Tis gewoon een simpel dingetje van stof maar wel handig voor als je hem in een tas ofzo hebtquote:Op vrijdag 9 september 2005 14:51 schreef nlboy het volgende:
Is die standaard case die bij de Value pack zit handig en ook aan de broek vast te maken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beidequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:31 schreef nlboy het volgende:
[..]
Bij MM of FRS?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een simpel stoffen hoesje, het biedt vrij weinig bescherming. Voor rond de 15 tot 20 is een grote keuze aan beschermhoezen en -cases beschikbaar, het is het zeker waard om te kopenquote:Is die standaard case die bij de Value pack zit handig en ook aan de broek vast te maken?
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het verhaal word ook best goed.. ben nu zo'n 3 uur onderweg (op t gemakjeSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe heb je dat spel kunnen spelen dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:11 schreef Onsokumaru het volgende:
Net effe Burnout Legends gespeeld...
Leuk spel..behalve de muziek is zwaar bagger !!
Waarom kunnen ze geen vette metal plaatsen dan dat nu-rock of nu-punk !!
maar je had het kunnen verwachten van ea sports !!
Spel is toch nog niet uit..quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Isoloaders en ander matig gekneuzelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En die verkopen hem ook al?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef Onsokumaru het volgende:
nee.. geen isoloader..
Heb vrienden die werken in een mediawinkel ...
quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:18 schreef Onsokumaru het volgende:
Heb vrienden
Waar kun je die kopen? Ook bij MM? Is het gewoon een stukje plakplastic of echt een hard plastic glaasje?quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Koop ook meteen een screenprotector als je aan t kopen bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Omdat ze muziek gebruiken die de meeste mensen tof vinden, en geen muziek waar alleen een paar kansloze goths van houden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:11 schreef Onsokumaru het volgende:
Net effe Burnout Legends gespeeld...
Leuk spel..behalve de muziek is zwaar bagger !!
Waarom kunnen ze geen vette metal plaatsen dan dat nu-rock of nu-punk !!
maar je had het kunnen verwachten van ea sports !!
Een ongelukje is zo gebeurd. En dan heb ik liever een krasje op een screenprotector van een paar euro dan op een psp van 250. Het scherm is fokking mooi maar krasjes zie je er volgens mij ook fokking snel op.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:40 schreef Sickert het volgende:
zat bij dat spul van joytecht ook zo'n ding heb ik er maar niet opgeplakt aangezien het bij mn ds ook niks was.... waarom heb je een screen protector nodig... als je er normaal mee omgaat is er niks aan de handom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe maak jij je scherm schoon ? Met je tshirt ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:40 schreef Sickert het volgende:
zat bij dat spul van joytecht ook zo'n ding heb ik er maar niet opgeplakt aangezien het bij mn ds ook niks was.... waarom heb je een screen protector nodig... als je er normaal mee omgaat is er niks aan de handom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Redelijkquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:03 schreef Dementor het volgende:
Iemand hier al veel filmpjes op zijn memorystick gezet?
Doe ik zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:55 schreef SuperFruitig het volgende:
Koop ook meteen een screenprotector als je aan t kopen bentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop