Ridge Racer 4 is een PSone spel.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:13 schreef renz0r het volgende:
Oke mensen welk spel moet ik kopen ALS EERSTE
Ridge racer 4?
Lumines is het spel waar ik het langste plezier van heb gehad (en nog steeds heb).quote:Op donderdag 29 september 2005 17:13 schreef renz0r het volgende:
Oke mensen welk spel moet ik kopen ALS EERSTE
Ridge racer 4?
Mooie manier van reclame maken voor je verkoopobject man!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:07 schreef err het volgende:
ridge racer is![]()
vandaar: [TK] Ridge Racers PSP
Kan je je beter even inschrijven op http://r2dgeert.freeasanerd.comquote:Op donderdag 29 september 2005 21:07 schreef err het volgende:
ridge racer is![]()
vandaar: [TK] Ridge Racers PSP
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik word wel al gek van de vingerafdrukken
En dan nu de hamvraag... wat vìnd je van je PSP en van Lumines?quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
ff gespeeld, 1 kapotte pixel rechtsbovenin. Deze zie ik alleen tijdens het zwarte laadscherm van Lumines. Ik word wel al gek van de vingerafdrukken
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:02 schreef Xenwolfie het volgende:
Zijn witte pixels nou vaste pixels of dode pixels?
Witte pixels... zijn witte pixels! Ik geloof dat iedereen ze een eigen definitie geeft, "dood", "lui", "vast", wat jij wilt! Eén ding is zeker... ze werken niet naar behoren!quote:
Wel als je de Japanse versie importeert. Japanse UMD Movies zijn namelijk ook REGIO 2quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:39 schreef H.Flick het volgende:
Je kunt denk ik nog wel een non-value pack importeren... maar dan kan je geen UMD films hier Europa kopen.
De PSP vond ik al een tof ding. Er zijn wat dingetjes die niet super zijn: de analoge vlek, 'vierkantje', vingerafdrukgevoeligheid, maar over het algemeen ben ik er erg blij mee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:58 schreef P-Style het volgende:
[..]
En dan nu de hamvraag... wat vìnd je van je PSP en van Lumines?
En zijn we misschien genaaid door Sony?quote:Championship Manager naar de PSP
Championship Manager wordt voor de PSP ontwikkeld door Gusto Games. Het spel wordt een volledige portable versie van het bekende voetbal management- en simulatiespel en zal bovendien een reeks nieuwe features bevatten.
Het spel zal draaien op een realistische 2D wedstrijd engine en bevat 55 speelbare leagues verspreid over onder andere Europa, Azië and Zuid Amerika. Verder zal het spel ruim 25,000 verschillende spelers uit 100 verschillende landen bevatten. Het spel zal op de PSP bovendien enkele extra modi bevatten, waaronder: de Challenge modus, de Quick-play 3 season modus en een nieuwe skin. De leagues zullen worden vooraf gegaan door Live Cup Draws (wedstrijdloting welk team tegen wie zal moeten spelen). Natuurlijk zal je als voetbalmanager weer veel opties krijgen om je teamstrategieën en wedstrijden te beïnvloeden en zit er een interactief transfer systeem in het spel om de onderhandelingen over de aankoop en verkoop van spelers te simuleren. Om het realisme te vergroten zal het verder mogelijk zijn om al je statistieken up to date te houden, door nieuwe seizoen data vanaf de website van Championship Manager naar je psp te downloaden. Met Championship Manager op de PSP heb je de organisatorische wereld van voetbal in de palm van je hand.
Bron: PSPworld.nlquote:Komt de opvolger van de PSP al in 2006?
De PSP is nog maar net uit in Europa en er wordt alweer gespeculeerd over een eventuele opvolger van de PSP. Een tijdje terug sprak een analist ook al over een “Ipod-achtige” PSP met hardeschijf, dit verhaal wordt nu weer nieuw leven in geblazen.
Sony zou volgens Anthony Gikas, analist op het gebied van onder andere videogames, de opvolger van de PSP in 2006 willen introduceren. Dit om de concurrentie aan te gaan met een eventuele nieuwe Gameboy van Nintendo.
De opvolger van de PSP zou een harde schijf bevatten om de multimediamogelijkheden nog meer uit te breiden om de concurrentie met ondermeer de Ipod van Apple aan te gaan.
Gelukkig is dit de voorspelling van een analist en deze mensen kunnen het zowel goed als fout hebben. Sony kennende wordt gamehardware minstens 5 jaar gesteund voor er een opvolger uit komt. Sony zelf heeft nog niks bekend gemaakt.
Lijkt me allemaal een beetje onwaarschijnlijk, zo snel zal dat ook weer niet gaan denk ik. Bovendien denk ik ook dat Nintendo ook de nieuwe Gameboy nog niet zo snel op de markt zal gaan brengen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 09:59 schreef nlboy het volgende:
En zijn we misschien genaaid door Sony?
[..]
Bron: PSPworld.nl
Dus je kunt met de JAP PSP ook EU UMD's kijken wat een afkortingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:15 schreef echt het volgende:
[..]
Wel als je de Japanse versie importeert. Japanse UMD Movies zijn namelijk ook REGIO 2![]()
http://www.lik-sang.com/info.php?category=303&products_id=6225&
Hoe geimporteerd?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:05 schreef nlboy het volgende:
Heb een PSP uit Hongkong en deze is ook Regio 2.
Nope. Je kunt het bedrag naar ze overmaken. Alleen ze naaien je wel kwa. kosten, zie [Centraal] Paypalquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:42 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Daar heb je ook een credit card voor nodig toch?
He dat is handigquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:43 schreef nlboy het volgende:
[..]
Nope. Je kunt het bedrag naar ze overmaken. Alleen ze naaien je wel kwa. kosten.
Nee, van de amerikaanse eBay. Ik zoek daar of gewoon een Japanse PSP zodat ik alle UMD's kan spelen of ik koop een amerikaanse en kan geen film umdtjes afspelen (die ik overigens niet van plan ben te kopen)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:52 schreef mordradead het volgende:
van japanse of wat voor ebay dan?
Jawel hoor, volgens mij staat alleen op de film UMD's een regio.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:57 schreef mordradead het volgende:
dan kun je toch ook geen games spelen omdat die ook op umd staan of bekijk ik het nou verkeerd
Ja dat zei ik ook al.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 11:59 schreef SuperFruitig het volgende:
games zijn niet regio gebonden, films wel
ik denk dat het minder moeite is dan hier in nederland. Je plempt je psp MET doos ( dat is je garantiebewijs ) in een andere doos, schrijft erop: NAAR JAPAN. Geeft 21 euro af en binnen 2 weken heb je een nieuwe.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:04 schreef mordradead het volgende:
ach, dat is teveel moeite als je dode pixels hebt enzoik wacht wel weer ik heb toch geen geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |