PRODUCT 1:Acer AL1916W SOLD
Nieuw product:
Creative Zen Touch 20GB
MP3-speler, redelijk oldskool, met wat kleine gebruikersplekjes. Ook vindt het forward-knopje af en toe dat hij als pauzeknop moet fungeren. Dus je kunt af en toe merken dat hij wat ouder is.
¤ 50,- vaste prijs, verzenden komt er nog bij.
Bieden vanaf 60¤ excl. verzenden. Ophalen in regio Amersfoort, als je niet ernstig ver weg woont kan ik hem zelfs wel even brengen!
Ik heb net het scherm volledig wit gemaakt en daarna zwart, en ik zie geen dode / luie pixels, al meende ik me een lam pixeltje te herinneren. Hou er rekening mee dat hij er toch in kan zitten.
PRODUCT 2:Archos 605 WiFi
Portable Media Player met 30GB opslagcapaciteit.
Verder uitgevoerd met Mini Dock ( ¤ 30,- ), Web Browser ( ¤ 30,- ) en screen protector ( ¤ 20,- ). Ding is als nieuw! Dit spulletje kost nu nieuw ¤ 300,-.
Mijn richtprijs: ¤ 220,-PRODUCT 3:XBOX 360 Quick Charge Kit + extra batterij
Concreet een klein dock met 2 accu's erin, die je XBOX controllers van voeding voorzien. Schijnt redelijk snel op te laden. Reden dat ik ze wegdoe: ik doe sinds augustus 08 nog met de originele batterijen, dus ik denk dat deze beter thuis zijn bij de meer frequente speler.

Nieuw ¤45,- //
Ik wil zo rond de ¤ 30,-, dan betaal ik de verzendkosten.
PRODUCT 4:
Nokia HS-20 + AD-41 headset.
Past op de 3250, 5500, 6070, 7370, E50, E60, E61, E70, N71, N73, N80, N92, N93, N95.
¤20,- incl. zou ik graag willen zien.
PRODUCT 5:Nokia 6170
Eenvoudige ijzeren Nokia clamshell
Zonder bluetooth, met kleurenscherm en VGA cameraatje
Accu doet het nog een dag of 3, 4 minimaal.
¤ 40,- excl. verzenden
PRODUCT 6Texas Instruments TI-83+
Grafische rekenmachine, we kennen hem allemaal wel. Ligt hier onder een boel stof, maar doet het uiteraard perfect.
¤ 70,- dan verzend ik hem!Graag geen kutbiedingen doen waar ik niks aan heb / zoveel mogelijk bronnen geven die lagere prijzen geven dan ik, als je zelf geen interesse hebt. Als ik fout zit met een prijs, werk ik dat graag uit
met iemand die geïnteresseerd is.THANKS!
[ Bericht 3% gewijzigd door NanKing op 03-03-2009 21:23:21 ]