Nou, Sony is verplicht om garantie te leveren, dus heel gek is dat niet hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Inderdaad. Wees blij dàt 'ie gerepareerd wordt!
Je vindt het dus gewoon een slechte film?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:16 schreef Apekoek het volgende:
spider man niet aangevraagd,zie totaal het nut er niet van in (of de fun).
vind de moeite gewoon niet waard om het aan te vragen en er dan op te wachten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:23 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je vindt het dus gewoon een slechte film?
Die krijg je toch gratis als je je registreert op www.yourpsp.com?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, Spider-Man is gratis he, dan vraag ik het wel aanTis tevens een mooie manier om te kijken hoe films kijken via UMD op de PSP nou eigenlijk werkt, ben er best benieuwd naar.
same herequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:30 schreef _moder8or_ het volgende:
Die krijg je toch gratis als je je registreert op www.yourpsp.com?
Ik heb het op de 1e september al geregistreerd maar heb hem nog niet ontvangen
Vandaag binnen gekregen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:45 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Spider-Man 2 UMD is binnen!
En vreemd genoeg werkt de film (regio 2) prima op mijn PSP (regio 1)
Wat een onzin. Je koopt die PSP met de actie dat je Spiderman 2 er gratis bijkrijgt. Je betaalt er in feite voor. Ik vind het zonde dat je je niet geregistreerd hebt, zelfs al zou je er niks mee doen. Maar ja, ieder zijn meuk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
vind de moeite gewoon niet waard om het aan te vragen en er dan op te wachten.
genoeg eigen films die ik ff op mn stickje kan pleuren, en voor de rest gebruik in het ding voor homebrew en games.
mijn andere umd film ligt nu ook al weer ter verstoffen in een hoekje, dus ik laat deze umd wel over voor iemand anders die er wel tervreden mee is.
Winning eleven 9 op de psp is zeer goed te pruimenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 10:15 schreef -Dries- het volgende:
*wacht op PES*
Tegen de tijd dat PES hier uit is heb ik ook voldoende geld dus....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:15 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Winning eleven 9 op de psp is zeer goed te pruimen
same herequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat PES hier uit is heb ik ook voldoende geld dus....
Moeten ze ens flikken, knal ik een kogel door de reet van Mr Sony.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:35 schreef BIGGI het volgende:
Dalijk krijg je nog een 2.01 of 2.5 terug DuckyV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |