Heb ik ookquote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Even over Virtua Tennis (uit het vorige deel)
Bij mij hapert het spel even (lijkt wel op pauze te gaan voor een seconde ofzo)
als de announcer de score omroept bij het scoren van een punt. Best vervelend.
Heb ik nou een faulty disc, of is dit 'normaal' ?
(verder werkt het naar behoren, leuk spel)
Nee dat is normaal, staat ook in de review van Eurogamer, dat het in eerdere versies nog erger was..beetje jammer, maar ach, misschien een puntje eraf, maakt het spel niet veel minder leukquote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
Even over Virtua Tennis (uit het vorige deel)
Bij mij hapert het spel even (lijkt wel op pauze te gaan voor een seconde ofzo)
als de announcer de score omroept bij het scoren van een punt. Best vervelend.
Heb ik nou een faulty disc, of is dit 'normaal' ?
(verder werkt het naar behoren, leuk spel)
Ik gebruik hem momenteel als decoratiequote:Op maandag 5 september 2005 22:28 schreef P-Style het volgende:
* P-Style is binnenkort zeer waarschijnlijk ook in het bezit is van een PSP!
Hij's gewoon tè mooi!
Gelukkig, dacht even dat ik weer naar de FRS moestquote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Heb ik ook
Is volgens mij wel vaker bij tennis spellen
Vorige paar op's waren alleen een plaatje van een psp, zodoendequote:Op maandag 5 september 2005 22:30 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hèhè... dit is eigenlijk al de OP sinds deel 4(met af en toe een update...)
Je sigquote:Op maandag 5 september 2005 22:31 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht even dat ik weer naar de FRS moest
Accupack heb ik ergens gezien bij slidecard.nl voor nog geen 50 euro.quote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Idd een verrekte mooi apparaatje
Dacht eerst dat ik hem alleen voor de dingen zoals de browser enzo zou gaan gebruiken
Maar ik game er ook veel op![]()
Alleen jammer dat de accu snel leeg is![]()
Nooit op gelet.. (voor mij voldoende dus)quote:Op maandag 5 september 2005 22:38 schreef NiTiN het volgende:
hoe lang gaat ie op 1 batterijlading mee?
als je het contrast zo laag mogelijk zegt.. kanner wel 9uur staan geloofkquote:Op maandag 5 september 2005 22:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Nooit op gelet.. (voor mij voldoende dus)
Heb nu een volle accu (100%), er staat dat hij 6:21 uur meegaat.
Laat het de helft ofzo zijn als je fanatiek aan het spelen bent
haha, vind het op zich wel lekker helder.. denk dattut beeld dan ook minder word als je dat doet...quote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef Opa_vertelt het volgende:
Is er trouwens iets te koop waarmee je de schittering van het display een beetje tegengaat?
Als ik nu buiten zit te gamen, is net soms net alsof ik naar een spiegel zit te kijken..
..en ik bedoel geen schuurpapier
Wow, da's best lang. Ik heb het trouwens alstijd op max staan (3?), vindt ik het lekkerst spelen.quote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef spenky het volgende:
[..]
als je het contrast zo laag mogelijk zegt.. kanner wel 9uur staan geloofk
Ai, zit wat in ja..quote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef spenky het volgende:
[..]
haha, vind het op zich wel lekker helder.. denk dattut beeld dan ook minder word als je dat doet...
jaa laat hem gewoon op hoogst staan, wil wel het maximale eruit halenquote:Op maandag 5 september 2005 22:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Wow, da's best lang. Ik heb het trouwens alstijd op max staan (3?), vindt ik het lekkerst spelen.
Als ik een film kijk, zet ik het trouwens wel lager. Op 2 ofzo, hangt er vanaf hoe licht/donker het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |