De Controller:quote:Guitar Hero is pure bliss, on a stick even. It's got a fantastic soundtrack that's blended incredibly well into the game, a great peripheral in the SG guitar controller and well, that's really what it's all about. The game is just fun. Pure, unadulterated fun, and that's all there is to it. Buy this. Now.
IGN's Ratings for Guitar Hero (PS2)
9.5 Presentation
The assortment of music in the game is fantastic and the attention to fine details is excellent. The show poster-esque menu system makes you feel like you're about to rock as soon as it boots up.
8.0 Graphics
The characters and sets are fairly simple, but they have a certain style that perfectly matches the game's attitude, and their animation matches the music very, very well.
9.5 Sound
The covers are so good, you'll swear they're the real thing. Really.
9.0 Gameplay
If you ever rock out this hard outside of Guitar Hero, your heart will explode. We're serious.
9.0 Lasting Appeal
47 songs, multiplayer and, hell, the game is so damn fun you won't be able to put down the SG.
9.2
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:21 schreef H.Flick het volgende:
Dan kan je op je Mario dansmat gaan staan en tegelijkertijd ook op de PS2 gitaarspelen! Moet je alleen wel 2 TV's hebben.
Nee, er zitten 5 knoppen op die je moet bespelen op het moment dat de bijbehorende kleur op tv oplicht (zie de screens). Tevens zit er een knop/hendel voor als je de toon langer wil maken (geen idee hoe dat heet op een echte gitaar)quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:25 schreef Darkzell het volgende:
Moet je daar ook echt gitaar voor kunnen spelen want het ziet er wel erg leuk uit maar ik ben alleen wel een n00b qua gitaarskills.
Het spel gaat wel degelijk vervelen. Daarom speelde ik ook maar +- 2 colossi per dag uit.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:32 schreef H.Flick het volgende:
Wat een belachelijke review. Het verhaal is juist ijzersterk en als SotC je gaat vervelen spoor je echt niet.
Het is inderdaad geen spel voor ADHD-kinderen, maar is dat het criterium voor een goede game dan?
Mijn pleziergrens ligt hoger dan bij de meeste gamers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:21 schreef peristilius het volgende:
BMH alles gaat jou vervelen, je vindt het vast niet erg als ik jou niet als de norm zie.
Beter azijn pissen dan asbest sproeien.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:20 schreef Gamedemon het volgende:
Je drinkt meer azijn dan andere bedoel je
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:21 schreef peristilius het volgende:
BMH alles gaat jou vervelen, je vindt het vast niet erg als ik jou niet als de norm zie.
Komt er nog wat afwisseling in de levels of blijf je voornamelijk in het kasteel?quote:Op zaterdag 5 november 2005 08:50 schreef Strolie75 het volgende:
En deze keer wel allemaal kopen!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7375
Je blijft in het kasteel, maar ook hier zit wel wat afwisseling hoor. Zeker tegen het einde.quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:23 schreef Chocobo het volgende:
Komt er nog wat afwisseling in de levels of blijf je voornamelijk in het kasteel?
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JimmyJames op 05-11-2005 13:47:19 ]Please Move The Deer Crossing Sign
Het is fantastisch opgezet inderdaadquote:Op zaterdag 5 november 2005 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je blijft in het kasteel, maar ook hier zit wel wat afwisseling hoor. Zeker tegen het einde.
Mooi is dat het geen losse levels zijn maar een geheel. Je komt later op plekken waar vandaan je in de verte gebieden kunt zien die je al eerder hebt doorlopen.
Woei. kan eindelijk die ntsc release de zolder op.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is fantastisch opgezet inderdaadAlles ziet er ZO ongelofelijk mooi uit
Niets dan lof voor de designers.
Ik heb echt een grafhekel aan al die verschillende logo's op de zijkanten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:38 schreef H.Flick het volgende:
NTSC hoesjes zijn veel mooier joh!
Nee manquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:39 schreef GoStop het volgende:
[..]
Ik heb echt een grafhekel aan al die verschillende logo's op de zijkanten.
Pal is zo lekker strak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |