quote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef MMaRsu het volgende:
Pff die hadden ze gelijk uit moeten brengen, dan maar voor 300 euro.
Hij wordt dus ¤299,-quote:Op woensdag 2 november 2005 20:16 schreef Opa_vertelt het volgende:
Wat gaat dat gigapack kosten eigenlijk?
Kabeltje en 1GB heb je voor nog geen ¤80..
Ben ik toch blij dat ik nog even heb gewacht met kopenquote:
Bij nader inzien had ik ook nog effetjes mogen wachten...quote:Op woensdag 2 november 2005 20:43 schreef Ro_bin het volgende:
Ben ik toch blij dat ik nog even heb gewacht met kopen![]()
Tja. Wel handig. Maar gewoon naar mappen slepen werkt ook prima!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef BaggerUser het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/39658
[afbeelding]
jammer dat ze er geld voor vragen
Ach... ik wacht wel gewoon tot die 2GB stickies onder de ¤100,- zijn en dan koop ik er zo eentje. Kan al best binnen een half jaar gebeuren!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:51 schreef __Saviour__ het volgende:
Wachten had best wel wat geld bespaard, maar ja..
Voor dat programma zou ik ook geen geld over hebben. Met Explorer alles kopieeren gaat net zo snel.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:49 schreef BaggerUser het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/39658
[afbeelding]
jammer dat ze er geld voor vragen
iemand had hem laatst in combinatie met een psp aangeboden bij vraag & aanbodquote:Op woensdag 2 november 2005 21:00 schreef __Saviour__ het volgende:
In het nieuwsbericht op tweakers over dat programma heeft iemand het in de reacties over een Digital R cradle voor de PSP, voor 6 euro. Is dat wat, heeft iemand die al?
die 26 dagen kan ik nu nog wel wachtenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:05 schreef SureZal het volgende:
ik snap niet dat mensen wachten met kopen, zelfs al zou de PSP 350¤ bij de release zijn had ik em nóg gekocht. ik heb er nu al zoooooooveel op gespeeld. Tsjah, dat moet je dan missen hè, als je wacht met kopen dan...
'k kan het ook niet vinden. ik kijk morgen wel even in de winkel.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:04 schreef BaggerUser het volgende:
iemand had hem laatst in combinatie met een psp aangeboden bij vraag & aanbod
quote:Rockstar maakt alweer nieuwe GTA
Net voordat Liberty City Stories hier in de winkels ligt, maakt Take Two bekent dat er alweer wordt gewerkt aan een opvolger!
Na enkele matige GBA-titels lijkt Grand Theft Auto helemaal zijn draai te hebben gevonden op de PSP. De cijfers liegen er ook niet om en alles duid erop dat we hier te maken hebben met een regelrechte topper. Take Two ziet er na deze goede resultaten dan ook zeker brood in om nog een GTA voor de PSP uit te poepen. Meer is er voor nu nog niet bekend over deze game, maar verwacht binnen niet al te lange tijd zeker meer info over de tweede GTA voor de PSP!
IGN:quote:Op woensdag 2 november 2005 21:33 schreef BaggerUser het volgende:
hoe moet je hem dan vast houden bij star soldier ?..
Je kan hem natuurlijk ook gewoon houden en er een horizontale shooter van makenquote:Hudson brought back its shooting classic Star Soldier back to life on the PSP. Similar to the recent PS2 and GameCube remakes, the PSP title features fully polygonal graphics. A few new features are being prepared for the PSP. Your main means of fire has been set to auto on the PSP, meaning you won't have to keep on pressing the fire button in order to strike your opponents. The system's 16x9 display will be used to display the action like a vertical arcade shooter, as along as you're willing to rotate your PSP 90 degrees in order to play, of course. The PSP version includes a national ranking mode. Clear the game, and you'll get a password which can be input at the official Star Soldier site (via your computer, not your PSP) in order to get yourself placed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |