Die zijn behoorlijk hoogquote:Op maandag 9 januari 2006 16:40 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat denken jullie van die U20 kansen van deze knakker ?
Meinhard Konks (90323597) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Eesti
Total Skill Index (TSI): 1 700
Loon: 900 ¤/week
Eigenaar: Eurosakkerite seebistajate nim. Inova konglomeraat
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Grote kans....quote:Op maandag 9 januari 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Die zijn behoorlijk hoogRedelijk hoge tsi toch al wel... geen bijstats... jammer van zn technisch, snel of onvoorspelbaar was beter geweest
Ga je hem kopen?
quote:Op maandag 9 januari 2006 16:50 schreef One_conundrum het volgende:
ga je een bod doen Goten? anders meld ik me voor deze meneer
3,6 miljoen.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:57 schreef Lortnoc het volgende:
Niks mis met technisch, als dit geen u20 kandidaat is weet ik het ook niet meer. Zo veel exc/pas met leuke specialty zullen er niet gepulled worden. Wat heb je te besteden Goten?
Heb zelf net een magni pm gekocht met wc sp en head voor een erg leuke prijsMoet mijn team ietsje versterken om niet direct te degraderen dus dan moet dat maar.
zeker voor Eesti (Estland).quote:Op maandag 9 januari 2006 17:16 schreef komrad het volgende:
deze speler gaat wel die kant op goten, kan mee en tegen vallen maar exc/pass in w2 met een goede spec is echt een zekere U20 kandidaat
Neequote:Op maandag 9 januari 2006 17:28 schreef Grumpey het volgende:
[..]
zeker voor Eesti (Estland).
100% U-20 kandidaat. Alleen nog excellent-coaches kunnen roet in het eten gooien, maar dit is top. Ga je Czynz wegdoen?
vertel.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:38 schreef komrad het volgende:
he grumps, ik heb trouwens mijn plan klaar voor mijn switch
gaat me onverslaanbaar maken
bedrijfsgeheim, het is namelijk te simpel voor woorden, check ht mail zo maarquote:
ja, dat is heel goed mogelijk. Als je tegenstander geen vleugels heeft, is het slimmer om een vleugelverdediger als extra CM te nemen, maar dit hangt beetje van je tegenstander af.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
Kan ik 343 spelen op de volgende manier:
->1 verdediger als extra CM
->1 vleugelspeler als extra spits
->1 vleugelspeler naar het midden
je bedoelt 3 CM en 1 towards middle natuurlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef One_conundrum het volgende:
speel ook gewoon centrumaanval, maar wil piccen omdat ik zondag al gemotst heb, maar wil ook nog niet uit de beker, dus dan maar met 4 CM's
niet met 4 inners, dat kost training condoomquote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef One_conundrum het volgende:
speel ook gewoon centrumaanval, maar wil piccen omdat ik zondag al gemotst heb, maar wil ook nog niet uit de beker, dus dan maar met 4 CM's
quote:Je hebt een speler verkocht en 616 065 ¤ ontvangen.
quote:Je hebt een speler verkocht en 446 540 ¤ ontvangen.
quote:Kapitaal: -127 740 ¤ (899 611) ¤
beetje veel dingen die mee spelen hier. Sowieso moet je maar 3 maximaal centrale middenvelders opstellen. Als je met 2 wingers speelt (en dan niet towards middle) dan heb je heel zwak middenveld (zijn er maar 2 dan) dat echt alleen kan bij zwakke tegenstanders. Met 2 wingers Towards middle is nog een optie alleen voegt eigenlijk niets toe ten opzichte van 3 centrale middenvelders met een vleugel.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:08 schreef MrMoon het volgende:
Wat is verstandiger als je 343 gaat spelen? Met 4 centrale middenvelders gaan spelen of met 2 centrale middenvelders en 2 vleugels? Of maakt dit geen zak verschil?
Waar ga je eigenlijk heen switchen? Als je wil mag je me ook ht-mailenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:52 schreef komrad het volgende:
[..]
bedrijfsgeheim, het is namelijk te simpel voor woorden, check ht mail zo maar
daartoe zijn eigenlijk 2 opties, zelfs 3 eigenlijkquote:Op maandag 9 januari 2006 18:24 schreef Lortnoc het volgende:
[..]
Waar ga je eigenlijk heen switchen? Als je wil mag je me ook ht-mailen
Ik had juist wel een spits aangekocht om aanval te versterkenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:37 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Eerstvolgende aankoop een nieuwe spits?
Ik had altijd hetzelfde probleem, totdat Vladimir m'n team kwam versterken..In een half seizoen wist hij de topscoorderstitel zelfs binnen te slepen
Gisteren is een uitzondering. Ook veel kansen gemist, maargoed wat wou je met zo'n keeper in het doel van de tegenstander
oke danke, dan heb ik het daar gisteren verkeerd gedaan. Ik zal het meteen aanpassenquote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
beetje veel dingen die mee spelen hier. Sowieso moet je maar 3 maximaal centrale middenvelders opstellen. Als je met 2 wingers speelt (en dan niet towards middle) dan heb je heel zwak middenveld (zijn er maar 2 dan) dat echt alleen kan bij zwakke tegenstanders. Met 2 wingers Towards middle is nog een optie alleen voegt eigenlijk niets toe ten opzichte van 3 centrale middenvelders met een vleugel.
Dus beste bij 3-4-3 is 3 centrale middenvelders en 1 vleugel, en deze afhankelijk van middenveld tegenstander towards middle te zetten of op offensive te zetten.
Wat zit er nu in mijn team dan? Ongeveer 700-800k aan ervaringsspelers (2x een dure gekocht) en verder = 7 a 8 miljoen aan spitsen. Verkoop ik nu alles, dan zit ik aan de 15-16 miljoen op de bank.. maar dat is eigenlijk niks dusquote:Op maandag 9 januari 2006 18:57 schreef komrad het volgende:
stadion idd, makelaars en op het begin gewoon meer uitgeven dan er binnenkomt
Ik moet winst maken op mijn transfers op het financieel rond te krijgen. Daarnaast gaat veel geld weer terug je team in.
Dat snap ikquote:Op maandag 9 januari 2006 19:01 schreef -J-D- het volgende:
Reken ook ff mee dat je je overwaarde investeert in je huidige spelers. Alleen dat geldt natuurlijk veel minder voor Maniack. Hij heeft nog wel een paar toppers die wat waard zijn...
Leuke goeie spelerquote:Op maandag 9 januari 2006 19:05 schreef KaheemSaid het volgende:
24 jaar, zwak in vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 790
Loon: 864 ¤/week inclusief een 20% bonus
Fysiek: licht geblesseerd
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Ten eerste, wat zal dit moeten kosten?
Hij heeft me 45k gekost, vond ik niet zo raar.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Leuke goeie spelerIk zou zeggen, 100-120k? Heb niet precies het beeld van goed spelers ouder dan 19
probeer even wat vergelijkbaars te zoeken, om het te vergelijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |