Goede keus, Lumines is de shitquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Binnekort waarschijnlijk THUG2R geruilt tegen Lumines ( JAP )
Precies en dat vind ik al best hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:52 schreef Thetallguy het volgende:
ach, 5 minuten. Van aanzetten tot de eerste bal slaan in Virtua Tennis duurt misschien 2-3 minuten![]()
Wat is dat?quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er al mensen die Popolocrois hebben besteld?
Dat vind ik trouwens best veel, en vind het ook irritant om te moeten wachten als ik in de bus zit...quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:52 schreef Thetallguy het volgende:
ach, 5 minuten. Van aanzetten tot de eerste bal slaan in Virtua Tennis duurt misschien 2-3 minuten![]()
Een PSP game.quote:
ik heb nog nooit 5 minuten hoeven te wachten. Hooguit 30 seconden (WipeoutPure en THUG2R ).Het gezeik over die laadtijden is echt overdreven.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:29 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens best veel, en vind het ook irritant om te moeten wachten als ik in de bus zit...
http://www.psp-hacks.com/downloads.php#wipeoutquote:Op zaterdag 17 september 2005 18:23 schreef SuperFruitig het volgende:
Verder heb ik nog steeds geen delta pack of een classick pack 3. Op de officiele WipeoutPure site staat bij US nog steeds geen extra downloadable content. Ook via de Wipeoutbrowser zie ik nog niks extra. Ik kan ze ook niet downloaden via yourpsp omdat ik geen account heb ( kan niet registreren met een 1000 PSP ) Kan iemand mij misschien het pack doorsturen via msn? Mail staat in mn profiel
Filmpjes die PSP 9 maakt handmatig op je PSP zetten via Deze computer!quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik vandaag een Sandisk memory stick Duo Pro in mijn PSP zitten, allen PSP 9 vindt hem niet zo leuk en weigert hem te herkennen... Voor de rest doet hij alles, en hij staat op bij Deze computer als verwisselbare schijf (I). Wat moet ik doen?
PSPV9 je kont laten kussen.quote:Op zaterdag 17 september 2005 20:36 schreef Xenwolfie het volgende:
Ik vandaag een Sandisk memory stick Duo Pro in mijn PSP zitten, allen PSP 9 vindt hem niet zo leuk en weigert hem te herkennen... Voor de rest doet hij alles, en hij staat op bij Deze computer als verwisselbare schijf (I). Wat moet ik doen?
Maar kan die AVC gebruiken? Tot nu toe is PSPV9 de enige die ik gevonden heb, die dat kanquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:52 schreef GoStop het volgende:
[..]
PSPV9 je kont laten kussen.
En deze convertor gebruiken.
Maar je kunt natuurlijk ook gewoon naar je hd exporten en dan handmatig even naar je psp schrijven.
![]()
Ik ook om deze post. Het enige spel met zulke belachelijke laadtijden is zover ik weet MDE.quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:50 schreef Oksel het volgende:
Jep, ik heb er voor het eerst op gespeeld donderdag.
Mooi speeltje, gave graphics, ziet er gelikt uit.. Alleen die LAADTIJD!! Ongelovelijk wat slecht. Ik heb 5 minuten gewacht, 1 minuut gespeeld..
Ik moest er hard om lachen..
Nope.quote:Op zaterdag 17 september 2005 23:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar kan die AVC gebruiken? Tot nu toe is PSPV9 de enige die ik gevonden heb, die dat kan
Die heb je bij 1.5 ook.quote:Op zondag 18 september 2005 00:10 schreef __Saviour__ het volgende:
...en de browser uiteraard.
ik verkoop zequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef renz0r het volgende:
Ervaring mee L-M?
(Psp zoeken op zaventem?)
ja, via Wipeout toch.quote:
Ja, maar ook zonder Wipeout.quote:Op zondag 18 september 2005 00:47 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ja, via Wipeout toch.
Maar de echte browser is pas sinds 2.0
quote:Op zondag 18 september 2005 00:48 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe dan?
Met Web-Browser 1.5 voor de PSP kan je ook surfen met 1.5quote:Web-Browser released for the PSP v1.5
If you don't feel like upgrading to 2.0 and losing the executable functionality for home-brew games (from the memory stick), a web browser has surfaced that's fully compatible with software version 1.5. (not 1.5.1 or 1.5.2... just 1.5)
Anyway, the bad news is that it's in Chinese... so it'll take you a second to figure out. The good news is that you can still type in regular, English characters by pressing the "Select" button to change the character-set on the entry screens. Pretty damn cool, comes bundled with a simple portal.
You can move around with the arrow keys. Pressing Triangle seems to bring up the menu... which options are Back, Forward, and Home. (I think) Since it's asian form-factor (at least on my console since it's the Japanese edition), the functionality of 'O' and 'X' are swapped. Again, press 'Select' to change from Chinese character entry to the English Alphabet and Numbers, then press the left GREEN button at the top twice to continue to the URL. (it's the "OK" button, the other is cancel)
View the README.TXT file for install instructions.
http://www.smashsworld.co(...)ser-released-for.php
Denk het ook.quote:Op zondag 18 september 2005 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar ik verwacht wel dat ze 2.0 ooit zullen kraken
Vorige week zondag, bij de MediaMarkt Rotterdam centrum, stond er een of ander bordje bij de PSP games met een tekst die neerkwam op : de 3 = 2 actie geldt niet voor de actieprijzen (44 euro)quote:Op zaterdag 17 september 2005 18:28 schreef Djeez het volgende:
He, hoorde ik nu iemand in het vorige topic praten over een 3=2 actie bij Mediamarkt ? Dat zou helemaal geweldig zijn, want MM is een stuk goedkoper dan FRS! Maar is het echt waar ?
Want ik wil nog Burn Out, Wipe Out en Virtua Tennis of Everybody's Golf hebben.
Echt weer MMquote:Op zondag 18 september 2005 11:14 schreef BIGGI het volgende:
[..]
Vorige week zondag, bij de MediaMarkt Rotterdam centrum, stond er een of ander bordje bij de PSP games met een tekst die neerkwam op : de 3 = 2 actie geldt niet voor de actieprijzen (44 euro)
Oops vergeten te kijken....quote:Op zondag 18 september 2005 09:56 schreef Xrenity het volgende:
haha, gister weer bij Kassa
Ze hadden een half tamme brief gekregen van Sony, gewoon een kaal blaadje papier met tekst (geen logo's ed) en er stonden spelfouten in. Ze zeiden dat het heel normaal was op LCD schermen (vage plekken oid) en dat de gebruiker er maar mee moet leren leven.
En toen zei die dude van Kassa dat je moet oppassen als je een LCD van Sony gaat kopen
Games bij MM zijn altijd f*cking duur.quote:Op zondag 18 september 2005 11:26 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Echt weer MMWel de duurste games, maar de goedkoopste, ho maar. Daarom koop ik mijn games ook altijd bij de FRS.
kan je mij ff in het kort vertellen hoe je ridge racer online speelt en wat je ervoor nodig hebt?quote:Op zondag 18 september 2005 02:49 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Nu ik de 1GB heb gewonnen op games.fok.nl ben ik een blij persoontje! Maar hoe lang duurt het dat je het thuis hebt?
Ik heb tot nu toe 1 spel voor mijn PSP. Ridge Racer. Echt heerlijk, vooral online
quote:Defecte PlayStation Portable (PSP) systemen, en modellen waarin dode pixels in voorkomen zullen worden vervangen. Sony Computer Entertainment America (SCEA) bracht dit nieuws naar buiten. Dat kan echter alleen op vertoon van een garantiebewijs. Eerder liet Sony weten volgens een Canadese-winkelketen, geen PSP-systemen met dode pixels te vervangen.
Vlak na de Amerikaanse lancering van de PSP waren namelijk vele problemen gerapporteerd bij Sony over dode pixels. Een dode pixel is een pixel in het LCD-scherm die niet goed functioneert. Er kwamen op de website van PlayStation zoveel meldingen over dode pixels binnen, dat de website binnen enkele uren offline was.
Sony raadt de mensen die een dode pixel hebben gevonden aan om eerst een 'week of twee' te wachten en kijken of het echt stoort. Als PSP-eigenaren inderdaad last hebben van de dode pixel(s) tijdens het spelen van spellen of het kijken van films, dan zal Sony de PSP vervangen.
Heel vaag...eerst als je er echt last van hebt dan mag je ruilen. En nu zeggen ze eigen risico.quote:Deze ‘officiële reactie’ vindt u onderstaand. Sony zegt dus toe om van geval tot geval te kijken naar het probleem. Een echte oplossing voor de mensen met een PSP is er dus nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |