Eerstvolgende aankoop een nieuwe spits?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:20 schreef MyImmortal het volgende:
5-0 gewonnen gisteren wel handjes volle kansen gemist :p
quote:Elroy Taekema (90681283)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 780
Loon: 620 ¤/week
Eigenaar: Robarka
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
ik geef je 10.000quote:Op maandag 9 januari 2006 12:49 schreef Robar het volgende:
Kan nou niemand me vertellen wat deze speler me op zou moeten leveren???
[..]
50k danquote:Op maandag 9 januari 2006 12:49 schreef Robar het volgende:
[..]
TSI zit aardig hoog.. zal wel richting 200k gaan?quote:Op maandag 9 januari 2006 12:49 schreef Robar het volgende:
[..]
15000quote:Op maandag 9 januari 2006 13:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Op zich zou ik je deze speler wel gunnen . . .
Maar 10.000 is me net wat te weinig
Geen verstand van verdedigers, maar kan er denk ik nog wel overheen gaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
TSI zit aardig hoog.. zal wel richting 200k gaan?
Zou zomaar kunnen... had ik maar eens een goeie yp.. ipv goed passen 17 jaar, maar verder geen hoofdstatquote:Op maandag 9 januari 2006 13:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Geen verstand van verdedigers, maar kan er denk ik nog wel overheen gaan.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:23 schreef maniack28 het volgende:
[..]
TSI zit aardig hoog.. zal wel richting 200k gaan?
Ik heb even goed voor je gekeken... een paar klikken doet wonderenquote:
Oh, hehe . . .quote:Op maandag 9 januari 2006 13:27 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik heb even goed voor je gekeken... een paar klikken doet wonderenTussen de 250k en 350k... ik zou hem voor 0 listen
Waarom zo oud? Koop een 22 of 23 jarige met slecht ervaring.... zijn vaak dezelfde prijs maar gaan langer meequote:Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef twisteddlogic het volgende:
Arnar Guðjónsson (48556575)
29 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Ísland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Spliff Donk Gengja
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
Zal ik deze kopen voor 50k?
Hij is 17 jaar... 2e week van het seizoen.. jonger kan bijna niet... hij zit best hoog (rond de tsi 1000 stijgt ie ongeveer) en dus is hij zeker wel 200k waard. Als hij in 1 of 2 weken popt, kan je er zo 400-500k voor vangen, misschien zelfs meer..quote:Op maandag 9 januari 2006 13:33 schreef Tomhoog het volgende:
Mijn speler verkocht met maar 1 bieder60.000¤ rijker
maar @ Robar 200.000 als vraagprijs is dat niet een beetje veel?
Nog trainbaar voor een spitsen trainer en levert daardoor nog wat geld op.quote:Edinho Jamanta (83043349)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Brasil
Total Skill Index (TSI): 400
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Veel onnodige bijstats, levert nog wat geld op, en koop dan een goed spits erbijquote:Geylian Michaux (72283500)
27 jaar, zwak in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oprecht is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 320
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Positiespel: matig Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: matig
Je traint geen spitsen toch? Koop dan maar 2 zoals ik die zei net.. in mn vorige post... kost je 2x 100-150k ofzo... Of 1x, als je al 2 goeie spitsen hebt.. je hebt maar 3 of 2 goeie nodigquote:Op maandag 9 januari 2006 13:49 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ga denk ik 2 van mijn 4 spitsen verkopen:)
[..]
Nog trainbaar voor een spitsen trainer en levert daardoor nog wat geld op.
[..]
Veel onnodige bijstats, levert nog wat geld op, en koop dan een goed spits erbij
Slim?
Hmmm.. daar heb ik geen verstand van... ik train spitsen en spitsen zonder passen leveren minder op.. maar of het voor jou slim is om passen te kopen... zwak passen voldoet in princiepe ook (dat is het laagste wat ik heb gehad). Ik weet zo 1,2,3 niet het verschil in prijs tussen uitstekend/zwak en goed/matig, maar de eerstgenoemde is zeker beter. Ik zou die van 26 nog een jaartje houden... koop een 22 jarige uitstekend/zwak erbij en hou de redelijk/redelijk als reserve (je speelt met 2 spitsen neem ik aan?)quote:Op maandag 9 januari 2006 13:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Moet ik dan die 2 verkopen?
Ik heb nu nog 1 20 jaar redelijk scoren redelijk passen en een 26 jaar goed scoren slecht passen.
En kun je beter goed scoren met passen hebben of uitstekend scoren met weinig passen?
YP's sowieso altijd op 0 listen. Je hebt niks te verliezen en zo eindigen de prijzen vaak hoger (veel interesse > meer mensen die bieden > bidwar > meer kans op hoge verkoopprijs).quote:Op maandag 9 januari 2006 13:30 schreef Robar het volgende:
[..]
Oh, hehe . . .
Ik heb hem net voor 200K gelist.
Ik dacht dat jouw eerste bedrag zo een beetje de ondergrens zou zijn
Waardeloos vorm.. niet doenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef twisteddlogic het volgende:
Arnar Guðjónsson (48556575)
29 jaar, waardeloos in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Ísland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 680 ¤/week
Eigenaar: Spliff Donk Gengja
Positiespel: rampzalig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Zal ik deze kopen voor 50k?
Ja ik speel met 2 spitsen, 3-5-2 altijd.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm.. daar heb ik geen verstand van... ik train spitsen en spitsen zonder passen leveren minder op.. maar of het voor jou slim is om passen te kopen... zwak passen voldoet in princiepe ook (dat is het laagste wat ik heb gehad). Ik weet zo 1,2,3 niet het verschil in prijs tussen uitstekend/zwak en goed/matig, maar de eerstgenoemde is zeker beter. Ik zou die van 26 nog een jaartje houden... koop een 22 jarige uitstekend/zwak erbij en hou de redelijk/redelijk als reserve (je speelt met 2 spitsen neem ik aan?)
Bekijk de lijst eensquote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja ik speel met 2 spitsen, 3-5-2 altijd.
Ik heb als het meezit ruim 2 ton te besteden, weet iemand wat ik daarvoor kan halen?
waar zoek je versterking?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:15 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ja ik speel met 2 spitsen, 3-5-2 altijd.
Ik heb als het meezit ruim 2 ton te besteden, weet iemand wat ik daarvoor kan halen?
Aanval.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:25 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
waar zoek je versterking?
nieuwe trainee?
deze vraag komt wel vaker langs, en laat ik nu eens gewoon duidelijk antwoord geven, je mag zelf je conclusies trekken.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Moet ik dan die 2 verkopen?
Ik heb nu nog 1 20 jaar redelijk scoren redelijk passen en een 26 jaar goed scoren slecht passen.
En kun je beter goed scoren met passen hebben of uitstekend scoren met weinig passen?
met zwak passen dus, zoals ik al zeiquote:Op maandag 9 januari 2006 14:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
deze vraag komt wel vaker langs, en laat ik nu eens gewoon duidelijk antwoord geven, je mag zelf je conclusies trekken.
- 2 levels passen is gelijk aan 1 level scoren.
- tot aan zwak passen betaal je niet veel meer
- een spits met meer passen dan zwak schiet omhoog qua prijs, en schiet over het scoren level heen. Je betaald dus meer voor minder.
- check de markt zelf even na (het wil nog wel eens aan het seizoen liggen of mensen op bijstats kicken), het is een simpel rekensommetje.
Moet toch minimaal 350k opleveren....quote:Piter van Kulemborg (90055943)
TSI = 630, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: goed Spelhervatting: zwak
Transfervergelijking zegt rond de 20k.quote:Jille Christiansen
TSI = 1 210, 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider [Koppen]
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
ja maar met die bijstats en conditie...quote:Op maandag 9 januari 2006 16:07 schreef DeHovenier het volgende:
En deze?
[..]
Transfervergelijking zegt rond de 20k.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |