tot nu toe vermaak ik me er prima mee. Zoals in het spel staat, is het ook een puzzel, platform, race, actie spel.quote:Op maandag 21 november 2005 17:00 schreef SureZal het volgende:
is GripShift een leuk spel?
(tevens tvp)
Winning Eleven is net zo mooi als PES voor de consoles. Graphics misschien iets minder, maar een PSP is geen PS2. Het haalt iig wel het maximum uit de PSP.quote:Op maandag 21 november 2005 21:21 schreef devv05 het volgende:
Ik vind Fifa voor de PSP er erg goed uitzien. Is Winning Eleven 9/Pro Evo net zo mooi? Heb Fifa zelf niet gekocht, ik ga sowieso voor PES
Die is inderdaad best tofquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:37 schreef __Saviour__ het volgende:
TVP..
en om er geen nutteloze post van te maken post ik hierbij mijn achtergrond die ik op mijn PSP heb gezet:
[afbeelding]
tof he
ja: www.google.comquote:Op dinsdag 22 november 2005 07:05 schreef linebear het volgende:
iemand nog tips en trucks voor SSX !??
Ik heb evt wel Lumines en Burnout te koopquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:58 schreef Chevalric het volgende:
Als volgende week het Gigapack er is, heb ik ook een PSP. Ik ga in ieder geval de spellen Lumines, Burnout Legends en Virtua Tennis: World Tour er bij kopen. Verder wil ik er eigenlijk ook wat tv series die ik nu als divx heb, op de PSP gaan kijken. Is er toevallig een goed programmaatje om de files te converteren of om divx mee af te spelen op de PSP?
Video's omzetten kan met PSPVideo9: http://www.pspvideo9.com/quote:Als volgende week het Gigapack er is, heb ik ook een PSP. Ik ga in ieder geval de spellen Lumines, Burnout Legends en Virtua Tennis: World Tour er bij kopen. Verder wil ik er eigenlijk ook wat tv series die ik nu als divx heb, op de PSP gaan kijken. Is er toevallig een goed programmaatje om de files te converteren of om divx mee af te spelen op de PSP?
Oeh, goeie deal, ik mail je wel ff.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb evt wel Lumines en Burnout te koopVoor 60 mag je ze allebei hebben. Je moet me dan even mailen ([nickname]@fok.nl). Na vrijdag heb ik de twee games ingeruild tegen andere games waarschijnlijk, dus wees er snel bij
Ik weet trouwens niet of je die Giga Pack al besteld/betaald hebt overigens?
Haal een DS, kunnen we tegen elkaar mariokartenquote:Op dinsdag 22 november 2005 15:14 schreef SterkStaaltje het volgende:
Ik vind zelf de spellen nog al tegenvallen die ik gespeeld heb op de PSP, welke vinden julle nou echt de moeite waard?
Zelf zit ik wel te wachten op PES en GTA.
Vrijdag gaat mijn psp ook weg, komen niet echte toppers uit binnen afzienbare tijd.quote:Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Haal een DS, kunnen we tegen elkaar mariokarten
DS als extraatjequote:Op dinsdag 22 november 2005 16:00 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Haal een DS, kunnen we tegen elkaar mariokarten
quote:DS: 44,000 (stock very low in retail now)
SP/Micro: 34,000
PSP: 62,000 (Giga pack out - back in stock)
Verkoop je lumines ook los !?? Zo ja, dan heb ik wel interessequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb evt wel Lumines en Burnout te koopVoor 60 mag je ze allebei hebben. Je moet me dan even mailen ([nickname]@fok.nl). Na vrijdag heb ik de twee games ingeruild tegen andere games waarschijnlijk, dus wees er snel bij
Ik weet trouwens niet of je die Giga Pack al besteld/betaald hebt overigens?
Lumines en Burnout zijn wegquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef linebear het volgende:
[..]
Verkoop je lumines ook los !?? Zo ja, dan heb ik wel interesse
puzzle mode is simpel qua opzet. maak de voorbeeldfiguur na. het maakt niet uit of dat met de ene of de andere kleur is. echter, aangrenzende blokjes moeten een andere kleur hebben.quote:Sinds een paar uurtjes Lumines binnen. Leuk spel, maar ligt het nou aan mij of snap ik de puzzle mode niet De eerste puzzel heb ik gehaald maar weet niet wat ik daar gedaan heb
balen:(quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lumines en Burnout zijn weg
Ik had al een DS en haalde er een PSP bij. De laatste stelt me teleur, ik heb de mijne al twee weken niet aangeraakt denk ik. Zelfs Lumines speel ik niet meerquote:Op woensdag 23 november 2005 13:40 schreef devv05 het volgende:
Mensen die hun PSP inruilen voor een DS zijn zwakbegaafd
en of een XBOX360 ben ik nog niet uit, maar sowieso zonde om zo'n geweldig apparaatje als de PSP weg te doen
<v&a>quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:03 schreef linebear het volgende:
[..]
Verkoop je lumines ook los !?? Zo ja, dan heb ik wel interesse
ik ken het helemaal, ik heb het werkend gekregen inclusief diverse programma's.quote:Ik heb de ebootloader 2.0 gedownload.
Nu snap ik nog steeds niet wat ik moet doen. De FAQ is voor mij onduidelijk en de faqsite die __saviour__ gaf werkte bij mij niet.
Kan iemand hier in stappen en NLs uitleggen hoe het moet? Misschien door persoonlijke ervaring?
wat vraag je er voor !?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:17 schreef knater het volgende:
[..]
<v&a>
Ik heb nog wel een Lumines hier liggen voor je (en Colin McRae), kijk in m'n profiel voor m'n email
</v&a>
![]()
je had hem toch al gedownload?quote:Op woensdag 23 november 2005 22:39 schreef renz0r het volgende:
Google levert bij mij niks bijzonders op, kun je een site doorlinken waar die opstaat?
* renz0r zich op zn achter hoofd krabt van verbazing, site deed het de hele avond en nu wel...quote:Op woensdag 23 november 2005 22:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
je had hem toch al gedownload?
de nieuwste versie is hier altijd te vinden: http://fanjita.org/psp.html
Alleen in Japan.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:47 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Die gig pack komt die niet in het wit?
ERG netjes!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef SuperFruitig het volgende:
999999 en 6781 erased
* shall rest now
En wat tips voor het uberspel lumines:
-werk snel ( voor het omlaag duwen van blokjes krijg je ook punten ! )
-denk vooruit ( dus maak blokjes als de schuif al half voorbij is gegaan, hierdoor kun je meer en hogere combo's maken )
-gebruik de langzame levels om je level te clearen en niet om veel combo's te maken ( in de newbie fase, later kun je in de langzame levels echt huge combo's maken)
-gebruik in de snelle levels het speciale blokje en speel hier op in ( ga dus geen vierkantjes maken maar leg kettingen van dezelfde kleur die je vervolgens allemaal wegvaagt dmv het speciale blokje )
-speel aan 1 stuk door, neem geen pauze ( door de pauze verzwak je en ben je niet meer scherp )
-denk niet TE veel na, speel op gevoel en niet met nadenken
Btw je krijg de allerlaatste skin dus bij 999999
ik zal die tips een proberen toe te passen.quote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef SuperFruitig het volgende:
999999 en 6781 erased
* shall rest now
En wat tips voor het uberspel lumines:
-werk snel ( voor het omlaag duwen van blokjes krijg je ook punten ! )
-denk vooruit ( dus maak blokjes als de schuif al half voorbij is gegaan, hierdoor kun je meer en hogere combo's maken )
-gebruik de langzame levels om je level te clearen en niet om veel combo's te maken ( in de newbie fase, later kun je in de langzame levels echt huge combo's maken)
-gebruik in de snelle levels het speciale blokje en speel hier op in ( ga dus geen vierkantjes maken maar leg kettingen van dezelfde kleur die je vervolgens allemaal wegvaagt dmv het speciale blokje )
-speel aan 1 stuk door, neem geen pauze ( door de pauze verzwak je en ben je niet meer scherp )
-denk niet TE veel na, speel op gevoel en niet met nadenken
Btw je krijg de allerlaatste skin dus bij 999999
brand in hell cultuur barbaarquote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen wordt mn PSP opgehaaldIk neem hierbij alvast afscheid van deze topics
Die van mij is ook al wegquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
brand in hell cultuur barbaar![]()
Ik zocht iets soortgelijks om te zeggen, maar dit dekt gewoon alles. Wat een uitspraak.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Wat kan ik hier nog aan toevoegen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:28 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
En blijf weg!quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:03 schreef HomerJ het volgende:
Mijn PSP gaat deze week ook eruit, hij kon me niet overtuigen ondanks hij er gewoon geil uitziet gebruik ik hem te weining.
Ik volg Roy en Mmarsu
Welke winkel? Overal zie ik maandag en 1-12 staan.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:49 schreef OG-Loco het volgende:
IK HEB EEN GIGA PACK!!!! W00TZOR!!!!
Zo. Dank voor uwen aandacht.
dan ban ik je uit mijn msnquote:
Gisteren hadden ze hem nog niet bij Dynabyte Venlo maar ze waren inmiddels wel aangekomen bij het centrale magazijn in Zwolle. Gisteren zouden ze van daaruit worden verstuurd naar de filialen en voor mij zouden ze er in Venlo eentje klaar leggen. Maar ik hoop niet dat het weer het transport van de game heeft verstoord.quote:Ontopic: iemand PES al in huis gehaald?
Grote kans dat 'ie met 2.50 geleverd wordt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:23 schreef rew- het volgende:
Even over dat giga pack he... met welke firmware komt deze?
Ik heb hem met 2.00quote:Op zaterdag 26 november 2005 09:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Grote kans dat 'ie met 2.50 geleverd wordt.
Nee, niets extra bij te kopen. Je moet gewoon op je PSP wat dingen instellen (kan hij ook automatisch zelf) en je kunt zo het net op.quote:Op zaterdag 26 november 2005 16:27 schreef Goodfellas het volgende:
Ff een vraag. hoe werkt internet op de psp? kan je gewoon met de psp op internet als je thuis Wireless internet heb?
of moet je daarvoor wat extra erbij kopen?
Die gast heeft hem vandaag weer terug gekregen. Althans... terug gekregen... Hij heeft gewoon een nieuwe gekregen. Met firmware versie (jawel!) 1.52!quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:43 schreef Masegate het volgende:
Damn zeg, een maat van me wilde upgraden van 1.5 naar 2.0... houdt ie er halverwege mee op met de mededeling, dat de PSP het na uitzetten niet meer zal doen. En inderdaad, hij doet nu nix meer. Ben benieuwd wat Sony hiermee doet.
Daar mag je blij mee zijn, mijn Sony PSP oordopjes deden er 2 maanden overquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:59 schreef Masegate het volgende:
In navolging op dit berecht:
[..]
Die gast heeft hem vandaag weer terug gekregen. Althans... terug gekregen... Hij heeft gewoon een nieuwe gekregen. Met firmware versie (jawel!) 1.52!
Dat is dus echtwel relax van Sony, gewoon een hele nieuwe sturen en nog vrij snel ook. Want ze hadden voorspeld dat het ergens in december zou worden.
nog niet mogelijk van 2.5 downgraden.quote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb m'n PSP van 2.00 naar 2.50 geupgrade, niet wetende dat je voor homebrew dingen niet hoger dan 2.00 mocht gaan. Is een downgrade nog mogelijk en hoe gevaarlijk is dat?
Helaas, homebrew draait daar inderdaad niet op en een downgrade is voorlopig onmogelijk.quote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef Chevalric het volgende:
Ik heb m'n PSP van 2.00 naar 2.50 geupgrade, niet wetende dat je voor homebrew dingen niet hoger dan 2.00 mocht gaan. Is een downgrade nog mogelijk en hoe gevaarlijk is dat?
de komende tijd ben je nog wel ff de sjaak.quote:Op zondag 27 november 2005 01:25 schreef Chevalric het volgende:
Omg, jij, op zondag, om 13:13 al wakker?quote:Op zondag 27 november 2005 13:13 schreef SureZal het volgende:
[..]
de komende tijd ben je nog wel ff de sjaak.
zie http://www.fanjita.org/psp.html voor info en alle benodigdhedenquote:Op maandag 28 november 2005 07:26 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Hoe komt het dat je op 2.0 ook ineens homebrew kunt draaien? Moet je dan eerst wat doen ofzo?
hoe heb je die 10% voor me elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:31 schreef BaggerUser het volgende:
* BaggerUser heeft ook een giga pack pspmet nog eens 10% korting ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |