Goede keus, Lumines is de shitquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Binnekort waarschijnlijk THUG2R geruilt tegen Lumines ( JAP )
Precies en dat vind ik al best hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:52 schreef Thetallguy het volgende:
ach, 5 minuten. Van aanzetten tot de eerste bal slaan in Virtua Tennis duurt misschien 2-3 minuten![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al mensen die Popolocrois hebben besteld?
Dat vind ik trouwens best veel, en vind het ook irritant om te moeten wachten als ik in de bus zit...quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:52 schreef Thetallguy het volgende:
ach, 5 minuten. Van aanzetten tot de eerste bal slaan in Virtua Tennis duurt misschien 2-3 minuten![]()
Een PSP game.quote:
ik heb nog nooit 5 minuten hoeven te wachten. Hooguit 30 seconden (WipeoutPure en THUG2R ).Het gezeik over die laadtijden is echt overdreven.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens best veel, en vind het ook irritant om te moeten wachten als ik in de bus zit...
http://www.psp-hacks.com/downloads.php#wipeoutquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:23 schreef SuperFruitig het volgende:
Verder heb ik nog steeds geen delta pack of een classick pack 3. Op de officiele WipeoutPure site staat bij US nog steeds geen extra downloadable content. Ook via de Wipeoutbrowser zie ik nog niks extra. Ik kan ze ook niet downloaden via yourpsp omdat ik geen account heb ( kan niet registreren met een 1000 PSP ) Kan iemand mij misschien het pack doorsturen via msn? Mail staat in mn profiel
Filmpjes die PSP 9 maakt handmatig op je PSP zetten via Deze computer!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik vandaag een Sandisk memory stick Duo Pro in mijn PSP zitten, allen PSP 9 vindt hem niet zo leuk en weigert hem te herkennen... Voor de rest doet hij alles, en hij staat op bij Deze computer als verwisselbare schijf (I). Wat moet ik doen?
PSPV9 je kont laten kussen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik vandaag een Sandisk memory stick Duo Pro in mijn PSP zitten, allen PSP 9 vindt hem niet zo leuk en weigert hem te herkennen... Voor de rest doet hij alles, en hij staat op bij Deze computer als verwisselbare schijf (I). Wat moet ik doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |