tot nu toe vermaak ik me er prima mee. Zoals in het spel staat, is het ook een puzzel, platform, race, actie spel.quote:Op maandag 21 november 2005 17:00 schreef SureZal het volgende:
is GripShift een leuk spel?
(tevens tvp)
Winning Eleven is net zo mooi als PES voor de consoles. Graphics misschien iets minder, maar een PSP is geen PS2. Het haalt iig wel het maximum uit de PSP.quote:Op maandag 21 november 2005 21:21 schreef devv05 het volgende:
Ik vind Fifa voor de PSP er erg goed uitzien. Is Winning Eleven 9/Pro Evo net zo mooi? Heb Fifa zelf niet gekocht, ik ga sowieso voor PES
Die is inderdaad best tofquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef __Saviour__ het volgende:
TVP..
en om er geen nutteloze post van te maken post ik hierbij mijn achtergrond die ik op mijn PSP heb gezet:
[afbeelding]
tof he
ja: www.google.comquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:05 schreef linebear het volgende:
iemand nog tips en trucks voor SSX !??
Ik heb evt wel Lumines en Burnout te koopquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:58 schreef Chevalric het volgende:
Als volgende week het Gigapack er is, heb ik ook een PSP. Ik ga in ieder geval de spellen Lumines, Burnout Legends en Virtua Tennis: World Tour er bij kopen. Verder wil ik er eigenlijk ook wat tv series die ik nu als divx heb, op de PSP gaan kijken. Is er toevallig een goed programmaatje om de files te converteren of om divx mee af te spelen op de PSP?
Video's omzetten kan met PSPVideo9: http://www.pspvideo9.com/quote:Als volgende week het Gigapack er is, heb ik ook een PSP. Ik ga in ieder geval de spellen Lumines, Burnout Legends en Virtua Tennis: World Tour er bij kopen. Verder wil ik er eigenlijk ook wat tv series die ik nu als divx heb, op de PSP gaan kijken. Is er toevallig een goed programmaatje om de files te converteren of om divx mee af te spelen op de PSP?
Oeh, goeie deal, ik mail je wel ff.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb evt wel Lumines en Burnout te koopVoor 60 mag je ze allebei hebben. Je moet me dan even mailen ([nickname]@fok.nl). Na vrijdag heb ik de twee games ingeruild tegen andere games waarschijnlijk, dus wees er snel bij
Ik weet trouwens niet of je die Giga Pack al besteld/betaald hebt overigens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |