Ik 1-2 met 73quote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Bonobo11 het volgende:
Bij mij is het rust, 1-3 achter, terwijl ik 52% bbz had
Netjes JD.quote:
quote:Robert Häfeles gaat op wandel, 4 spelers volledig in de wind gezet, nog even Raanan Sela belachelijk maken, oh, listig trapje naast de keeper en 4 - 2. Prachtige solo! Alles en iedereen staat hier op de banken, het stadion ontploft, luid scanderen de supporters zijn naam.
dit zijn de ratings waar men het over heeftquote:Op zondag 8 januari 2006 22:07 schreef VoreG het volgende:
4-3 verloren
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: rampzalig (hoog)
Rechterverdediging: slecht (heel laag)
Centrale verdediging: slecht (laag)
Linkerverdediging: waardeloos (zeer hoog)
Rechteraanval: slecht (hoog)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
Wat betekent dit allemaal?
en al XP stijgingen?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:09 schreef maniack28 het volgende:
1. Azet 1 6 - 1 3
2. Curva Nords 1 3 - 0 3
3. Marmay 1 4 - 3 3
4. Gullit FC 1 2 - 2 1
5. Excalibur Flames 1 2 - 2 1
6. FC Bakkie 1 3 - 4 0
7. the bevers 1 0 - 3 0
8. Kristiansund 1 1 - 6 0
Meteen maar onderaan beginnen, beter wordt het toch niet
Gaat de vorm daardoor vooruit?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:40 schreef KaheemSaid het volgende:
1-0 voor tegen de andere gepromoveerde. Speel een PIC voor de vorm.
Goed dat je het zegtquote:
Tsja... dat kan je niet zien.. maar wie niet waagt, wie niet wint.. en op den duur zullen ze altijd meer opleverenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef komrad het volgende:
hehe, Joralf, die gaat je idd veel geld opleveren maar je moet ook wel wat geluk hebben, veelal worden spelers namelijk net na een XP stijging verkocht vooral als je ook nog veel LS hebben
Trouwens.. ik denk dat wat je nu zegt niet helemaal opgaat... voor sommige combinaties wel, maar redelijk/redelijk levert bijv niks op (20-40k) dus die zullen niet te koop staan wanneer ze net gestegen zijn (of iig minder).quote:Op zondag 8 januari 2006 22:16 schreef komrad het volgende:
hehe, Joralf, die gaat je idd veel geld opleveren maar je moet ook wel wat geluk hebben, veelal worden spelers namelijk net na een XP stijging verkocht vooral als je ook nog veel LS hebben
Dat moet je toch ergens aan kunnen zien? Ook al meld je het misschien nietquote:Op zondag 8 januari 2006 22:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tsja... dat kan je niet zien.. maar wie niet waagt, wie niet wint.. en op den duur zullen ze altijd meer opleverenIk ga pitten
alles met goed LS iig welquote:Op zondag 8 januari 2006 22:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Trouwens.. ik denk dat wat je nu zegt niet helemaal opgaat... voor sommige combinaties wel, maar redelijk/redelijk levert bijv niks op (20-40k) dus die zullen niet te koop staan wanneer ze net gestegen zijn (of iig minder).
Als je die eruit krijgt voor 300k, ben ik de paashaasquote:Op zondag 8 januari 2006 22:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt
Matig naar redelijk:
Henri Sominetti
TSI = 670, 31 jaar, redelijk in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een redelijk leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
redelijk naar goed:
Paolo Biagiotti
TSI = 80, 36 jaar, zwak in vorm
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Laatste gekocht voor 22k, gaat er waarschijnlijk voor 300k uit... wie twijfelde er ook alweer aan mijn plan? Volgens mij was het die tot in Timboektoe aanbeden JD
Op die leeftijd? Dat zou een grof schandaal zijn. Zelfs als het een toekomstig coach zou worden.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:26 schreef komrad het volgende:
J_D zou best kunnen hoor goed/goed gaat zo voor 800k weg dus dan is 250-300k nog best redelijk lijkt me
quote:Op zondag 8 januari 2006 22:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
8-0 gewonnen... Was redelijk ingecalculeerd...
heb een spits te koop gezet. Hij verloopt woensdag om 18.43 uur... kan ik hem dan nog opstellen voor de oefenmatch van 17.30 uur?
Joh.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:29 schreef komrad het volgende:
FUture coaches he
zo bedoelde ik dat dus nietquote:
Nee, net uit eten geweest. Had ff genoeg eten en drinken binnenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:37 schreef komrad het volgende:
[..]
zo bedoelde ik dat dus niet
Trouwens heb je de whiskey al getest?
quote:Bas Haye (81351696)
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 600 ¤/week
Eigenaar: FC Hoogies
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
was jij mijn tegenstander? Ohnee....ik had slechts 13 hatstats meer (ook 5,5* meer) maar ik heb ook met 4-2 verlorenquote:Op zondag 8 januari 2006 22:48 schreef hollander76 het volgende:
Gelukkig had mijn tegenstander slechts 24 hatstats meer dan ik
Uiteindelijk is het 4-2 geworden dankzij mijn middenveld (42 hatstats) en ook nog eens 4 gele kaarten voor mij
Maar goed, gewonnen![]()
Wach, ik had slechts 27 sterren dus daar trek ik me momenteel niet zo heel veel van aanquote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
was jij mijn tegenstander? Ohnee....ik had slechts 13 hatstats meer (ook 5,5* meer) maar ik heb ook met 4-2 verloren
och ja hebben we allen wel eens. als ik vorig seizoen niet onterecht had verloren was de competitie ook al ronden van te voren beslist.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
was jij mijn tegenstander? Ohnee....ik had slechts 13 hatstats meer (ook 5,5* meer) maar ik heb ook met 4-2 verloren
ik heb de hoop nog niet opgegeven hoorquote:Op zondag 8 januari 2006 23:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
och ja hebben we allen wel eens. als ik vorig seizoen niet onterecht had verloren was de competitie ook al ronden van te voren beslist.
het is toch allemaal goed gekomen voor de geīnteresseerden
Vond het wel een aardige aankoopquote:Constantin Pãun (82273943)
23 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Vreg
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig
waar waar waarquote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef Yankee_One het volgende:
hmm, ineens veel onterechte uitslagen op deze pagina ineens...
oh ja, morgen ochtend lopen 2 leuke wingers voor de beginnende team bij me af![]()
vraagprijs is 0. Biedt, ik wil er vanaf
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef VoreG het volgende:
Kortom ik stroom vanuit XI door naar IX
Wat een topteam heb ik toch
Je kan nog zat geld besteden:quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vond het wel een aardige aankoop
[..]
waar waar waar
te weinig passen komradskiquote:Op zondag 8 januari 2006 21:51 schreef komrad het volgende:
Mijn defratings gaan straks ook tegenvallen, maar ja dit is ingecalculeerd
@VK ik heb nog wel een leuke speler voor je op de TL, Reno Lysko
En:quote:Andro Bauman
TSI = 14 280, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: slecht Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Staat nog steeds in de basis sinds dat ik mn team heb gekregenquote:Leroy van Domselaer
35 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft goed ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Alweer een redelijk verdedigerquote:Jille Christiansen
TSI = 1 210, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
Goed coach met redelijk leiderschap kost extern ¤ 1.758.500quote:Op zondag 8 januari 2006 22:28 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Op die leeftijd? Dat zou een grof schandaal zijn. Zelfs als het een toekomstig coach zou worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |