quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Dit is een belangrijke wedstrijd en dan gaan ze zo lopen kutten.quote:0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
Ik vind het schandalig!quote:
quote:Ondanks de stortbuien kwamen er 1387 toeschouwers naar sexy scoring soccer Arena. scoring startte in een strategische 4-4-2-opstelling. In de basis stonden: Atsma - Postma, Walker, Ali, Mombiedro - Boorsma, Diebels, van Trier, van der Sande - Laponder, de Ruijsscher.
Vreg startte in een strategische 4-4-2-opstelling. In de basis stonden: Vessies - Alagüz, Staal, Zwier, van Bart - van Duinen, Samson, van Grunsven, van der Woert - Ronner, van Ieperen.
Nope en wedstrijdverslag komt gemiddeld na 10 minuten ofzoquote:Op zondag 8 januari 2006 20:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig!
Kan je trouwens nog iets aanpassen in de rust of wat dan ook?
Hahaha, wat een rare opstelling!quote:Op zondag 8 januari 2006 20:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig!
Kan je trouwens nog iets aanpassen in de rust of wat dan ook?
[..]
Wat een geweldig opstelling heb ik tch
8 uur is ideaalquote:Op zondag 8 januari 2006 20:29 schreef sportfreak het volgende:
Is het bijna half negen, zit ik klaar voor mijn wedstrijd en nu bedenk ik mij ineens dat ik gepromoveerd ben. Dus dit seizoen beginnen mijn wedstrijden pas om 21.00uur.![]()
Dus nu moet ik nog een half uur wachten, hopelijk promoveer ik dit jaar, dan beginnen volgend seizoen mijn wedstrijden weer op een beter tijdstip.
Dit seizoen in de VII.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:30 schreef Daemon19 het volgende:
Speel je in de 10e divisie dan sportfreak?
Ik begin ook om 8 uur, vind ik een fijne tijdquote:
quote:Piter van Kulemborg (90055943)
TSI = 630, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Bij jou schijnt de zon tenminste nog om half 9 's avonds. Hier regent het gewoonquote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef Yankee_One het volgende:
De mooie zonnige dag trok 10275 man publiek naar Yankee StadiumBah, had op wat meer gehoopt...
Hier ook een fikse knieblesure en ook een gele kaar, en dat in de regen met 1-0 achterquote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bij jou schijnt de zon tenminste nog om half 9 's avonds. Hier regent het gewoon
en een gele kaart en een fiks knieblessure... Nee hij gaat lekker
Heb jij mijn team?quote:Op zondag 8 januari 2006 20:48 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Hier ook een fikse knieblesure en ook een gele kaar, en dat in de regen met 1-0 achter![]()
![]()
quote:esko maakte meestal gebruik van de vleugelaanval. Door een aanval van Bitterballen via de rechterkant van het veld kwam Robbert-Jan van Saaze alleen voor keeper Eddie Pasma, maar die redde met een goed blok. esko kwam op voorsprong in de 22e minuut. Het werd 0 - 1 na een magnifieke combinatie door het midden. Helmar Hillemacher was de doelpuntenmaker.
http://www.ewido.net/en/quote:Op zondag 8 januari 2006 21:07 schreef komrad het volgende:
heb trouwens een vaag spyware probleem, adaware haalt alles weg maar het ding blijft maar kloten
Geen enkel pakket werkt 100% maar Ewido werkt behoorlijk goed. Je hoeft niet eens iets te installeren en het krijgt zooi weg die adaware en spybot niet wegkrijgen (andersom krijgt adawre vast wel weer zooi weg die ewido niet wegkrijgt, daar dus altijd meerdere scanners gebruiken).quote:Op zondag 8 januari 2006 21:13 schreef komrad het volgende:
werkt dat beter dan ad aware?
HT werkt hier gewoon. Downquote:Op zondag 8 januari 2006 21:32 schreef komrad het volgende:
HT down, ach voreg je eerste wedstrijd kan je ook niet alles verwachten
Nee, de nr 4 van vorig seizoenquote:
quote:
pijnlijkquote:Op zondag 8 januari 2006 21:46 schreef -J-D- het volgende:
7-0 gewonnen
maar in de 89e minuut:
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
ZES WEKEN ERUIT!
Helemaal niet slechtquote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef maniack28 het volgende:
Mijn nieuwe ratings:
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: slecht (laag)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (hoog)
Centrale aanval: redelijk (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
en 27,5*
1-2 achter, niet fijn.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef KaheemSaid het volgende:
1-0 voor tegen de andere gepromoveerde. Speel een PIC voor de vorm.
Heb je toch iets goed gedaanquote:Op zondag 8 januari 2006 21:55 schreef ASSpirine het volgende:
Omdat ik vorige topic iemand wou helpen om te laten zien hoe je van formatie moest wisselen heb ik nu 4-4-2 op het veld staan
1-0 achter
Ik 1-2 met 73quote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:
Bij mij is het rust, 1-3 achter, terwijl ik 52% bbz had
Netjes JD.quote:
quote:Robert Häfeles gaat op wandel, 4 spelers volledig in de wind gezet, nog even Raanan Sela belachelijk maken, oh, listig trapje naast de keeper en 4 - 2. Prachtige solo! Alles en iedereen staat hier op de banken, het stadion ontploft, luid scanderen de supporters zijn naam.
dit zijn de ratings waar men het over heeftquote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef VoreG het volgende:
4-3 verloren
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: slecht (heel laag)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: waardeloos (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
Wat betekent dit allemaal?
en al XP stijgingen?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef maniack28 het volgende:
1. Azet 1 6 - 1 3
2. Curva Nords 1 3 - 0 3
3. Marmay 1 4 - 3 3
4. Gullit FC 1 2 - 2 1
5. Excalibur Flames 1 2 - 2 1
6. FC Bakkie 1 3 - 4 0
7. the bevers 1 0 - 3 0
8. Kristiansund 1 1 - 6 0
Meteen maar onderaan beginnen, beter wordt het toch niet
Gaat de vorm daardoor vooruit?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef KaheemSaid het volgende:
1-0 voor tegen de andere gepromoveerde. Speel een PIC voor de vorm.
Goed dat je het zegtquote:
Tsja... dat kan je niet zien.. maar wie niet waagt, wie niet wint.. en op den duur zullen ze altijd meer opleverenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef komrad het volgende:
hehe, Joralf, die gaat je idd veel geld opleveren maar je moet ook wel wat geluk hebben, veelal worden spelers namelijk net na een XP stijging verkocht vooral als je ook nog veel LS hebben
Trouwens.. ik denk dat wat je nu zegt niet helemaal opgaat... voor sommige combinaties wel, maar redelijk/redelijk levert bijv niks op (20-40k) dus die zullen niet te koop staan wanneer ze net gestegen zijn (of iig minder).quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef komrad het volgende:
hehe, Joralf, die gaat je idd veel geld opleveren maar je moet ook wel wat geluk hebben, veelal worden spelers namelijk net na een XP stijging verkocht vooral als je ook nog veel LS hebben
Dat moet je toch ergens aan kunnen zien? Ook al meld je het misschien nietquote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja... dat kan je niet zien.. maar wie niet waagt, wie niet wint.. en op den duur zullen ze altijd meer opleverenIk ga pitten
alles met goed LS iig welquote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Trouwens.. ik denk dat wat je nu zegt niet helemaal opgaat... voor sommige combinaties wel, maar redelijk/redelijk levert bijv niks op (20-40k) dus die zullen niet te koop staan wanneer ze net gestegen zijn (of iig minder).
Als je die eruit krijgt voor 300k, ben ik de paashaasquote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt
Matig naar redelijk:
Henri Sominetti
TSI = 670, 31 jaar, redelijk in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
redelijk naar goed:
Paolo Biagiotti
TSI = 80, 36 jaar, zwak in vorm
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Laatste gekocht voor 22k, gaat er waarschijnlijk voor 300k uit... wie twijfelde er ook alweer aan mijn plan? Volgens mij was het die tot in Timboektoe aanbeden JD
Op die leeftijd? Dat zou een grof schandaal zijn. Zelfs als het een toekomstig coach zou worden.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:26 schreef komrad het volgende:
J_D zou best kunnen hoor goed/goed gaat zo voor 800k weg dus dan is 250-300k nog best redelijk lijkt me
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
8-0 gewonnen... Was redelijk ingecalculeerd...
heb een spits te koop gezet. Hij verloopt woensdag om 18.43 uur... kan ik hem dan nog opstellen voor de oefenmatch van 17.30 uur?
Joh.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef komrad het volgende:
FUture coaches he
zo bedoelde ik dat dus nietquote:
Nee, net uit eten geweest. Had ff genoeg eten en drinken binnenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef komrad het volgende:
[..]
zo bedoelde ik dat dus niet
Trouwens heb je de whiskey al getest?
quote:Bas Haye (81351696)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: FC Hoogies
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
was jij mijn tegenstander? Ohnee....ik had slechts 13 hatstats meer (ook 5,5* meer) maar ik heb ook met 4-2 verlorenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef hollander76 het volgende:
Gelukkig had mijn tegenstander slechts 24 hatstats meer dan ik
Uiteindelijk is het 4-2 geworden dankzij mijn middenveld (42 hatstats) en ook nog eens 4 gele kaarten voor mij
Maar goed, gewonnen![]()
Wach, ik had slechts 27 sterren dus daar trek ik me momenteel niet zo heel veel van aanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
was jij mijn tegenstander? Ohnee....ik had slechts 13 hatstats meer (ook 5,5* meer) maar ik heb ook met 4-2 verloren
och ja hebben we allen wel eens. als ik vorig seizoen niet onterecht had verloren was de competitie ook al ronden van te voren beslist.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
was jij mijn tegenstander? Ohnee....ik had slechts 13 hatstats meer (ook 5,5* meer) maar ik heb ook met 4-2 verloren
ik heb de hoop nog niet opgegeven hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
och ja hebben we allen wel eens. als ik vorig seizoen niet onterecht had verloren was de competitie ook al ronden van te voren beslist.
het is toch allemaal goed gekomen voor de geïnteresseerden
Vond het wel een aardige aankoopquote:Constantin Pãun (82273943)
23 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Vreg
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
waar waar waarquote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef Yankee_One het volgende:
hmm, ineens veel onterechte uitslagen op deze pagina ineens...
oh ja, morgen ochtend lopen 2 leuke wingers voor de beginnende team bij me af![]()
vraagprijs is 0. Biedt, ik wil er vanaf
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef VoreG het volgende:
Kortom ik stroom vanuit XI door naar IX
Wat een topteam heb ik toch
Je kan nog zat geld besteden:quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vond het wel een aardige aankoop
[..]
waar waar waar
te weinig passen komradskiquote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef komrad het volgende:
Mijn defratings gaan straks ook tegenvallen, maar ja dit is ingecalculeerd
@VK ik heb nog wel een leuke speler voor je op de TL, Reno Lysko
En:quote:Andro Bauman
TSI = 14 280, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: slecht Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Staat nog steeds in de basis sinds dat ik mn team heb gekregenquote:Leroy van Domselaer
35 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Alweer een redelijk verdedigerquote:Jille Christiansen
TSI = 1 210, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Goed coach met redelijk leiderschap kost extern ¤ 1.758.500quote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Op die leeftijd? Dat zou een grof schandaal zijn. Zelfs als het een toekomstig coach zou worden.
Eerstvolgende aankoop een nieuwe spits?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:20 schreef MyImmortal het volgende:
5-0 gewonnen gisteren wel handjes volle kansen gemist :p
quote:Elroy Taekema (90681283)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Robarka
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
ik geef je 10.000quote:Op maandag 9 januari 2006 12:49 schreef Robar het volgende:
Kan nou niemand me vertellen wat deze speler me op zou moeten leveren???
[..]
50k danquote:Op maandag 9 januari 2006 12:49 schreef Robar het volgende:
[..]
TSI zit aardig hoog.. zal wel richting 200k gaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:49 schreef Robar het volgende:
[..]
15000quote:Op maandag 9 januari 2006 13:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Op zich zou ik je deze speler wel gunnen . . .
Maar 10.000 is me net wat te weinig
Geen verstand van verdedigers, maar kan er denk ik nog wel overheen gaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
TSI zit aardig hoog.. zal wel richting 200k gaan?
Zou zomaar kunnen... had ik maar eens een goeie yp.. ipv goed passen 17 jaar, maar verder geen hoofdstatquote:Op maandag 9 januari 2006 13:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Geen verstand van verdedigers, maar kan er denk ik nog wel overheen gaan.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
TSI zit aardig hoog.. zal wel richting 200k gaan?
Ik heb even goed voor je gekeken... een paar klikken doet wonderenquote:
Oh, hehe . . .quote:Op maandag 9 januari 2006 13:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb even goed voor je gekeken... een paar klikken doet wonderenTussen de 250k en 350k... ik zou hem voor 0 listen
Waarom zo oud? Koop een 22 of 23 jarige met slecht ervaring.... zijn vaak dezelfde prijs maar gaan langer meequote:Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef twisteddlogic het volgende:
Arnar Guðjónsson (48556575)
29 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Ísland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Spliff Donk Gengja
Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Zal ik deze kopen voor 50k?
Hij is 17 jaar... 2e week van het seizoen.. jonger kan bijna niet... hij zit best hoog (rond de tsi 1000 stijgt ie ongeveer) en dus is hij zeker wel 200k waard. Als hij in 1 of 2 weken popt, kan je er zo 400-500k voor vangen, misschien zelfs meer..quote:Op maandag 9 januari 2006 13:33 schreef Tomhoog het volgende:
Mijn speler verkocht met maar 1 bieder60.000¤ rijker
maar @ Robar 200.000 als vraagprijs is dat niet een beetje veel?
Nog trainbaar voor een spitsen trainer en levert daardoor nog wat geld op.quote:Edinho Jamanta (83043349)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Veel onnodige bijstats, levert nog wat geld op, en koop dan een goed spits erbijquote:Geylian Michaux (72283500)
27 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Positiespel: matig Passen: slecht
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Je traint geen spitsen toch? Koop dan maar 2 zoals ik die zei net.. in mn vorige post... kost je 2x 100-150k ofzo... Of 1x, als je al 2 goeie spitsen hebt.. je hebt maar 3 of 2 goeie nodigquote:Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ga denk ik 2 van mijn 4 spitsen verkopen:)
[..]
Nog trainbaar voor een spitsen trainer en levert daardoor nog wat geld op.
[..]
Veel onnodige bijstats, levert nog wat geld op, en koop dan een goed spits erbij
Slim?
Hmmm.. daar heb ik geen verstand van... ik train spitsen en spitsen zonder passen leveren minder op.. maar of het voor jou slim is om passen te kopen... zwak passen voldoet in princiepe ook (dat is het laagste wat ik heb gehad). Ik weet zo 1,2,3 niet het verschil in prijs tussen uitstekend/zwak en goed/matig, maar de eerstgenoemde is zeker beter. Ik zou die van 26 nog een jaartje houden... koop een 22 jarige uitstekend/zwak erbij en hou de redelijk/redelijk als reserve (je speelt met 2 spitsen neem ik aan?)quote:Op maandag 9 januari 2006 13:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Moet ik dan die 2 verkopen?
Ik heb nu nog 1 20 jaar redelijk scoren redelijk passen en een 26 jaar goed scoren slecht passen.
En kun je beter goed scoren met passen hebben of uitstekend scoren met weinig passen?
YP's sowieso altijd op 0 listen. Je hebt niks te verliezen en zo eindigen de prijzen vaak hoger (veel interesse > meer mensen die bieden > bidwar > meer kans op hoge verkoopprijs).quote:Op maandag 9 januari 2006 13:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Oh, hehe . . .
Ik heb hem net voor 200K gelist.
Ik dacht dat jouw eerste bedrag zo een beetje de ondergrens zou zijn
Waardeloos vorm.. niet doenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef twisteddlogic het volgende:
Arnar Guðjónsson (48556575)
29 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Ísland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Spliff Donk Gengja
Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Zal ik deze kopen voor 50k?
Ja ik speel met 2 spitsen, 3-5-2 altijd.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm.. daar heb ik geen verstand van... ik train spitsen en spitsen zonder passen leveren minder op.. maar of het voor jou slim is om passen te kopen... zwak passen voldoet in princiepe ook (dat is het laagste wat ik heb gehad). Ik weet zo 1,2,3 niet het verschil in prijs tussen uitstekend/zwak en goed/matig, maar de eerstgenoemde is zeker beter. Ik zou die van 26 nog een jaartje houden... koop een 22 jarige uitstekend/zwak erbij en hou de redelijk/redelijk als reserve (je speelt met 2 spitsen neem ik aan?)
Bekijk de lijst eensquote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja ik speel met 2 spitsen, 3-5-2 altijd.
Ik heb als het meezit ruim 2 ton te besteden, weet iemand wat ik daarvoor kan halen?
waar zoek je versterking?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja ik speel met 2 spitsen, 3-5-2 altijd.
Ik heb als het meezit ruim 2 ton te besteden, weet iemand wat ik daarvoor kan halen?
Aanval.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waar zoek je versterking?
nieuwe trainee?
deze vraag komt wel vaker langs, en laat ik nu eens gewoon duidelijk antwoord geven, je mag zelf je conclusies trekken.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Moet ik dan die 2 verkopen?
Ik heb nu nog 1 20 jaar redelijk scoren redelijk passen en een 26 jaar goed scoren slecht passen.
En kun je beter goed scoren met passen hebben of uitstekend scoren met weinig passen?
met zwak passen dus, zoals ik al zeiquote:Op maandag 9 januari 2006 14:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
deze vraag komt wel vaker langs, en laat ik nu eens gewoon duidelijk antwoord geven, je mag zelf je conclusies trekken.
- 2 levels passen is gelijk aan 1 level scoren.
- tot aan zwak passen betaal je niet veel meer
- een spits met meer passen dan zwak schiet omhoog qua prijs, en schiet over het scoren level heen. Je betaald dus meer voor minder.
- check de markt zelf even na (het wil nog wel eens aan het seizoen liggen of mensen op bijstats kicken), het is een simpel rekensommetje.
Moet toch minimaal 350k opleveren....quote:Piter van Kulemborg (90055943)
TSI = 630, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Transfervergelijking zegt rond de 20k.quote:Jille Christiansen
TSI = 1 210, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
ja maar met die bijstats en conditie...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:07 schreef DeHovenier het volgende:
En deze?
[..]
Transfervergelijking zegt rond de 20k.
Die zijn behoorlijk hoogquote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat denken jullie van die U20 kansen van deze knakker ?
Meinhard Konks (90323597) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Eesti
Total Skill Index (TSI): 1 700
Loon: 900 ¤/week
Eigenaar: Eurosakkerite seebistajate nim. Inova konglomeraat
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Grote kans....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die zijn behoorlijk hoogRedelijk hoge tsi toch al wel... geen bijstats... jammer van zn technisch, snel of onvoorspelbaar was beter geweest
Ga je hem kopen?
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
ga je een bod doen Goten? anders meld ik me voor deze meneer
3,6 miljoen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:57 schreef Lortnoc het volgende:
Niks mis met technisch, als dit geen u20 kandidaat is weet ik het ook niet meer. Zo veel exc/pas met leuke specialty zullen er niet gepulled worden. Wat heb je te besteden Goten?
Heb zelf net een magni pm gekocht met wc sp en head voor een erg leuke prijsMoet mijn team ietsje versterken om niet direct te degraderen dus dan moet dat maar.
zeker voor Eesti (Estland).quote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef komrad het volgende:
deze speler gaat wel die kant op goten, kan mee en tegen vallen maar exc/pass in w2 met een goede spec is echt een zekere U20 kandidaat
Neequote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zeker voor Eesti (Estland).
100% U-20 kandidaat. Alleen nog excellent-coaches kunnen roet in het eten gooien, maar dit is top. Ga je Czynz wegdoen?
vertel.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:38 schreef komrad het volgende:
he grumps, ik heb trouwens mijn plan klaar voor mijn switch
gaat me onverslaanbaar maken
bedrijfsgeheim, het is namelijk te simpel voor woorden, check ht mail zo maarquote:
ja, dat is heel goed mogelijk. Als je tegenstander geen vleugels heeft, is het slimmer om een vleugelverdediger als extra CM te nemen, maar dit hangt beetje van je tegenstander af.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
Kan ik 343 spelen op de volgende manier:
->1 verdediger als extra CM
->1 vleugelspeler als extra spits
->1 vleugelspeler naar het midden
je bedoelt 3 CM en 1 towards middle natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef One_conundrum het volgende:
speel ook gewoon centrumaanval, maar wil piccen omdat ik zondag al gemotst heb, maar wil ook nog niet uit de beker, dus dan maar met 4 CM's
niet met 4 inners, dat kost training condoomquote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef One_conundrum het volgende:
speel ook gewoon centrumaanval, maar wil piccen omdat ik zondag al gemotst heb, maar wil ook nog niet uit de beker, dus dan maar met 4 CM's
quote:Je hebt een speler verkocht en 616 065 ¤ ontvangen.
quote:Je hebt een speler verkocht en 446 540 ¤ ontvangen.
quote:Kapitaal: -127 740 ¤ (899 611) ¤
beetje veel dingen die mee spelen hier. Sowieso moet je maar 3 maximaal centrale middenvelders opstellen. Als je met 2 wingers speelt (en dan niet towards middle) dan heb je heel zwak middenveld (zijn er maar 2 dan) dat echt alleen kan bij zwakke tegenstanders. Met 2 wingers Towards middle is nog een optie alleen voegt eigenlijk niets toe ten opzichte van 3 centrale middenvelders met een vleugel.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:08 schreef MrMoon het volgende:
Wat is verstandiger als je 343 gaat spelen? Met 4 centrale middenvelders gaan spelen of met 2 centrale middenvelders en 2 vleugels? Of maakt dit geen zak verschil?
Waar ga je eigenlijk heen switchen? Als je wil mag je me ook ht-mailenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef komrad het volgende:
[..]
bedrijfsgeheim, het is namelijk te simpel voor woorden, check ht mail zo maar
daartoe zijn eigenlijk 2 opties, zelfs 3 eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 18:24 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk heen switchen? Als je wil mag je me ook ht-mailen
Ik had juist wel een spits aangekocht om aanval te versterkenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Eerstvolgende aankoop een nieuwe spits?
Ik had altijd hetzelfde probleem, totdat Vladimir m'n team kwam versterken..In een half seizoen wist hij de topscoorderstitel zelfs binnen te slepen
Gisteren is een uitzondering. Ook veel kansen gemist, maargoed wat wou je met zo'n keeper in het doel van de tegenstander
oke danke, dan heb ik het daar gisteren verkeerd gedaan. Ik zal het meteen aanpassenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
beetje veel dingen die mee spelen hier. Sowieso moet je maar 3 maximaal centrale middenvelders opstellen. Als je met 2 wingers speelt (en dan niet towards middle) dan heb je heel zwak middenveld (zijn er maar 2 dan) dat echt alleen kan bij zwakke tegenstanders. Met 2 wingers Towards middle is nog een optie alleen voegt eigenlijk niets toe ten opzichte van 3 centrale middenvelders met een vleugel.
Dus beste bij 3-4-3 is 3 centrale middenvelders en 1 vleugel, en deze afhankelijk van middenveld tegenstander towards middle te zetten of op offensive te zetten.
Wat zit er nu in mijn team dan? Ongeveer 700-800k aan ervaringsspelers (2x een dure gekocht) en verder = 7 a 8 miljoen aan spitsen. Verkoop ik nu alles, dan zit ik aan de 15-16 miljoen op de bank.. maar dat is eigenlijk niks dusquote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef komrad het volgende:
stadion idd, makelaars en op het begin gewoon meer uitgeven dan er binnenkomt
Ik moet winst maken op mijn transfers op het financieel rond te krijgen. Daarnaast gaat veel geld weer terug je team in.
Dat snap ikquote:Op maandag 9 januari 2006 19:01 schreef -J-D- het volgende:
Reken ook ff mee dat je je overwaarde investeert in je huidige spelers. Alleen dat geldt natuurlijk veel minder voor Maniack. Hij heeft nog wel een paar toppers die wat waard zijn...
Leuke goeie spelerquote:Op maandag 9 januari 2006 19:05 schreef KaheemSaid het volgende:
24 jaar, zwak in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Fysiek: licht geblesseerd
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Ten eerste, wat zal dit moeten kosten?
Hij heeft me 45k gekost, vond ik niet zo raar.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Leuke goeie spelerIk zou zeggen, 100-120k? Heb niet precies het beeld van goed spelers ouder dan 19
probeer even wat vergelijkbaars te zoeken, om het te vergelijken
Daarom zeg ik, ik heb er geen idee vanquote:Op maandag 9 januari 2006 19:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij heeft me 45k gekost, vond ik niet zo raar.
def is tof, maar ik denk serieus dat SP pas rendabel is als je 25 mil in trainies kan stoppen. merk het zelf al.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:51 schreef maniack28 het volgende:
Heb jij 30 miljoen aan het eind van het seizoen? Tering manDat ga ik niet redden.... zal ik toch maar naar defs switchen
Ik heb met mijn hatstats 110 27*, hiervan verloren hatstats 83 22.5*.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:15 schreef Oldbie het volgende:
Ik kan ook pimpen met Hatstats
[afbeelding]
En toch met 4-2 verloren van de Bolderkletsers(De twee gepromoveerden staan bovenaan
)
Als ik transfervergelijking doe kom ik op gemiddeld 58 k uit, dat is al dichter bij je in de buurt.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ik heb er geen idee van
als je speler koopt van 3 miljoen en die verkoopt voor 3 miljoen, dan is die 29 ineens 32, maar heb je dan opeens meer geld gekregen? Je beredenatie zuigt nogal hardquote:Op maandag 9 januari 2006 18:56 schreef maniack28 het volgende:
Btw... ik zit ff je transfergeschiedenis te kijken:
Jij hebt dit: Totaal gekochte spelers: 24 583 450 ¤
Totaal verkochte spelers: 28 576 512 ¤
Verschil: 3 993 062 ¤
Ik heb dit:
Totaal gekochte spelers: 20 107 000 ¤
Totaal verkochte spelers: 23 366 602 ¤
Verschil: 3 259 602 ¤
Komt nog wel wat bij binnenkortEen miljoentje of 6 gok ik zo... maar dan zit ik dus aan de 29 miljoen... echter heb ik geen 29 miljoen op de bank
Waar is dat geld dan gebleven.. vraag ik me af... Ik heb maar 1x stadion uitgebreid... Het enige met spitsen is, dat je soms niet heel veel winst maakt, de markt is erg grillig en het kan je zomaar gebeuren dat je een spits van 1.8 mil koopt en die volgend seizoen voor 2 miljoen verkoopt... dat heb ik 2x gehad en dat is erg moeilijk in te schatten.. Maar je gaat me niet vertellen dat ik van die 29 miljoen ongeveer 14 miljoen gewoon kwijt ben
![]()
Ow jaquote:Op maandag 9 januari 2006 19:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
als je speler koopt van 3 miljoen en die verkoopt voor 3 miljoen, dan is die 29 ineens 32, maar heb je dan opeens meer geld gekregen? Je beredenatie zuigt nogal hard![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:20 schreef maniack28 het volgende:
Godver... wil ik een speler gaan aanschaffen, krijg je dit:
Hoogste bod:
37 000 ¤ door Fc Der FreddyJonks
Hé Maniack, wil jij aub geld voor mij beleggen en dat dan met de winst weer terug betalenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow jaKansloze domme blonde natuurkundestudentenactie
![]()
Nee sorry, ik hou niet van geld beleggenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:28 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hé Maniack, wil jij aub geld voor mij beleggen en dat dan met de winst weer terug betalendan word ik slapend rijk
Wat zal deze speler me ongeveer gaan opleveren?quote:21 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die gebalanceerd en eerlijk is.
Heeft waardeloos ervaring en waardeloos leiderschapscapaciteiten.
Specialiteit: Snelheid
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 490
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Wurdsje FC
Gezondheid: in orde
Spelmaken: zwak Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Ik snap het alquote:Op maandag 9 januari 2006 19:29 schreef Grumpey het volgende:
hier komt even (incompleet) overzicht van de boekhouding zodat het klopt:
je neemt je verkoop, en doet dit x 0.88 (gemiddelde wat je mag houden denk ik). Hier trek je je inkoopkosten vanaf. Voor jou is dit 5,8 miljoen.
Neem nou die 5,8 miljoen. Je hebt je stadion hier van uitgebreid --> 4 miljoen. Je hebt jarenlang elke 2 weken inkomsten/uitgaven gehad, als dit op 2-weekse basis verlies gaf dan komt er iets bij die 4 miljoen, was dit meer winst per 2 weken dan gaat dit van de 4 miljoen af.
En als sluitpost heb je wat je nu op je rekening hebt staan.
Hehequote:Op maandag 9 januari 2006 19:35 schreef Grumpey het volgende:
denk overigens hele tijd dat ik tegen madkow zit te praten met je logo
quote:Trouwens... toch nog een vraag aan de ervaren hattrickers hier... zoals jullie weten verkoop ik alle spelers (alleen mn mids+keeper moet nog), maar ik vraag me af of het niet beter is mijn keep te houden... met mn keep + 4x redelijk def (met ervaring dus) haal ik nog steeds dezelfde defratings als vorig seizoen. Alleen dan zou ik dus mn keep moeten houden, kost 3k per week = 42k dit seizoen... aan de andere kant verlies ik dan misschien wel minder supporters omdat ik met minder dikke cijfers verlies... ik bedoel... een goed keep of een rampzalig keep scheelt nogal niet wat Of zou het de fans niet uitmaken of ik met 13-0 of met 6-0 verlies?
Volgens mij had ik je dat ook aangeraden.... net als altijd piccen, omdat dat de supps minder hard aankomt.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hehe
Maar heb je nog een passend antwoord op deze vraag:
[..]
Keep houden had je aangeraden? Kan het me niet meer herinnerenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je dat ook aangeraden.... net als altijd piccen, omdat dat de supps minder hard aankomt.
Kom je nu meequote:Op maandag 9 januari 2006 19:50 schreef Lortnoc het volgende:
Ik snap 't niet helemaal. Waarom geen shooting trainen en gewoon met 20 trainees in de week spelen? Dat levert iig 10x zoveel op.
Alle outfielders 40% van 1 scoring training en 1 SP training per week, keeper ook nog wat dus daar kun je zelfs in je friendlies nog mensen plaatsen. Dat zijn dus 21/22 spelers. Kun je aardig wat mensen mee laten poppen. Zoek maar eens op username Libbes / The Ultimate Warriors.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kom je nu meeBen al weken aan het discusseren, heb nog helemaal niet aan shooting gedacht.. hoe lang duurt dat? En welke spelers krijgen training?
Hmmm... toch eens even over denken... alleen ben bang dat de switch dan te laat komtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:56 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Alle outfielders 40% van 1 scoring training en 1 SP training per week, keeper ook nog wat dus daar kun je zelfs in je friendlies nog mensen plaatsen. Dat zijn dus 21/22 spelers. Kun je aardig wat mensen mee laten poppen. Zoek maar eens op username Libbes / The Ultimate Warriors.
Schijnbaar nietquote:Op maandag 9 januari 2006 19:59 schreef ASSpirine het volgende:
Lol, en Lortnoc had dat ook niet eerder kunnen zeggen na de dagenlange geroep van Joralf![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 20:02 schreef ASSpirine het volgende:
Hij heeft niks voor niks de KOEI-award
Bijna niks... hoeveel keepersassistenten heb je? keeperassistenten+assistentrainers mag bij elkaar max 10 zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb een redelijke coach, met redelijk ervaring die een waardeloze leider is en heb 8 assistent- trainers, kan ik er het best nog 2 bij kopen, of scheelt dat niks?
nieuwe coach is ook wel aan te raden.. en je keeperstrainers en assistenten mogen samen maar 10 zijnquote:Op maandag 9 januari 2006 20:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb een redelijke coach, met redelijk ervaring die een waardeloze leider is en heb 8 assistent- trainers, kan ik er het best nog 2 bij kopen, of scheelt dat niks?
Leg dit even uit... heb - 20.000 ongeveer dus 180.000 niet genoeg voor een coach hé, wat voor coach raden jullie aan?quote:Op maandag 9 januari 2006 20:23 schreef Lortnoc het volgende:
Trainen is echter zo belangrijk dat je beter kunt investeren in een solid coach met laag leadership dan een pas/pas coach.
ik raad je dan aan om eerst even te sparen tot je wel voldoende geld hebt voor een Goede coach met slecht leiderschap of zo kost je zo'n 270kquote:Op maandag 9 januari 2006 20:40 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Leg dit even uit... heb - 20.000 ongeveer dus 180.000 niet genoeg voor een coach hé, wat voor coach raden jullie aan?
Vaste kosten zijn toch nog maar 10k? Dan is de verhouding vaste kosten <> variabele kosten ook niet zo heel slecht meer. Zelf had ik ook meer bijgebouwd, omdat 4k extra binnen een paar weken toch weer te weinig blijkt te zijn, maar dat even terzijde.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:54 schreef Lortnoc het volgende:
Beetje weinig bijgebouwd. De vaste kosten om te verbouwen zijn dan veel te hoog in verhouding tot de rest.
prima prijs. meer moet je er niet voo vragen. hij is zwak in vorm, licht geblesseerd en heeft te weinig xp voor zijn leeftijd. dat drukt de prijsquote:Op maandag 9 januari 2006 19:11 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hij heeft me 45k gekost, vond ik niet zo raar.
Vaste kosten zijn 10k dus dat valt ook wel mee. Ik speel IX en heb supporter "schare" van 590 man. Dus heel veel toeschouwers heb ik normaal ook niet. En ik sta nu 150k in de - , alleen nog verkoop van YP deze week (ongeveer 80k). Vond het wel even goed zoquote:Op maandag 9 januari 2006 21:09 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Vaste kosten zijn toch nog maar 10k? Dan is de verhouding vaste kosten <> variabele kosten ook niet zo heel slecht meer. Zelf had ik ook meer bijgebouwd, omdat 4k extra binnen een paar weken toch weer te weinig blijkt te zijn, maar dat even terzijde.
Wat een nauwelijks verkapte pats-postquote:Op maandag 9 januari 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
hoeveel kan je je stadion uitbreiden voor 2,5M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |