quote:Op zondag 24 juli 2005 18:00 schreef Yankee_One het volgende:
Online gaat nog niet, tegen je vrienden kan je al wel Ridge Racer, Wipeout en ik dacht ook Lumines spelen via Wi-fi. Wel allemaal een exemplaar hebben dacht ik.
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:14 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb toch echt al een keer online gespeeld met Twisted Metal...
quote:Op zondag 24 juli 2005 23:19 schreef Masegate het volgende:
Wat is het nou? Ik begrijp uit het eerste bericht dat er nog geen publieke servers zijn waar je kan inloggen om multiplayer games te spelen. Uit het 2e bericht begrijp ik dat dat WEL kan?
Wie verlicht mij???
Dus maar ff wachten op iemand die ons alles kan verklaren...quote:Op zondag 24 juli 2005 23:57 schreef H.Flick het volgende:
Bij Twisted Metal Head On heb ik toch echt publieke servers gevonden om op te spelen. Ik kan het alleen niet meer controleren omdat ik het spel niet meer heb
Bron: Fok Gamesquote:Sony heeft donderdag verklaard dat ze een software upgrade beschikbaar zullen stellen met een online web browser voor de PSP. Je kon al eerder via een truc surfen over het internet met de PSP, maar binnenkort kan het dus ook op een normale manier. De gratis update zal volgende week al uitkomen in Japan, maar wanneer de rest van de wereld aan de beurt is is nog niet bekend.
Het zit zo... De nieuwe firmware voor de PSP (versie 2.0) zal een aantal nieuwe functies toevoegen aan het apparaat. Eén van die nieuwe functies is een web browser. Als je al een PSP in je bezit hebt, dan kun je deze firmware upgrade gratis uitvoeren op verschillende manieren.quote:Op maandag 25 juli 2005 00:36 schreef Masegate het volgende:
Dus maar ff wachten op iemand die ons alles kan verklaren...
De vraag is of ik wel WIL upgraden, ik heb nu firmware 1.5 en dat wil ik voorlopig nog even zo houden. Ik ben nu veel te blij met ScummVm en andere emulators voor de psp, of ben ik de enige die daar zo over denkt?quote:Op maandag 25 juli 2005 01:55 schreef P-Style het volgende:
Het zit zo... De nieuwe firmware voor de PSP (versie 2.0) zal een aantal nieuwe functies toevoegen aan het apparaat. Eén van die nieuwe functies is een web browser. Als je al een PSP in je bezit hebt, dan kun je deze firmware upgrade gratis uitvoeren op verschillende manieren.
Er is toch niemand welke je verplicht te upgradenquote:Op maandag 25 juli 2005 09:35 schreef NutKees het volgende:
[..]
De vraag is of ik wel WIL upgraden, ik heb nu firmware 1.5 en dat wil ik voorlopig nog even zo houden. Ik ben nu veel te blij met ScummVm en andere emulators voor de psp, of ben ik de enige die daar zo over denkt?
Vast niet.quote:Op maandag 25 juli 2005 09:37 schreef NutKees het volgende:
Nee, dat zeg ik toch ook niet. Ik vraag me alleen af of ik de enige ben die graag homebrew draait.
Nee, hoor, heb een v1.00 JAP versie en zal voorlopig zeker niet gaan upgraden. De webbrowse van WipeOut voldoet voorlopig nog wel ff. Daarnaast komt dat ik, als ik al per se mobiel wil internetten wel m'n telefoon gebruik of m'n PDA... Ik ben voorlopig veel te blij met allerlei mogelijkheden die ik kwijtraak als ik inderdaad een upgrade zou uitvoeren. Voorlopig zie ik niet in waaorm ik het wel zou doen. En 'verplicht' upgraden is voorlopig ook nog niet echt aan de orde...quote:Op maandag 25 juli 2005 09:37 schreef NutKees het volgende:
Nee, dat zeg ik toch ook niet. Ik vraag me alleen af of ik de enige ben die graag homebrew draait.
Ik kreeg die Spiderman2 UMD er gratis bij, maar ik vind het maar niks. 2 uur naar zo'n schermpje staren en je PSP vasthouden, krijg ik overal krampen van.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Vandaag mijn eerste UMD film besteld via Amazon.com. Ik ben erg benieuwd of het een beetje kijkbaar is. Heeft iemand al ervaring met het bekijken van officiële UMD films?
Jawel hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:20 schreef Ni3L50L het volgende:
En 'verplicht' upgraden is voorlopig ook nog niet echt aan de orde...
quote:Op maandag 25 juli 2005 10:50 schreef NutKees het volgende:
Ik kreeg die Spiderman2 UMD er gratis bij, maar ik vind het maar niks. 2 uur naar zo'n schermpje staren en je PSP vasthouden, krijg ik overal krampen van.
Shit, daar vraag je me zowat. Voor zover ik het me kan herinneren gedraagt die UMD zich gewoon als een DVD. Dus met subs (frans en engels volgens mij) en extra's (maar vraag me niet welke). Kwaliteit van het beeld vond ik echt behoorlijk goed voor zo'n klein scherm, maar je moet natuurlijk geen TV/DVD kwaliteit verwachten.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]En hoe is de beeld- en geluidskwaliteit? Heb je bijvoorbeeld nog last gehad van na-ijlende beelden tijdens een snelle scène? Hoe waren de ondertitels? Zaten er nog extra's op de disc?
Dank je voor de snelle reply. Ik ben vooral benieuwd naar het geluid. Of de soundtrack en de dialogen een beetje goed uit de verf komen. De helderheid van het scherm vind ik voldoende voor video; Ik heb al een voorproefje gehad met Need For Speed Underground: Rivals. Daar zitten twee videoclips in.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:48 schreef NutKees het volgende:
Shit, daar vraag je me zowat. Voor zover ik het me kan herinneren gedraagt die UMD zich gewoon als een DVD. Dus met subs (frans en engels volgens mij) en extra's (maar vraag me niet welke). Kwaliteit van het beeld vond ik echt behoorlijk goed voor zo'n klein scherm, maar je moet natuurlijk geen TV/DVD kwaliteit verwachten.
Het geluid is erg goed imo, vooral met oordopjes in.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:55 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Dank je voor de snelle reply. Ik ben vooral benieuwd naar het geluid. Of de soundtrack en de dialogen een beetje goed uit de verf komen. De helderheid van het scherm vind ik voldoende voor video; Ik heb al een voorproefje gehad met Need For Speed Underground: Rivals. Daar zitten twee videoclips in.
Nope, dat hoeft niet. Voorlopig niet in ieder geval, tenzij men functionaliteit gaat inbouwen die alleen vanaf een specifieke firmware versie beschikbaar is.quote:Op maandag 25 juli 2005 10:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Als je Coded Arms zou kopen, moet je toch echt naar 1.5 upgraden.
Het moet wel, omdat de PSP anders het spel niet opstart. Ongetwijfeld is dat bij een illegale versie niet zo, maar daar hebben we het niet overquote:Op maandag 25 juli 2005 12:26 schreef Ni3L50L het volgende:
[..]
Nope, dat hoeft niet. Voorlopig niet in ieder geval, tenzij men functionaliteit gaat inbouwen die alleen vanaf een specifieke firmware versie beschikbaar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |