abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31906676
Nieuwe spel van Toshihiro Nagoshi, Ryu Ga Gotoku ziet er trouwens ook geweldig uit. Soort GTA-achtige game met Yakuza-setting.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 2 november 2005 @ 19:57:10 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31906712
PS2?

Lijkt me verder een kutgame, maar wow!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_31906766
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS2?
quote:
Lijkt me verder een kutgame, maar wow!
Omdat er geen dansmat of trommel bijzit zeker?
  woensdag 2 november 2005 @ 19:58:46 #154
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31906784
=>
quote:
GTA-achtige
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_31906939
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na het lezen van wat previews schijnt het eigenlijk meer Shenmue-achtig te zijn.

En deze is ook van Sega...
pi_31907562
Op hoeveel fps draait-ie? 5?

Het ziet er wel prachtig uit inderdaad
pi_31907740
quote:
Op woensdag 2 november 2005 20:03 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Na het lezen van wat previews schijnt het eigenlijk meer Shenmue-achtig te zijn.

En deze is ook van Sega...
Shenmue
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_31917478
Hé! Wat de hel? Ik wist niet dat RE4 al uit was!? Binnenkort maar eens halen dan!
pi_31917572
En een PAL-versie van Xenosaga Episode II is er ook al?! Wat de hel? Ik wist niet eens dat die een PAL release kreeg!
pi_31918678
Shadow of the Colossus uitgespeeld!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sony heeft met -onder andere- Ico en Shadow of the Colossus twee parels afgeleverd in deze genearatie.
...and you shall see.
  donderdag 3 november 2005 @ 07:26:40 #161
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31919215
quote:
Op donderdag 3 november 2005 01:19 schreef P-Style het volgende:
En een PAL-versie van Xenosaga Episode II is er ook al?! Wat de hel? Ik wist niet eens dat die een PAL release kreeg!
Ja,... deel 1 helaas niet maar je ziet op een bonus disc geloof ik alle filmpjes van deel 1 en wat er allemaal gebeurd is.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 3 november 2005 @ 10:34:54 #162
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_31921654
quote:
Op woensdag 2 november 2005 19:56 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe spel van Toshihiro Nagoshi, Ryu Ga Gotoku ziet er trouwens ook geweldig uit. Soort GTA-achtige game met Yakuza-setting.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
GTA meets Shenmue Ik zie potentie.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_31925344
quote:
Op donderdag 3 november 2005 03:30 schreef PandorasBox het volgende:
Shadow of the Colossus uitgespeeld!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sony heeft met -onder andere- Ico en Shadow of the Colossus twee parels afgeleverd in deze genearatie.
SPOILER
  donderdag 3 november 2005 @ 13:46:54 #164
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31926797
Kingdom Hearts 2 voice cast

Haley Joel Osment .... Sora (voice)
David Gallagher .... Riku (voice)
Eddie Carroll .... Jiminy Cricket (voice)
Wayne Allwine .... Mickey Mouse (voice)
Jim Cummings .... Pete/Winnie The Pooh/Tigger (voice)
Hayden Panettiere .... Kairi (voice)
David Boreanaz .... Squall Leonhart (voice)
Mandy Moore .... Aerith Gainsborough (voice)
Christy Carlson Romano .... Yuffie Kisaragi (voice)
Sean Astin .... Hercules (voice)
Susan Egan .... Megara (voice)
Robert Costanzo .... Philoctetes (voice)
James Woods .... Hades (voice)
Matt Frewer .... Panic (voice)
Bob Goldthwait .... Pain (voice)
Robby Benson .... Beast (voice)
Paige O'Hara .... Belle (voice)
David Ogden Stiers .... Cogsworth (voice)
Angela Lansbury .... Mrs. Potts (voice)
Bradley Pierce .... Chip (voice)
Jonathan Freeman .... Jafar (voice)
Ming-Na .... Mulan (voice)
Mark Moseley .... Mushu (voice)
B.D. Wong .... Shang (voice)
Gedde Watanabe .... Ling (voice)
Jerry Tondo .... Chien-Po (voice)
Miguel Ferrer .... Shan-Yu (voice)
Kath Soucie .... Shock (voice)
Jeff Bennett .... Barrel (voice)
Johnny Depp .... Captain Jack Sparrow (voice)
Keira Knightley .... Elizabeth Swann (voice)
Orlando Bloom .... William Turner (voice)
Geoffrey Rush .... Captain Barbossa (voice)
Jodi Benson .... Ariel (voice)
Rob Paulsen .... Eric (voice)
Kenneth Mars .... King Triton (voice)
Pat Carroll .... Ursula (voice)
Kevin Michael Richardson .... Sebastian (voice)
Eli Russell Linnetz .... Flounder (voice)
Corey Burton .... Floatsen/Jetsem (voice)
Billy Zane .... Ansem/DiZ (voice)
pi_31926866
Er zitten toch wel een paar zeer bekende namen bij en zo te zien is het overgrote deel van KH1 behouden en dat is maar goed ook.
pi_31926883

Kan niet meer wachten
I'm a BouJou! Boi.
pi_31930327
quote:
Op donderdag 3 november 2005 12:56 schreef H.Flick het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
...and you shall see.
pi_31934333
GamesTM van deze maand:

Okami
pi_31934446
Oh ja, Okami komt ook nog. Prachtig!
pi_31934493
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:17 schreef H.Flick het volgende:
Oh ja, Okami komt ook nog. Prachtig!
Vergeet de PS3!!!
pi_31934527
Over 29 dagen heb ik eerst een Xbox360 waarmee ik ook het een en ander moet doen.
pi_31934547
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:21 schreef H.Flick het volgende:
Over 29 dagen heb ik eerst een Xbox360 waarmee ik ook het een en ander moet doen.
Daar wacht ik nog even mee....15 nov komt DQVIII
  donderdag 3 november 2005 @ 19:16:46 #173
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31935868
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:20 schreef P-Style het volgende:

[..]

Vergeet de PS3!!!
pi_31935913
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:22 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Daar wacht ik nog even mee....15 nov komt DQVIII
Die moet ik rushen en binnen 2 weken uitspelen
pi_31936071
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:18 schreef H.Flick het volgende:
Die moet ik rushen en binnen 2 weken uitspelen
Heiden!

Zo'n game rush je niet!

Ik ga me eerst een weekje vermaken met demo van FFXII
pi_31936381
Misschien ga ik hem ook wel niet rushen en laat ik de Xbox360 wel netjes ingepakt staan. Alles op z'n tijd.
  donderdag 3 november 2005 @ 19:43:28 #177
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31936635
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:34 schreef H.Flick het volgende:
Misschien ga ik hem ook wel niet rushen en laat ik de Xbox360 wel netjes ingepakt staan. Alles op z'n tijd.
Dan kan je hem beter helemaal laten staan. Ingepakt laten staan gaat toch niet lukken
pi_31936711
Ik kan hem ook op 2 december een beetje proberen en dan weer terug gaan naar DQVIII.
pi_31936985
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:45 schreef H.Flick het volgende:
Ik kan hem ook op 2 december een beetje proberen en dan weer terug gaan naar DQVIII.
Je kunt jehet geld ook tijdelijk besparen en nog wat rente trekken totdat je DQVIII hebt rondgespeeld!
pi_31937071
Ik heb al een preorder kit... en ik vind zo'n launchdag ook wel spannend .
pi_31937391
Waaarom blijft de ps2 zo duur in verhouding tot zijn concurrenten
2 jaar geleden al mijn ps2 weggedaan voor mijn boxje, maar aangezien ik nu eigenlijk wel een party console erbij wil hebben komt de ps2 weer erg in beeld. Maar om nou minstens 170 euro uit te geven voordat ik een spel kan spelen en kan saven... (daarvoor heb ik mijn ps2 weggedaan met 8 games erbij 2 jaar geleden..).

Grappig eigenlijk dat iedereen altijd de GC noemt als party console, terwijl de ps2 de eye toy games heeft, singstar en het volgens mij erg geinige Buzzz (hebbe hebbe hebbe). Maar jah, om daar nou weer een ps2 voor terug te kopen voor de volle mik... 2e hands ps2tjes zie ik niet zo zitten, veels te veel mankementjes met de dvd speler.
Dan toch maar die gamecube... ?
  donderdag 3 november 2005 @ 20:11:41 #182
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31937509
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:07 schreef DinoPK het volgende:

Dan toch maar die gamecube... ?
99 eu met Mario Football

De PS2 is niet echt geschikt als party console, veel te veel 'om de beurt' games. Je kan Singstar dus bijv max met 2 tegelijk en Eyetoy games maar alleen. Alleen Buzzer kan met zn 4-en, maar daar zijn ook andere, goedkopere alternatieven voor in de vorm van bordspellen
pi_31937736
quote:
Op donderdag 3 november 2005 19:57 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb al een preorder kit... en ik vind zo'n launchdag ook wel spannend .
Die kun je terug brengen, heb ik ook gedaan.

Ik zie het zo:

PS2 kerst line-up: must haves!
Xbox 360 launch line-up: nice to have...
pi_31937810
De GC gaat er wel komen binnenkort (voor 85 euro), mijn zoontje wil erg graag een mario computer .

Waarom geen ps2 als party console? Ik speel erg weinig met andere mensen, heb weinig vrienden over de vloer, en juist dat soort maffe spelletjes vind ik erg leuk om te spelen. En vreemd genoeg heb je die op de GC weer een stuk minder (op Konga na dan, dat is het enige gimmick achtige spel dat de GC eigenlijk heeft).

Zucht, dat is het vervelende van consoles wegdoen. Het allerleukste blijft de dreamcast voor dat soort dingetjes, Powerstone 2, Samba di Amigo etc. Maar ja, als er meerdere staan dan komt er ook weer zo'n laag stof op.
pi_31937861
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef DinoPK het volgende:
De GC gaat er wel komen binnenkort (voor 85 euro), mijn zoontje wil erg graag een mario computer .
Zie je wel Roy! Nintendo is voor kinderen! KINDEREN! .
  donderdag 3 november 2005 @ 20:24:43 #186
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31937935
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:20 schreef DinoPK het volgende:
TeH KidDy!
quote:
Waarom geen ps2 als party console? Ik speel erg weinig met andere mensen, heb weinig vrienden over de vloer, en juist dat soort maffe spelletjes vind ik erg leuk om te spelen. En vreemd genoeg heb je die op de GC weer een stuk minder (op Konga na dan, dat is het enige gimmick achtige spel dat de GC eigenlijk heeft).

Zucht, dat is het vervelende van consoles wegdoen. Het allerleukste blijft de dreamcast voor dat soort dingetjes, Powerstone 2, Samba di Amigo etc. Maar ja, als er meerdere staan dan komt er ook weer zo'n laag stof op.
Je benaming voor party is dan verkeerd en bedoel je meer 'gimmick' console Dan is de PS2 beter ja
pi_31938147
Heb je gelijk in, maar dat soort games vallen toch onder de Party game benaming
(Kom maar op met die revo, de ultieme gimmick computer )

En tuurlijk voed ik de kleine goed op, toen die 1.5 was zat die al Yoshi's Island te spelen op de GBA, en tegenwoordig speel ik meer snes spelletjes dan xbox games.....

Maar goed, ontopic: waarom blijft die ps2 zo fucking duur voor een apparaat dat technisch het minste is, het oudst, de meeste mankementen heeft, en dan ook nog eens excl memory cards komt?
pi_31938261
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:31 schreef DinoPK het volgende:
Maar goed, ontopic: waarom blijft die ps2 zo fucking duur voor een apparaat dat technisch het minste is, het oudst, de meeste mankementen heeft, en dan ook nog eens excl memory cards komt?
Omdat ze marktleider zijn en ze er blijkbaar, ondanks de prijs, nog genoeg van verkopen.
pi_31938740
Ach joh... zo duur is 'ie nou ook weer niet!
  donderdag 3 november 2005 @ 20:51:21 #190
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31938863
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:48 schreef P-Style het volgende:
Ach joh... zo duur is 'ie nou ook weer niet!
Ongeveer even duur als de SNES aan zijn eind. Die was toen 299 gulden met Killer Instinct. Je kan, als je goed zoekt, een PS2 met GoW kopen voor 170 euro. Met inflatie erbij is dat ongeveer hetzelfde.
pi_31938934
komt die Ryu Ga Gotoku wel in europa uit?
pi_31939029
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ongeveer even duur als de SNES aan zijn eind. Die was toen 299 gulden met Killer Instinct. Je kan, als je goed zoekt, een PS2 met GoW kopen voor 170 euro. Met inflatie erbij is dat ongeveer hetzelfde.
Precies. Inflatie wordt nog wel eens vergeten.

Mensen geven klauwen met geld uit aan uitgaan, spenderen jaarlijks honderden euro's aan nieuwe mobieltjes (waarvan ze dènken dat ze gratis zijn), besteden makkelijk ¤200,- per maand aan kleding... Maar vinden een console van ¤150,- met een enòrme bibliotheek aan spellen te duur?
pi_31939052
quote:
Op donderdag 3 november 2005 20:53 schreef jimjim1983 het volgende:
komt die Ryu Ga Gotoku wel in europa uit?
Geen idee, maar waarschijnlijk wel een V.S. release.
pi_31939340
@ P-Style: te duur in verhouding tot de concurrentie, daar gaat het mij om. 150 euro is op zich niet veel, maar dat ga ik er nu gewoon niet meer voor uitgeven als ik hem 2 jaar geleden voor dat geld al weg heb gedaan met een sloot spellen erbij.
De GC is een stuk goedkoper te vinden en heeft toch net ff dat Nintendo gevoel te bieden.
De xbox is veel meer waard voor zijn geld (technisch superieur, HD erin, meer mogelijkheden als XBMC)
De ps2.... ja veel spellen, goede spellen, maar ook ontzettend veel zooi, en het voelt gedateerd aan zonder de charme die oude snes spelletjes wel hebben
pi_31939419
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:05 schreef DinoPK het volgende:
@ P-Style: te duur in verhouding tot de concurrentie, daar gaat het mij om. 150 euro is op zich niet veel, maar dat ga ik er nu gewoon niet meer voor uitgeven als ik hem 2 jaar geleden voor dat geld al weg heb gedaan met een sloot spellen erbij.
De GC is een stuk goedkoper te vinden en heeft toch net ff dat Nintendo gevoel te bieden.
De xbox is veel meer waard voor zijn geld (technisch superieur, HD erin, meer mogelijkheden als XBMC)
De ps2.... ja veel spellen, goede spellen, maar ook ontzettend veel zooi, en het voelt gedateerd aan zonder de charme die oude snes spelletjes wel hebben
Nou ja... als je er zo over denkt. Dan moet je gewoon géén PS2 kopen!
pi_31939690
Iedereen moet een PS2 kopen!
Zitten sowieso nog minstens 5 geweldige games die ik echt moet hebben aan te komen. Dat is helaas bij de Xbox wel anders.
Maar daar heb ik dan de laatste tijd wel veel meer plezier van gehad.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_31939780
Doe ik ook niet, of ik moet wel tegen een heel erg lekker koopje aanlopen. Gaat me puur en alleen om de gimmick spellen en eventueel het toch wel coole GT4, de rest boeit mij persoonlijk wat minder.
En als ik dan ga kijken:
Singstar vs Karaoke Revolution > Karaoke Revolution is stukken beter, dan maar eens kijken voor een xbox mic.
Eye Toy vs .... camgoo? Geen competitie natuurlijk, eye toy wint makkelijk, al is het snel saai (al eens gehad, al is er nu veel meer keus).
Buzz vs Winamp on random. Buzz is leuk door de setup, maar heb vroeger al eens muziek triviant gehad en dat was net als de eye toy erg snel saai...
En dan GT4 vs Forza, hands down voor forza maar dat is puur persoonlijk.
Te weinig reden voor mij om hem idd te kopen, ben geen RPG gamer dus met andere consoles red ik mij net zo goed denk ik.
  vrijdag 4 november 2005 @ 09:09:31 #198
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31951542
quote:
Op donderdag 3 november 2005 21:18 schreef DinoPK het volgende:

Te weinig reden voor mij om hem idd te kopen, ben geen RPG gamer dus met andere consoles red ik mij net zo goed denk ik.
De PS2 heeft idd een machtige RPG lijst op zijn naam staan, maar er zijn meerdere games waarom ik de PS2 vind heersen. Eens in de zoveel tijd brengen ze games uit die gewoon op geen enkel ander systeem te vinden is.

Ik noem een SofC of een Okami etc. Vind dat prachtig !
  vrijdag 4 november 2005 @ 09:17:53 #199
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_31951655
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:09 schreef Chocobo het volgende:

Ik noem een SofC of een Okami etc. Vind dat prachtig !
Oh ja joh? Vind je dat mooi?
  vrijdag 4 november 2005 @ 09:19:57 #200
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_31951688
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 09:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh ja joh? Vind je dat mooi?
Wat ben je toch een vervelende borrelnoot.... ik laat jou toch ook met rust met je Mario dansmat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')