Ok, bedanktquote:Op donderdag 15 december 2005 22:16 schreef nlboy het volgende:
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/cat/301
http://www.inkoopacties.net/ia/qy9kfn25 (heb er goeie ervaring mee)![]()
Kom op man, kopen dat dingquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:43 schreef DaMook het volgende:
Gezien het feit dat ik nog twijfel over de aanschaf van een psp en dat het zeer waarschijnlijk is dat ik er op korte termijn een heb plaats ik hier een tvp
Er zit geen radio-ontvanger in, het gaat dus alleen streaming lukken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:45 schreef The.PhantoM het volgende:
kan je nou ook radio luisteren met dat ding, bijv. in de trein, dus niet streamen via wifi? En muziek kan je dus gewoon op zo'n memory stick stouwen? Ik moet mss maar eens me ipod de deur uit gooien en een PSP halenAlleen wordt het wel moeilijk om te kiezen of ik de ceramic white neem of gewoon de zwarte... Welke kleur hebben jullie eigenlijk?
Ik heb hemquote:
Yep.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb hemHij is vet
Ik heb er GTA LCS en Tony Hawk bijgekocht
Nu zometeen even reggen op yourpsp.com. Krijg je dan nog steeds spiderman gratis ?
2.01quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:09 schreef __Saviour__ het volgende:
nu nog steeds? ik dacht dat alleen de eerste lichting PSP's dat kreeg.
Welke firmware zit er tegenwoordig op de PSP's in de winkel? Welke versie heb jij DaMook?
Dan terugquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
2.01
En volgens mij heb ik een dode pixel ontdekt
jaquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Wie zit in je icoon? Holmes ?
Contact opnemen met Sony dan. De nieuwe pixelgarantie stelt dat je recht hebt op een vervangend exemplaar.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:22 schreef DaMook het volgende:
2.01
En volgens mij heb ik een dode pixel ontdekt
leugen, ik heb een witte psp gekocht bij illusion games hoofddorp.. weeequote:Op donderdag 15 december 2005 22:58 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik wil graag die witte, erg jammer dat die niet uitkomt in Nederland![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |