De Controller:quote:Guitar Hero is pure bliss, on a stick even. It's got a fantastic soundtrack that's blended incredibly well into the game, a great peripheral in the SG guitar controller and well, that's really what it's all about. The game is just fun. Pure, unadulterated fun, and that's all there is to it. Buy this. Now.
IGN's Ratings for Guitar Hero (PS2)
9.5 Presentation
The assortment of music in the game is fantastic and the attention to fine details is excellent. The show poster-esque menu system makes you feel like you're about to rock as soon as it boots up.
8.0 Graphics
The characters and sets are fairly simple, but they have a certain style that perfectly matches the game's attitude, and their animation matches the music very, very well.
9.5 Sound
The covers are so good, you'll swear they're the real thing. Really.
9.0 Gameplay
If you ever rock out this hard outside of Guitar Hero, your heart will explode. We're serious.
9.0 Lasting Appeal
47 songs, multiplayer and, hell, the game is so damn fun you won't be able to put down the SG.
9.2
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:21 schreef H.Flick het volgende:
Dan kan je op je Mario dansmat gaan staan en tegelijkertijd ook op de PS2 gitaarspelen! Moet je alleen wel 2 TV's hebben.
Nee, er zitten 5 knoppen op die je moet bespelen op het moment dat de bijbehorende kleur op tv oplicht (zie de screens). Tevens zit er een knop/hendel voor als je de toon langer wil maken (geen idee hoe dat heet op een echte gitaar)quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:25 schreef Darkzell het volgende:
Moet je daar ook echt gitaar voor kunnen spelen want het ziet er wel erg leuk uit maar ik ben alleen wel een n00b qua gitaarskills.
Het spel gaat wel degelijk vervelen. Daarom speelde ik ook maar +- 2 colossi per dag uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef H.Flick het volgende:
Wat een belachelijke review. Het verhaal is juist ijzersterk en als SotC je gaat vervelen spoor je echt niet.
Het is inderdaad geen spel voor ADHD-kinderen, maar is dat het criterium voor een goede game dan?
Mijn pleziergrens ligt hoger dan bij de meeste gamers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:21 schreef peristilius het volgende:
BMH alles gaat jou vervelen, je vindt het vast niet erg als ik jou niet als de norm zie.
Beter azijn pissen dan asbest sproeien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
Je drinkt meer azijn dan andere bedoel je
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:21 schreef peristilius het volgende:
BMH alles gaat jou vervelen, je vindt het vast niet erg als ik jou niet als de norm zie.
Komt er nog wat afwisseling in de levels of blijf je voornamelijk in het kasteel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
En deze keer wel allemaal kopen!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7375
Je blijft in het kasteel, maar ook hier zit wel wat afwisseling hoor. Zeker tegen het einde.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Komt er nog wat afwisseling in de levels of blijf je voornamelijk in het kasteel?
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JimmyJames op 05-11-2005 13:47:19 ]Please Move The Deer Crossing Sign
Het is fantastisch opgezet inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je blijft in het kasteel, maar ook hier zit wel wat afwisseling hoor. Zeker tegen het einde.
Mooi is dat het geen losse levels zijn maar een geheel. Je komt later op plekken waar vandaan je in de verte gebieden kunt zien die je al eerder hebt doorlopen.
Woei. kan eindelijk die ntsc release de zolder op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is fantastisch opgezet inderdaadAlles ziet er ZO ongelofelijk mooi uit
Niets dan lof voor de designers.
Ik heb echt een grafhekel aan al die verschillende logo's op de zijkanten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:38 schreef H.Flick het volgende:
NTSC hoesjes zijn veel mooier joh!
Nee manquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:39 schreef GoStop het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan al die verschillende logo's op de zijkanten.
Pal is zo lekker strak![]()
Kopt.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik erger me d'r mateloos aan dat sommige PAL hoesjes zwart zijn en andere blauw.
Dat je daar wakker van ligtquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik erger me d'r mateloos aan dat sommige PAL hoesjes zwart zijn en andere blauw.
Platinum hoesjes zijn metalic, MGS-hoesjes zijn transparant en die van GT4 is wit.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:42 schreef H.Flick het volgende:
* Gamedemon meld zich..quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
(Tenzij je de games op alfabet zet, net als ik)
Als je een DVD afspeelt moet je'm hélemaal stoppen door 2x op stop te drukken. Dan krijg je een zwart scherm en dàn moet je naar het instellingenmenu gaan en vervolgens kun je DTS wel aanzetten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:51 schreef peristilius het volgende:
Platinum hoesjes.
En Roy, mijn games staan ook op alfabet.
Weet iemand hoe het komt dat ik DTS niet kan aanzetten op mijn PS2?
Als ik een DVD-tje afspeel staat er bij de opties in het PS2 menu Dolby Digital, DTS en MPEG2 (geen idee waar MPEG2 goed voor is), maar DTS kan ik niet aanzetten. Het maakt me niet heel veel uit, vind DD ook prima, maar het is wel vaag.
Zo moeilijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:18 schreef P-Style het volgende:
[..]
Als je een DVD afspeelt moet je'm hélemaal stoppen door 2x op stop te drukken. Dan krijg je een zwart scherm en dàn moet je naar het instellingenmenu gaan en vervolgens kun je DTS wel aanzetten.
Ligt aan de film, ligt aan de mix, ligt aan de rest van je geluidsinstallatie... Maar over het algemeen voldoet DD prima. Toch blijf ik het jammer vinden dat de PS2 geen realtime DD kan in games (zijn wel een paar realtime DTS spellen, maar die zijn op 1 hand te tellen en niet volledig 5.1). Ben ook benieuwd naar de nieuwe "Dolby Digital Plus", "Dolby True HD" en "DTS-HD" geluidsformaten!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:22 schreef peristilius het volgende:
Zo moeilijk.
Maar eens proberen dan, denk eigenlijk dat het verschil tussen DTS en DD niet echt spectaculair zal zijn.
DD is wel echt een stuk beter dan PL II.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:27 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ligt aan de film, ligt aan de mix, ligt aan de rest van je geluidsinstallatie... Maar over het algemeen voldoet DD prima. Toch blijf ik het jammer vinden dat de PS2 geen realtime DD kan in games (zijn wel een paar realtime DTS spellen, maar die zijn op 1 hand te tellen en niet volledig 5.1). Ben ook benieuwd naar de nieuwe "Dolby Digital Plus", "Dolby True HD" en "DTS-HD" geluidsformaten!
Al moet ik zeggen dat PL II ook niet verkeerd is. Stukken beter dan de ouwe Pro Logic in ieder geval!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:37 schreef peristilius het volgende:
DD is wel echt een stuk beter dan PL II.
Aan al die nieuwe formaten zal ik voorlopig toch niet zoveel hebben.
Stereo is old-skool!quote:
De oude Pro Logic was dan ook echt helemaal niks, stereo was vaak beter.quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat PL II ook niet verkeerd is. Stukken beter dan de ouwe Pro Logic in ieder geval!
Klopt!quote:Op zaterdag 5 november 2005 15:43 schreef peristilius het volgende:
De oude Pro Logic was dan ook echt helemaal niks, stereo was vaak beter.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:30 schreef H.Flick het volgende:
Ik zet mijn games op platform en dan op genre en dan binnen het genre op alfabet. Behalve als er verschillende kleuren hoesjes zijn, dan gaan die ook nog bij elkaar.
Oh dat valt nog mee, ik zit ergens in de 30 met PS2 en Xbox, maar ik heb ook nog PS1 en NES op mn plankje staan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:05 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb even geteld en ik heb op het moment 52 games van de huidige generatie (PS2, Xbox en NGC). Maar ik heb er ook al een aantal verkocht in de afgelopen maanden.
Toevallig komen delen van series ook achter elkaar in alfabetische volgorde.quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:30 schreef P-Style het volgende:
Ik bewaar gewoon alle Metal Gear Solids, alle Gran Turismo's, alle Jak & Daxters en alle Final Fantasy's bij elkaar!
Ik sorteer m'n games dus op genre en op serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |