quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:38 schreef H.Flick het volgende:
Is dit het centrale DQVIII topic?
Je kunt "potentiele" gerust schrappen wat deze twee betreftquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef P-Style het volgende:
[afbeelding] Potentiële Toppers
Deze games moet je in de gaten moet houden.Dragon Quest VIII Shadow of the Colossus
Die kans is groot (ik zal hem maar weer importenquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Komt Okami wel naar Europa of hoe zit dat?
Zolang die maar in de V.S. uitkomt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:33 schreef Ruzbeh het volgende:
Komt Okami wel naar Europa of hoe zit dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:15 schreef H.Flick het volgende:
DQVIII spoilerPsstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
Ze komen beide PAL uit,.... vermaak me prima met de 360.....quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:31 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Je kunt "potentiele" gerust schrappen wat deze twee betreft(verkapte tvp).
Ik leef trouwens met PAL-bezitters mee(flauw sorry).
Naar welke games kijk je uit dan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:41 schreef P-Style het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik naar zoveel games tegelijk uitkeek!
Nu weten we et welquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef H.Flick het volgende:
En als ik geen NTSC PS2 had gehad ook nog naar:
Dragon Quest VIII
Shadow of the Colossus
Dat zijn ook de drie die ik nog wil.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:39 schreef H.Flick het volgende:
Ik kijk sowieso nog uit naar:
Final Fantasy XII
Kingdom Hearts II
Okami
Zie "Potentiële Toppers" in OP.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:38 schreef capital_P het volgende:
Naar welke games kijk je uit dan?
Als het goed is komt er nog een deel naar de PS2.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
Komt de opvolger van! God of War
! nog op de ps2?
Of wordt dat een ps3 game?.
Spellen downloaden!quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:03 schreef heinl het volgende:
Ik heb sinds kort nu ook een PS2. Hier zitten op de voorkant echter 2 USB-poorten. Wat kan ik hier nu verder mee dan een stuurtje oid aansluiten? Kan ik hiermee de PS2 ook met mijn computer verbinden, zodat ik spellen kan downloaden en spelen met mn PS2?
Hoe ver ben je met DQ Gijs en bevalt die?quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat zijn ook de drie die ik nog wil.
Nog niet aan begonnen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:35 schreef Chocobo het volgende:
Hoe ver ben je met DQ Gijs en bevalt die?
24 Ferbuari!quote:Final Fantasy XII
Playstation 2
EUR 48.99
Release / Despatch Date:
Friday 24 Feb
Dàt is nog eens een statement!quote:Op zondag 27 november 2005 12:28 schreef H.Flick het volgende:
Ik zou echt meteen beginnen! Het spel geeft mij echt hetzelfde gevoel dat ik bij FFVII had
WTF? Lijkt me sterk aangezien die ook nog eens US moet uitkomen.quote:Op zondag 27 november 2005 10:15 schreef P-Style het volgende:
Hé?! Wat de hel zie ik nu ineens op CD Wow?!
[..]
24 Ferbuari!
Grafische stijl van FFVII vind ik veeeelen malen beter dan DQVIII maar ok.... verder weet ik het niet natuurlijk....quote:
Dat dacht ik ook!quote:Op zondag 27 november 2005 23:14 schreef Chocobo het volgende:
WTF? Lijkt me sterk aangezien die ook nog eens US moet uitkomen.
Klopt, en FFVII is ook iets uitgebreider qua stats en customization. Maar het moment dat je met een voertuig over de gigantische wereldmap mag reizen in DQVIII is net zo magisch als bij FFVII.quote:Op zondag 27 november 2005 23:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Grafische stijl van FFVII vind ik veeeelen malen beter dan DQVIII maar ok.... verder weet ik het niet natuurlijk....
Dus je hebt de boot weten te bemachtigen?quote:Op zondag 27 november 2005 23:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Klopt, en FFVII is ook iets uitgebreider qua stats en customization. Maar het moment dat je met een voertuig over de gigantische wereldmap mag reizen in DQVIII is net zo magisch als bij FFVII.
Stitch was ook al te zien in de laatste trailer.quote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef Chocobo het volgende:
Kingdom Hearts 2Heerlijke nieuwe characters !! Stitch bv
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Laat me even weten wat je er van vindquote:
Mijn review al gelezen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:
Laat me even weten wat je er van vind![]()
quote:Moet je trouwens wel gelijk geven in ICO.... heb deze nu zo'n 9 uur gespeeld maar ben gestopt.... vind er gewoon geen reet aan. Snap ook de hype nu achteraf niet zo.... vrij basic gameplay en vaak dezelfde setting
quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet je trouwens wel gelijk geven in ICO.... heb deze nu zo'n 9 uur gespeeld maar ben gestopt.... vind er gewoon geen reet aan. Snap ook de hype nu achteraf niet zo.... vrij basic gameplay en vaak dezelfde setting
Nee nog niet....quote:
Je doet me nu verdriet Gijs...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:21 schreef Chocobo het volgende:
En ja... ICO.... ik wil het woord slecht niet in me nemen maar daaaamn wat saai zeg
Niet alleen SotC, maar ook DQ8quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:32 schreef Strolie75 het volgende:
Die zin.
Patsen over je gamesmaak en vervolgens aangeven dat je een meeeeuhhhh spel als Kameo verkiest boven een juweeltje als SotC.
Ik hoor je ook niet echt Mario Kart hypen. Jij moet eens ernstig gepetst worden.quote:
Ik ben keihard bezig om overal gouden bekers te winnenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik hoor je ook niet echt Mario Kart hypen. Jij moet eens ernstig gepetst worden.![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet alleen SotC, maar ook DQ8
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben keihard bezig om overal gouden bekers te winnenIk kan alleen nog niet online en daarom blijf ik uit de topics
![]()
quote:
Ik zal je een stok geven!quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:Sorry Gijs, maar ik trek dat kind niet met die stok !
Dat is Shadow Hearts: Covenant? Ik zoek eigenlijk meer info over het eerste deel, gewoon genaamd Shadow Hearts.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ikzelf heb de game niet gespeeld, maar hier is een review van FOK!: http://games.fok.nl/review.php?reviewid=3389
Alweer die smilie? Nieuw?quote:
Hij is wel cool wa?quote:
Na komend weekend ga ik aan SotC beginnen okay? Kameo heb ik dan vast al wel uit na een weekendje vrijquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:23 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij is wel cool wa?
Maar je verdient vandaag gewoon slaag. Klaar.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na komend weekend ga ik aan SotC beginnen okay? Kameo heb ik dan vast al wel uit na een weekendje vrij
Het is je geraden...andersquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
We zullen zien of ik het spel in zn geheel niet wil laten bezinken
Roy vond Metroid Prime niets aan, weet je nog. Hij was uber hyped over Nintendogs en vind de Xbox 360 helemaal super te wauw gek omdat je em niet hoeft te zien dankzij de muurbehang face plate.quote:
Je vergeet dat hij Resident Evil ook vindt sucken...quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:17 schreef BMH het volgende:
Roy vond Metroid Prime niets aan, weet je nog. Hij was uber hyped over Nintendogs en vind de Xbox 360 helemaal super te wauw gek omdat je em niet hoeft te zien dankzij de muurbehang face plate.
Did your mom drop you on your head when you were a baby?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Moet je trouwens wel gelijk geven in ICO.... heb deze nu zo'n 9 uur gespeeld maar ben gestopt.... vind er gewoon geen reet aan. Snap ook de hype nu achteraf niet zo.... vrij basic gameplay en vaak dezelfde setting
Ik heb de game gespeeld en gereviewed.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:39 schreef Laniboekje het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens de RPG Shadow Hearts gespeeld? Ik wilde hem eerst altijd graag hebben, had hem ergens in een winkel zien liggen. Dus nu ben ik op zoek gegaan naar reviews en het klinkt allemaal niet echt al te best..
Heeft iemand er iets zinnigs over te zeggen? Graphics en verhaal?
Ik weet niet precies hoe dat zit bij chello, maar sommige providers hebben alles zo ingesteld dat de modem enkel kan communiceren met een netwerkkaart met één bepaald MAC-adres. Je PS2 heeft uiteraard een ander MAC-adres en die kun je niet veranderen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:39 schreef Deacon_Tigra het volgende:
hee jongens ik heb een probleem met het online komen op de ps2
had de netwerk kabel direct vanaf het modem in de ps2 (slimline) gestopt.
Netjes alle stappen gevolgd met de acces disc........eerst de automatische detectering / toen dat niet werkte de handmatige
Netjes chello geselecteerd........maar hij vindt geen verbinding![]()
Terwijl als ik de kabel daarna in mijn pc prik.....huppakee online![]()
Wat doe ik verkeerdHad ik net zin om een potje burnout revenge te spelen..doet dat kreng het niet
![]()
heb overigens een chello classic abbo![]()
Nee maar ik kreeg wel Rum op mijn speen om me stil te houden bijdehand ventjequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:16 schreef Smots het volgende:
[..]
Did your mom drop you on your head when you were a baby?
Toch wel even het vermelden waard, dacht ik.quote:PlayStation 2 Cumulative Shipment by Territory (as of November 29, 2005)Japan (including Asia (*1))
22.22 million units (launch date: March 4, 2000)North America
40.65 million units (launch date: October 26, 2000)Europe/PAL
37.14 million units (launch date: November 24, 2000)
Worldwide Shipment: 100.01 million units
Het is voor Sony (of welke fabrikant dan ook) natuurlijk véél moeilijker om het aantal verkochte eenheden te achterhalen dan het aantal verscheepte eenheden.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
En weer shipmentWanneer gaan ze het hebben over verkochte aantallen? Als ik zie wat wij op het werk hebben staan aan PS2's... Drie pallets vol, dat zijn zo'n 100-150 eenheden die we al weken in voorraad hebben. Tuurlijk verkoopt de PS2 wereldwijd uitstekend, tuurlijk is het een record, maar verkóchte eenheden zeggen me meer dan verschéépte eenheden.
Jij ook bedankt!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Das waarJe submit is iig geplaatst, bedankt
Oh, waren dat jouw tenen waar ik op stond?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:27 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee maar ik kreeg wel Rum op mijn speen om me stil te houden bijdehand ventjeAccepteer gewoon eens normaal dat niet iedereen alles leuk kan vinden zonder daar bijdehand over te doen wil je?
Nu is het wel leuk geweest....quote:Op donderdag 1 december 2005 00:13 schreef Smots het volgende:
[..]
Oh, waren dat jouw tenen waar ik op stond?
Zo zit het inderdaad bij Chello. Je moet dus óf een router gebruiken of je PS2 aansluiten dmv een tweede netwerkkaart in je PC.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:20 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dat zit bij chello, maar sommige providers hebben alles zo ingesteld dat de modem enkel kan communiceren met een netwerkkaart met één bepaald MAC-adres. Je PS2 heeft uiteraard een ander MAC-adres en die kun je niet veranderen.
Het zou kunnen dat chello hier ook aan doet, maar dat weet ik niet zeker. Is het wel het geval dan moet je er gewoon effe een router tussengooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Had je mijn review niet gelezen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
(weet ik veel dat je niet eeuwig kan vasthouden).
Niks met mietjes te maken. Als ik een actiespel wil start ik wel Ninja Gaiden op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:18 schreef P-Style het volgende:
Al die mietjes die voor wait-mode kiezen...
Kon je inderdaad al járen instellen bij ATB. Toen zette ik 'm ook altijd op active!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:48 schreef chibibo het volgende:
Ik zal het wel mis hebben, maar het lijkt net alsof iedereen denkt dat de Active/Wait optie iets nieuws is.
De handleiding ook niet gelezen, zeker.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jawel, maar ik was het dus vergeten zeg maar.
16.quote:Ondertussen al 2 colossi gedaan in 50 minuten. 10 totaal toch?
Handleidingquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef chibibo het volgende:
[..]
De handleiding ook niet gelezen, zeker.
[..]
16.
Ik heb hem maandag uitgespeeld. Wat een spel, en wat een einde!De wereld is gigantisch en fantastisch vorm gegeven. Prachtige muziek ook; ik heb de soundtrack al gepre-ordered.
Wat ik trouwens grappig vond is dat je de camera altijd kunt besturen met de rechter analoge stick, dus ook tijdens het introfilmpje en het hoofdmenu.
Handleiding, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |