Ja, Ruzbeh... Zoals Chocobo al zei, de PSOne wordt nog steeds verkocht. Kost nog maar iets van ¤30,- De games worden ook nog steeds verkocht. Maareh... waarom vraag je dat eigenlijk?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Tot wanneer werd de PSOne doorverkocht toen de PS2 uitkwam?
...en nog steeds geen PAL-release.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shadow of the Colossus
Nog steeds niet verzonden
Dan weet ik tot hoe lang de PS2 wordt doorverkocht.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:43 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ja, Ruzbeh... Zoals Chocobo al zei, de PSOne wordt nog steeds verkocht. Kost nog maar iets van ¤30,- De games worden ook nog steeds verkocht. Maareh... waarom vraag je dat eigenlijk?
Grapjas.quote:
Tot 2010?quote:Op donderdag 10 november 2005 17:51 schreef Ruzbeh het volgende:
Dan weet ik tot hoe lang de PS2 wordt doorverkocht.
Ik denk het wel. Een kinder en familie console... maar dat zie je nu eigenlijk al gebeuren met de PS2, met de eyetoy reeks, singstar, buzz, enz.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:31 schreef H.Flick het volgende:
De PSone is na de komst van de PS2 een soort kiddy-console geworden, toch? Misschien gebeurt hetzelfde met de PS2.
Nee?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:31 schreef H.Flick het volgende:
De PSone is na de komst van de PS2 een soort kiddy-console geworden, toch? Misschien gebeurt hetzelfde met de PS2.
Op de PSOne zijn alleen nog maar disney games en zo uitgekomen toen de PS2 er was.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee?De eerste Playstation was een hardstikke boutconsole en de PSOne was echt superlelijk en had een kiddy uiterlijk, maar de games die je had voor de Playstation waren niet echt bepaald kiddy ofzo (als ik dan naar het hele beeld kijk van beschikbare games). Dat zal ik waarschijnlijk niet zien gebeuren met de PSTwo.
Ik had het over de games die verschenen nadat de PS2 al uit was. Dat waren hoofdzakelijk games gericht op kinderen.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee?De eerste Playstation was een hardstikke boutconsole en de PSOne was echt superlelijk en had een kiddy uiterlijk, maar de games die je had voor de Playstation waren niet echt bepaald kiddy ofzo (als ik dan naar het hele beeld kijk van beschikbare games). Dat zal ik waarschijnlijk niet zien gebeuren met de PSTwo.
Èn Fifa's!quote:Op donderdag 10 november 2005 19:00 schreef H.Flick het volgende:
Ik had het over de games die verschenen nadat de PS2 al uit was. Dat waren hoofdzakelijk games gericht op kinderen.
en tony hawks!quote:
Èn Final Fantasy remakes! (I, II, IV, V & VI)... en Final Fantasy IX ook nog.quote:
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:29 schreef Chocobo het volgende:
...2006 !
Het boeit me niet zo wanneer die komtquote:
Zelda ook?quote:Op donderdag 10 november 2005 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het boeit me niet zo wanneer die komtIk speel hem toch wel en alles wijkt ervoor.
Als ik moet kiezen? Ja.quote:
En dat is het enige juiste antwoord!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik moet kiezen? Ja.
Volgens mij waren de remakes van IV, V en VI (en Chrono Trigger natuurlijk) er al voordat de PS2 er was.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:03 schreef P-Style het volgende:
Èn Final Fantasy remakes! (I, II, IV, V & VI)...
alleen het cijfer is te laagquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef chibibo het volgende:
Oh ja, vandaag Shadow of the Colossus besteld. 37 euro incl. verzenden.
Superreview trouwens, Strol.
Maar de PAL releases waren veel later. Eerst VI in 2001 en later IV en V nog eens een jaar later.quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:25 schreef chibibo het volgende:
Volgens mij waren de remakes van IV, V en VI (en Chrono Trigger natuurlijk) er al voordat de PS2 er was.
Tja, PAL he?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:27 schreef P-Style het volgende:
Maar de PAL releases waren veel later. Eerst VI in 2001 en later IV en V nog eens een jaar later.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef chibibo het volgende:
Is Chrono Trigger eigenlijk wel gereleased in Europa?
Is ook een van de grootste oorzaken hier dat véél mensen deel 7 als beste uit de serie beschouwen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef chibibo het volgende:
Waarvoor deel 7 de allereerste Final Fantasy was.
Thanksquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef chibibo het volgende:
Oh ja, vandaag Shadow of the Colossus besteld. 37 euro incl. verzenden.
Superreview trouwens, Strol.
Het is een gemiddelde. En als je kijkt naar de invdividuele waardes zijn je dat alleen de levensduur de score iets naar beneden haalt.quote:
Kan,.... maar in mijn mening IS het gewoon de beste. Beste verhaal, beste (sfeer) graphics, beste muziek en ga zo maar door. Kan FFVII elk jaar wel spelen !quote:Op vrijdag 11 november 2005 01:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Is ook een van de grootste oorzaken hier dat véél mensen deel 7 als beste uit de serie beschouwen!
FFVII is inderdaad geweldig. Alleen erover praten zorgt er eigenlijk voor dat ik weer zin heb om deze game te spelen!quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:58 schreef Chocobo het volgende:
Kan,.... maar in mijn mening IS het gewoon de beste. Beste verhaal, beste (sfeer) graphics, beste muziek en ga zo maar door. Kan FFVII elk jaar wel spelen !
Niet om er nu een FF topic van te maken maar ik weet nog goed toen ik voor het eerst in de basis kwam van de rebellen... met die pinbal machine naar beneden. Daarna (veel later) voor het eerst de worldmap zien.... geconfronteerd worden met het verhaal van Cloud wat in Kalm Town gebeurde.... De Golden Saucer,.... City of the Ancients,... Rockettown, de flashbacks,...... Sephiroth,.... ooooh dit spel is zooo goedquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
FFVII is inderdaad geweldig. Alleen erover praten zorgt er eigenlijk voor dat ik weer zin heb om deze game te spelen!FFX was ook erg goed maar mistte de leuke side-quests en worldmap van FFVII. Ik ben heel benieuwd naar FFXII op de PS2, FFXI op de 360, FFVI op de GBA en FFIII op de DS.
![]()
Is Final Fantasy VI echt zo goed Chibibo? Nog nooit gespeeld maar er is wel een port voor de GBA aangekondigd.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:19 schreef chibibo het volgende:
Maar goed, zo'n lijst van momenten kan ik opnoemen voor Final Fantasy VI en Secret of Mana.
Voor mij is het de beste uit de serie.quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
Is Final Fantasy VI echt zo goed Chibibo? Nog nooit gespeeld maar er is wel een port voor de GBA aangekondigd.
quote:Op vrijdag 11 november 2005 09:10 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet om er nu een FF topic van te maken....
Must-have dusquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:33 schreef chibibo het volgende:
Voor mij is het de beste uit de serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |