... collega van me heeft een vreselijke goede thuisbioscoop met alles er op en er aanMaar voor mij hoeft dat niet. Al die boxen in mijn huis....
Plus ik heb 2 kids die het niet zullen waarderen als papa het huis laat ontploffen zodra 'Saving Private Ryan' begint ofzo
Z’n zoon vindt Marco Borsato en Robbie Williams erg goed geloof ik. Concert DVD’s zijn ook geweldig in surround. Dan zit je echt midden tussen het gejuich.quote:Op maandag 7 november 2005 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Winnie de Pooh in DTS is ook leuk, hoor
Zo hoort het!quote:Op maandag 7 november 2005 16:10 schreef H.Flick het volgende:
Bij concert DVD's is het inderdaad geweldig. Ik heb mijn hele surroundgebeuren hoofdzakelijk voor mijn U2 DVD collectie gekocht.
Yup, Engelse games kan je gewoon spelen op je Europese PS2.quote:Op maandag 7 november 2005 19:41 schreef Triep het volgende:
Vraagje:
Als ik bij Amazon.co.uk of play.com koop kan ik die games dan gewoon spelen op mijn niet omgebouwde ps2?
Heb em op de release ook gekocht... erg mooi spel met super graphicsquote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
heb de hele middag Resident Evil 4 gespeeld![]()
weet iemand hoe lang je er ongeveer over doet om 'm uit te spelen?
play.com rekent geen verzendkosten. Volgens mij kun je daar het beste je PAL games kopen, dan ben je het goedkoopste uit.quote:Op maandag 7 november 2005 19:54 schreef Triep het volgende:
Ok, das mooi.
Zijn volgens mij via Amazon iets goedkoper dan in NL.
Fifa 2006 kost iets van 48,- (x verzend kosten)
Iemand nog tips waar games nog goedkoper zijn op het www?
ok. thanks voor de infoquote:Op maandag 7 november 2005 20:10 schreef Ik_ben_lief het volgende:
[..]
Heb em op de release ook gekocht... erg mooi spel met super graphics! Je schijnt er zo'n 24 uur over te doen... +5 uur aan extra missies
Het is de grootste RE game... duurde mij zo'n 20 uurquote:Op maandag 7 november 2005 19:05 schreef jimjim1983 het volgende:
heb de hele middag Resident Evil 4 gespeeld![]()
weet iemand hoe lang je er ongeveer over doet om 'm uit te spelen?
Je kan em ook in nederland kopen, ik weet alleen niet hoeveel verzendkosten amazon vraagt. Anders moet je hier even kijken wat beter voor je is: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/fifa+2006_PS2.html Alleen als je bij de goedkoopste besteld (zuiderpark) zou ik wel ff mailen of ze het spel op voorraad hebben, anders kan je lang wachten.quote:Op maandag 7 november 2005 19:54 schreef Triep het volgende:
Ok, das mooi.
Zijn volgens mij via Amazon iets goedkoper dan in NL.
Fifa 2006 kost iets van 48,- (x verzend kosten)
Iemand nog tips waar games nog goedkoper zijn op het www?
Ik twijfel nog steeds een beetje... Vind m supertof, maar ietwat prijzig...quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
Toch nog wat nieuwe hardware besteld dit jaar.
[afbeelding]
Prijs valt nog wel mee...maar die $30 verzendkosten.quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik twijfel nog steeds een beetje... Vind m supertof, maar ietwat prijzig...
Net gebeld door mijn vriendin! Hij is er gewoon nu al!quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
Toch nog wat nieuwe hardware besteld dit jaar.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Net gebeld door mijn vriendin! Hij is er gewoon nu al!
Na de $30 verzendkosten ook nog ¤ 19 euro invoerrechten moeten betalen. Die controller is best een duur grapje geworden!
Ach, ik moest toch een tweede PS2 controller hebben om multiplayer Katamari Damacy te kunnen spelen!quote:
Het is een onwijs toffe controller, maar ik vind m echt té duur. Dan importeer ik liever Guitar Heroquote:Op donderdag 10 november 2005 10:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, ik moest toch een tweede PS2 controller hebben om multiplayer Katamari Damacy te kunnen spelen!En stiekem vind ik het het geld wel waard als DQVIII echt zo'n cool spel is als overal wordt beweert.
Camera is gefixed en ik heb gelukkig nog geen ene Gummi screen gezienquote:Op donderdag 10 november 2005 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
Tron, Yuffie en Sid.
Deze game wordt steeds cooler. Ik hoop zo dat ze de camera gefixed hebben en hetGummy-ship
uit het spel hebben gelaten. Dat is het wat mij betreft echt een must-have!
Het is wel een leuke collectors item.quote:Op donderdag 10 november 2005 15:35 schreef P-Style het volgende:
Die controller lijkt me nou niet vreselijk comfortabel. Vooral vanwege die punt die naar beneden gericht staat als je'm vasthoudt.
quote:Op donderdag 10 november 2005 15:44 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het is wel een leuke collectors item.
tot nog steedsquote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Tot wanneer werd de PSOne doorverkocht toen de PS2 uitkwam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |