De laatste?? Komop een beetje zelfinitiatief kan geen kwaad!!!quote:
Hoe durf je dat te zeggenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:17 schreef Thetallguy het volgende:
heb ik ook, hoop dat het hoort
maar die carreer vind ik toch kut, duurt veel te lang en veel teveel prutspelletjes
bommen ontwijken enzo mn reet, ik wil gelijk toernooien spelenquote:
Moet ook wel laag blijven, want de PSP heeft immers geen fan ingebouwd.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:19 schreef Thetallguy het volgende:
wel grappig dat de psp ook een processortemperatuur lijkt bij te houden. Vrij laag ook maarja(29-33 graden)
Ja dat is waar, vraag me nu alleen af wat de maximale temp is die hij aankan tot ie gaat flippenquote:Op donderdag 29 september 2005 00:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Moet ook wel laag blijven, want de PSP heeft immers geen fan ingebouwd.
Je hebt gewoon de 3 beste PSP games in 1 keer gekochtquote:Op donderdag 29 september 2005 00:24 schreef User_Name het volgende:
Ok dan ga ik nog even verder spelen
toch nog maar even gebruik gemaakt van de 3 halen 2 betalen actie
Lumines
Virtua Tennis
Everybody's Golf
Ik denk dat 'ie een temperatuurtje tot zo'n 40°C wel aankan.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:31 schreef Thetallguy het volgende:
Ja dat is waar, vraag me nu alleen af wat de maximale temp is die hij aankan tot ie gaat flippen
Waarschijnlijk omdat dat een compleet nutteloze optie zou zijn voor in het PSP-menu.quote:en jammer dat er in het echte psp menu niks zit om de temp te zien, vind dat soort dingen altijd wel geinig
Fixedquote:Op donderdag 29 september 2005 00:34 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Je hebt gewoon mijn favoriete 3 PSP games in 1 keer gekocht
Mario stinkt!quote:Op donderdag 29 september 2005 00:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel alleen sportspellen met Mario in de hoofdrol
Nee de IR uitgang is tofquote:Op donderdag 29 september 2005 00:36 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie een temperatuurtje tot zo'n 40°C wel aankan.
[..]
Waarschijnlijk omdat dat een compleet nutteloze optie zou zijn voor in het PSP-menu.
Nòg niet!quote:
1) Media Markt, maar dat scheelt niet zo heel veelquote:Op donderdag 29 september 2005 09:31 schreef HomerJ het volgende:
Hallo, ik heb ook besloten om een PSP te halen. Even wat vraagjes:
1) Waar is hij het goedkoopste te krijgen?
2) Wat zit er allemaal in het value pack?
3) Wat zijn de leukste games?
4) Welke memory stick kan ik het beste erbij halen?
5) Kan ik gewoon video's op de memory stick zetten en afkijken?
PSP Value Pack, dat bestaat uit een PlayStation Portable met beschermhoes, een Memory Stick Duo van 32MB, een accu, een hoofdtelefoon met ingebouwde afstandbediening, een stroomadapter, een draagriem en een video-/muziek-/gamedemo.quote:Op donderdag 29 september 2005 09:31 schreef HomerJ het volgende:
2) Wat zit er allemaal in het value pack?
Sorryquote:Op donderdag 29 september 2005 09:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Stiekem een vraag toevoegen he
quote:Goedendag,
Uw aanvraag kan per vandaag verlengd worden, echter is de aanbieding van augustus tov nu gewijzigd.
De set met de Nokia 6610i en de PSP kost momenteel 51 euro.
Gelieve uw keuze door te geven.
Met vriendelijke groeten,
Dus je moet 51 euro betalen voor een lelijke telefoon en een PSP...quote:
De 6610i is een prima telefoon voor mijquote:Op donderdag 29 september 2005 10:09 schreef Tain het volgende:
[..]
Dus je moet 51 euro betalen voor een lelijke telefoon en een PSP...
Bend over and take it like a man.quote:
? Jij had de bestelling toch allang gedaan? En nu wijzigen ze opeens de prijs?quote:
het kan heel goed in de toekomkst gebruikt worden voor zoietsquote:Op donderdag 29 september 2005 00:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nòg niet!Ik denk haast dat Sony de IR-poort zal verwijderen bij toekomstige versies van de PSP (net zoals ze de iLink hebben verwijderd bij de introductie van nieuwere PS2's). Dat ding wordt nèrgens voor gebruikt!
Lijkt me erg onhandig als je het toetsenbord achter je psp moet leggen, daarnaast is er ook een usb poortquote:Op donderdag 29 september 2005 10:30 schreef err het volgende:
[..]
het kan heel goed in de toekomkst gebruikt worden voor zoiets
Ja! Echt geweldig is dat!quote:Op donderdag 29 september 2005 12:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar er zijn genoeg onbeveiligde verbindingen. Loop een rondje door de wijk en laat de PSP scannen naar verbindingen, je hebt er zo eentje te pakken.
Dat wachtenquote:We zullen de order zsm afhandelen en verzenden. U ontvangt hiervan dan nog een mail.
Nou maar hopen dat het morgen tussen 10 en 12 is, de rest van de dag ben ik er nietquote:Wij hebben uw aanvraag met ordernummer *** ontvangen en verwerkt.
Uw order is verzonden met TPG Post en zal binnen 2 werkdagen onder rembours bij u afgeleverd worden. Rembourszendingen worden niet in het weekend afgeleverd door TPG Post.
Mijn 1 gig kaart 950 ofzoquote:Op donderdag 29 september 2005 11:12 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe gay, mijn 512 mb memory sticky is maar 467 mb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |