quote:
Omdat er geen dansmat of trommel bijzit zeker?quote:Lijkt me verder een kutgame, maar wow!
quote:GTA-achtige
Na het lezen van wat previews schijnt het eigenlijk meer Shenmue-achtig te zijn.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Na het lezen van wat previews schijnt het eigenlijk meer Shenmue-achtig te zijn.
En deze is ook van Sega...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sony heeft met -onder andere- Ico en Shadow of the Colossus twee parels afgeleverd in deze genearatie.
...and you shall see.
Ja,... deel 1 helaas niet maar je ziet op een bonus disc geloof ik alle filmpjes van deel 1 en wat er allemaal gebeurd is.quote:Op donderdag 3 november 2005 01:19 schreef P-Style het volgende:
En een PAL-versie van Xenosaga Episode II is er ook al?!Wat de hel? Ik wist niet eens dat die een PAL release kreeg!
GTA meets Shenmuequote:Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe spel van Toshihiro Nagoshi, Ryu Ga Gotoku ziet er trouwens ook geweldig uit. Soort GTA-achtige game met Yakuza-setting.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 november 2005 03:30 schreef PandorasBox het volgende:
Shadow of the Colossus uitgespeeld!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sony heeft met -onder andere- Ico en Shadow of the Colossus twee parels afgeleverd in deze genearatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef H.Flick het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....and you shall see.
Vergeet de PS3!!!quote:Op donderdag 3 november 2005 18:17 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, Okami komt ook nog. Prachtig!
Daar wacht ik nog even mee....15 nov komt DQVIIIquote:Op donderdag 3 november 2005 18:21 schreef H.Flick het volgende:
Over 29 dagen heb ik eerst een Xbox360 waarmee ik ook het een en ander moet doen.
Die moet ik rushen en binnen 2 weken uitspelenquote:Op donderdag 3 november 2005 18:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar wacht ik nog even mee....15 nov komt DQVIII![]()
![]()
Heiden!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:18 schreef H.Flick het volgende:
Die moet ik rushen en binnen 2 weken uitspelen
Dan kan je hem beter helemaal laten staan. Ingepakt laten staan gaat toch niet lukkenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef H.Flick het volgende:
Misschien ga ik hem ook wel niet rushen en laat ik de Xbox360 wel netjes ingepakt staan. Alles op z'n tijd.
Je kunt jehet geld ook tijdelijk besparen en nog wat rente trekken totdat je DQVIII hebt rondgespeeld!quote:Op donderdag 3 november 2005 19:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik kan hem ook op 2 december een beetje proberen en dan weer terug gaan naar DQVIII.
quote:
Die kun je terug brengen, heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb al een preorder kit... en ik vind zo'n launchdag ook wel spannend.
Zie je wel Roy! Nintendo is voor kinderen! KINDEREN!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef DinoPK het volgende:
De GC gaat er wel komen binnenkort (voor 85 euro), mijn zoontje wil erg graag een mario computer.
TeH KidDy!quote:Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef DinoPK het volgende:
De GC gaat er wel komen binnenkort (voor 85 euro), mijn zoontje wil erg graag een mario computer.
Je benaming voor party is dan verkeerd en bedoel je meer 'gimmick' consolequote:Waarom geen ps2 als party console? Ik speel erg weinig met andere mensen, heb weinig vrienden over de vloer, en juist dat soort maffe spelletjes vind ik erg leuk om te spelen. En vreemd genoeg heb je die op de GC weer een stuk minder (op Konga na dan, dat is het enige gimmick achtige spel dat de GC eigenlijk heeft).
Zucht, dat is het vervelende van consoles wegdoen. Het allerleukste blijft de dreamcast voor dat soort dingetjes, Powerstone 2, Samba di Amigo etc. Maar ja, als er meerdere staan dan komt er ook weer zo'n laag stof op.
Omdat ze marktleider zijn en ze er blijkbaar, ondanks de prijs, nog genoeg van verkopen.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:31 schreef DinoPK het volgende:
Maar goed, ontopic: waarom blijft die ps2 zo fucking duur voor een apparaat dat technisch het minste is, het oudst, de meeste mankementen heeft, en dan ook nog eens excl memory cards komt?
Ongeveer even duur als de SNES aan zijn eind. Die was toen 299 gulden met Killer Instinct. Je kan, als je goed zoekt, een PS2 met GoW kopen voor 170 euro. Met inflatie erbij is dat ongeveer hetzelfde.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef P-Style het volgende:
Ach joh... zo duur is 'ie nou ook weer niet!
Precies. Inflatie wordt nog wel eens vergeten.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ongeveer even duur als de SNES aan zijn eind. Die was toen 299 gulden met Killer Instinct. Je kan, als je goed zoekt, een PS2 met GoW kopen voor 170 euro. Met inflatie erbij is dat ongeveer hetzelfde.
Geen idee, maar waarschijnlijk wel een V.S. release.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:53 schreef jimjim1983 het volgende:
komt die Ryu Ga Gotoku wel in europa uit?
Nou ja... als je er zo over denkt. Dan moet je gewoon géén PS2 kopen!quote:Op donderdag 3 november 2005 21:05 schreef DinoPK het volgende:
@ P-Style: te duur in verhouding tot de concurrentie, daar gaat het mij om. 150 euro is op zich niet veel, maar dat ga ik er nu gewoon niet meer voor uitgeven als ik hem 2 jaar geleden voor dat geld al weg heb gedaan met een sloot spellen erbij.
De GC is een stuk goedkoper te vinden en heeft toch net ff dat Nintendo gevoel te bieden.
De xbox is veel meer waard voor zijn geld (technisch superieur, HD erin, meer mogelijkheden als XBMC)
De ps2.... ja veel spellen, goede spellen, maar ook ontzettend veel zooi, en het voelt gedateerd aan zonder de charme die oude snes spelletjes wel hebben
De PS2 heeft idd een machtige RPG lijst op zijn naam staan, maar er zijn meerdere games waarom ik de PS2 vind heersen. Eens in de zoveel tijd brengen ze games uit die gewoon op geen enkel ander systeem te vinden is.quote:Op donderdag 3 november 2005 21:18 schreef DinoPK het volgende:
Te weinig reden voor mij om hem idd te kopen, ben geen RPG gamer dus met andere consoles red ik mij net zo goed denk ik.
Oh ja joh? Vind je dat mooi?quote:Op vrijdag 4 november 2005 09:09 schreef Chocobo het volgende:
Ik noem een SofC of een Okami etc. Vind dat prachtig !
Wat ben je toch een vervelende borrelnoot.... ik laat jou toch ook met rust met je Mario dansmatquote:Op vrijdag 4 november 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja joh? Vind je dat mooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |