Precies, en ik denk dat ik het gewoon een Japanse PSP over laat komen, mocht ik stiekem toch een UMD film leuk vinden ofzo.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
ik denk dat het minder moeite is dan hier in nederland. Je plempt je psp MET doos ( dat is je garantiebewijs ) in een andere doos, schrijft erop: NAAR JAPAN. Geeft 21 euro af en binnen 2 weken heb je een nieuwe.
Ik snap niet waarom mensen daar zo'n isseu van makenHet is heel simpel
Ik denk dat Sony haast geen keus heeft. Ze moeten wel nieuwe firmware uitgeven. Misschien zitten er wel weer wat leuke extra's bij.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:23 schreef SuperFruitig het volgende:
en nieuwe firmware
http://www.pspparty.nl/nieuws/item/17686/
kijk hierquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:39 schreef HomerJ het volgende:
Hoeveel goedkoper ben je uit met een Japanse PSP?
thnx, net idd die clips gezien, ik blijf het toch ongelovelijk vinden, gvd wat een kwaliteitquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Muziek moet in \PSP\MUSIC\
En de demo-UMD bevat inderdaad alleen maar filmpjes van spellen, een paar muziekclips, en een trailer van Spider-Man
En weer een Limines verslaafde erbijquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:32 schreef Notorious_Roy het volgende:Lumines is de bom
Wat een game
Ik heb anderhalf uur in de trein gespeeld, beetje jammere alleen is dat ik mn memory stick vergeten was
![]()
Ik had hem er gewoon nog niet ingedaan. Ben dat niet gewend he met een handheldquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 15:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En weer een Limines verslaafde erbij
Supergame, inderdaad. Vooral de VS-mode is gaaf, lekker de tegenstander pesten en z'n speelveld steeds kleiner maken!
en hoe kun je nou je memorystick vergeten? Die houdt je toch altijd in je PSP
Hoe download je het?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:21 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Downloaden Puma Delta Pack voor Wipe Out gaat altijd mis...ergens anders ook te downloaden?
Ik vind het echt super. Lekker megasnel racen, de tegenstander van de baan slopen met allerlei wapensquote:Ik Wipeout echt een saaie game, maar grafisch is het dik in orde.
RR ook, wordt zooooooooooooooooow eentonig nadat je de basic tour heb uitgespeeld. Maar grafisch wondermooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:27 schreef nlboy het volgende:
Ik Wipeout echt een saaie game, maar grafisch is het dik in orde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |