quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:38 schreef H.Flick het volgende:
Is dit het centrale DQVIII topic?
Je kunt "potentiele" gerust schrappen wat deze twee betreftquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding] Potentiële Toppers
Deze games moet je in de gaten moet houden.Dragon Quest VIII Shadow of the Colossus
Die kans is groot (ik zal hem maar weer importenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Komt Okami wel naar Europa of hoe zit dat?
Zolang die maar in de V.S. uitkomt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Komt Okami wel naar Europa of hoe zit dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:15 schreef H.Flick het volgende:
DQVIII spoilerPsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ze komen beide PAL uit,.... vermaak me prima met de 360.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Je kunt "potentiele" gerust schrappen wat deze twee betreft(verkapte tvp).
Ik leef trouwens met PAL-bezitters mee(flauw sorry).
Naar welke games kijk je uit dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef P-Style het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik naar zoveel games tegelijk uitkeek!
Nu weten we et welquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef H.Flick het volgende:
En als ik geen NTSC PS2 had gehad ook nog naar:
Dragon Quest VIII
Shadow of the Colossus
Dat zijn ook de drie die ik nog wil.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef H.Flick het volgende:
Ik kijk sowieso nog uit naar:
Final Fantasy XII
Kingdom Hearts II
Okami
Zie "Potentiële Toppers" in OP.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:38 schreef capital_P het volgende:
Naar welke games kijk je uit dan?
Als het goed is komt er nog een deel naar de PS2.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Komt de opvolger van! God of War
! nog op de ps2?
Of wordt dat een ps3 game?.
Spellen downloaden!quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:03 schreef heinl het volgende:
Ik heb sinds kort nu ook een PS2. Hier zitten op de voorkant echter 2 USB-poorten. Wat kan ik hier nu verder mee dan een stuurtje oid aansluiten? Kan ik hiermee de PS2 ook met mijn computer verbinden, zodat ik spellen kan downloaden en spelen met mn PS2?
Hoe ver ben je met DQ Gijs en bevalt die?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zijn ook de drie die ik nog wil.
Nog niet aan begonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:35 schreef Chocobo het volgende:
Hoe ver ben je met DQ Gijs en bevalt die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |